Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kattookohan ne siellä Nigeriassa sit jotain bulkkausohjelmia? :D

BiggestGainer.jpg

Ihan kynällä pitäs rustailla

Ai seinään? Ihan viiva? Korkeusviiva seinään ja keskiviiva lattiaan. En ihan ymmärrä mitä haet. Paperille varmaan osaat hahmottaa?

Tohon tonttiasiaan en osaa enkä jaksa alkaa laskimella heittelemään random lukuja. Pitäisi tietää pisimmän sivun ja tuon suoran kulman pituus, jotta tuosta vois laskea suorakulmion pinta-alan. Sitten pythagoraan lauseella vähentää ylimääräiseksi jäävän kolmion pinta-ala. Tajusitko :D

^Oletkos nukkunut tai räpeltänyt kännykkää oppitunnilla kun nuo on opetettu, ei kai opettamattomia asioita koulussa kysellä. Suosittelisin seuraamaan opetusta :jahas:

Saako Spotifyssa järjestettyä oman playlistin jotenkin pysyvästi niin, että kappaleet on järjestetty artistin nimen mukaan eikä lisäysjärjestyksessä? Toki sen saa järjestettyä aina playlistin avatessa kun klikkaa artistipalkkia, mutta seuraavan kerran Spotifyn avatessa kappaleet ovat taas järjestettynä lisäysajankohdan mukaan. Pieni, mutta ärsyttävä asia kun saman artistin musiikkia on eri puolilla playlistia.

Mä ainakin otan hiirellä kiinni halaumastani kappaleesta, ja raahaan sen mihin haluan. Siinä ne on aina pysynyt mihin olen ne laittanutkin. Ainakin käsin hiirellä vetämällä ne pysyy paikoillaan.

Suihkuni lattiaviemäri oli tukossa. Avasin sen, kaivoin sisältä ison kasan bioflmiä ja hiuksia. Nyt viemäri vetää, mutta sieltä nousee hajua. Miksi nyt kun sen pitäisi olla puhdas?

Siellä oli sisällä joku muovinen hässäkkä, laitoin sen takaisin kuten se oli ollutkin. Onko se se hajulukko ja menikö se jotenkin väärin?

Tuon edellisellä sivulla olevan tontin sivujen pituuksien pitäisi olla 40 m, 40 m, 80 m ja 56,5 m. Kai.

Oon laittamassa kassleria uuniin yöksi eli tarkoitus tehdä ylikypsää possua. Pitäisi peittää foliolla paiston ajaksi mutta folio on tietenkin loppu. Hyviä ideoita millä tuon korvaisi?

Muutama viikko sitten kuulin vitsikkään runon Käkösen Aimosta, joka oli lähtöisin Savosta. Runon jokainen säe loppui tyyliin: Siihen vastasi Käkönen, saatan olla
Sinatran näköinen mutta mieleenne se painakaa, mä Sinatra en ole ainakaan.

Onko kellään hajua miten tämä koko tarina meni, googlettelu ei ole tuottanut tulosta...

Miksi tuhatjalkaista kutsutaan tuhatjalkaiseksi vaikka eihän sillä ole lähellekään tuhatta jalkaa?

Miten hevoset voivat olla niin lihaksikkaita, vaikka niiden ravinto koostuu vain rehuista?

Siellä oli sisällä joku muovinen hässäkkä, laitoin sen takaisin kuten se oli ollutkin. Onko se se hajulukko ja menikö se jotenkin väärin?

Tuon edellisellä sivulla olevan tontin sivujen pituuksien pitäisi olla 40 m, 40 m, 80 m ja 56,5 m. Kai.
Se on juuri se hajulukko niin kuin Counterfeith aikaisemmin sanoinkin. Todennäköisesti ei loksahtanut vain kunnolla paikoilleen mikäli puskeepi käryä vielä.

- - - Updated - - -

Miksi tuhatjalkaista kutsutaan tuhatjalkaiseksi vaikka eihän sillä ole lähellekään tuhatta jalkaa?
Koska jalkojen laskentatehtävään valittu tiedemies turhautui laskennan hankaluuteen kun jalat oli niin ohuet ja vipattivat nopiaa eestaas. Laskija kyllästyi kun joutui aina aloittamaan alusta ja päätti että oli niitä ainaki tuhat.

Mä muistin just äsken, että en ole maksanut mätkyjä ja saan maksulaput käsiin maanantaina. Viedäänkö mut vankilaan heti huomenna? Mitä tapahtuu, jos makselen 10€/kk erissä? Ihan kiusalla makselis vuoden verran satasen mätkyjä :D.

Back
Ylös Bottom