Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä, mutta pitää edetä maltillisesti. Esim. syö vain puoli litraa jäätelöä päivässä.

cafe-racer-babe-56-4.webp

Photoshopvelho jälleen koulussa hiomassa taitojaan (as in noviisi koittaa saada ees jotain selkoa), vaikka pelkkä hereillä pysyminen on just nyt aika haastavaa.
Oon miettiny, pitäiskö jostain hommata kofeiinitabletteja. Onko kenelläkään kokemusta? Teetä ei pysty juomaan tarpeeks, kun sit joutuu ravaan vessassa ja kaiken maailman edbatteryt ei vaan määräänsä enempää maistu nekään.
Joojoo, nukkuminen ois tietty paras lääke, mutku ei ehi.

Huomenta joka tapauksessa kaikille tasapuolisesti :)

Huomenta. En meinannut saada unta, ja heräsin turhan myöhään. Harkitsin jopa vapaajakson käyttämistä mutta taidan kuitenkin mennä töihin kohta.

Kofeiinitableteista olen vain kuullut, en koskaan käyttänyt, mutta luulisin niiden olevan vielä pahempi kuin tee, onhan kofeiini diureetti eikä mukana tule sisäänrakennettua vettä.

Hitto ollu vauhti aamu. Tuli löntysteltyy kauppaa hakee aamupalajutut. Eihän näin pirtee pitäis koskaan maanantaiaamuna olla. Eihän?

Kofeiinitableteista olen vain kuullut, en koskaan käyttänyt, mutta luulisin niiden olevan vielä pahempi kuin tee, onhan kofeiini diureetti eikä mukana tule sisäänrakennettua vettä.
Isot määrät teetä saa myös mahan kipeeks. :/ Mä juon muutenkin muutaman litran teetä päivässä, mut sit kun mennään yli 5-6 litran alkaa masu kiukutteleen. Virtaa en silti välttämättä oo saanut vielä tarpeeks.

Vuosia sitten, jolloin en vielä juonut kahvia juurikaan, valvoin yhden yön kahvin voimalla. Aamulla olin niin vauhkona, että minulle tilattiin ambulanssi. (Eivät havainneet mitään merkkiä oikeasta ongelmasta, kehoittivat menemään nukkumaan – ja minähän menin.)

Kofeiinitabletit on ihan perseestä kuten kofeiini ylipäätään. Se mitään piristä. Tahdolla sitä valvotaan jos pitää valvoa!
Siinä ei paljon tahto auta, kun ei enää silmät vaan pysy auki ja aivotoiminta lakkaa totaalisesti. Viime keväänä elin hyvin pitkälti energiajuomilla ja kyllä se toimi ja sain edes suurimman osan hommista tehtyä, mutta kuten sanoin ei noi juomat oikein nappais.
Edelleen: tiedostan, ettei toi oo ainakaan mikään pitkäaikanen ratkasu, mutta tässä tarttis aika paljon raapia kasaan vielä ennen joululomia ja aika alkaa käydä vähiin. Varsinkin kun kaikkia hommia ei voi ees alotella vielä, vaan paljon jää tehtäväks viimeselle viikolle.

Siinä ei paljon tahto auta, kun ei enää silmät vaan pysy auki ja aivotoiminta lakkaa totaalisesti.

Toi tila on tuttu sieltä 60h+ valvotun tunnin paikkeilta. Reaktiot on kyllä aika tahmeat siinä vaiheessa.

Voit sinä niitä kofuja rouhia jos siltä tuntuu, samaa kamaa se on. Jää vain se sokeri ja muut mönjät pois. Suomessa myydään muistaakseni vain 100mg kofuja joten saat useamman napsia kerralla jos vähänkään toleranssia on kehittynyt. Muista juoda vettä, munuaiset kiittää myöhemmin.

Back
Ylös Bottom