Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hieman päätä särkee, tällä kertaa ei oo mitään tekemistä alkoholin kanssa. Pitää toivoo ettei kipeeks oo tulos.

Ens viikollaki nähtävästi pääsee vaan huomenna salille, keskiviikosta maanantaihin joku huolto tms.. niin sali suljettu

Johan on merkkipäivä. Mulla ei taida olla mitään kummaa. Paisti eilinen, paskaa korkeintaan, mutta ei viitsi siitä internetsissä avautua.

Juu ei kaikkee viitti netissäkää kirjottaa :) Onkos ny jo parempi?

Mee sää vuorelle niin mää päivystän Päkylässä. Toinen päivä vasta kiinassa ja mää oon ihan rikki :D

Rikki? :P Kokoo ny ittes ;)

Voin tulla tähystää vuoren juurelle. Örgh

Ei sua näkyny...?

----
Mie selvisin vuorelta hengissä, mitä ny flunssan sain mukaani. Pitäs varmaa matkakertomusta päivittää :)

Vähän kusi kyllä tuo myrskyennuste täälläpäin, yöllä kun puol viideltä ajoni himaan töistä niin ei ollut kyllä merkkiäkään tuulesta tai mistään myrskystä, ja nyt aamullakin on suhteellisen rauhallista :D

Huhhuh kun ramasee. Taitaa olla löhöilypäivä tänään, oli aika rankka yö töissä, unta tuli vaan 05:00-11:00 (herätyskello ettei mee seuraavankin yön unet), + ollut viimeviikko pientä flunssaa niin duunissa tuli vähän takapakkia kurkun osalta, joka kylläkin alkaa jo helpottaa :) No, palkkaahan tosta maksetaan niin voi ihan hyvällä omallatunnolla löhötä tänään, jos vaikka pääsis ens viikon puoliväliin mennessä taas salille kun lepäilee flunssat pois.

1146400.jpg

Sori off-topicista.

^^taas toi pelottava "hymy", olen ruvennut näkemään unia tosta hyypiöstä... pelottavia unia.

Ja asiasta kaappikelloon: mun fysioterapeutti on ihan paras ja tänään oli parhaat treenit pitkästä aikaa. Olen myös "nautiskellut" pakurikääpäjuomaa n.10 mukillista ja flunssa läks! Jes!

Kahden aikaan katkesi sähköt. Häiriötiedote sanoi, että meidän alueella on yli 600 asiakasta ilman sähköä, ei ole maantieteellisesti ihan pieni alue, voi hetken kestää.

Pitäisköhän keitellä kahvit ja laittaa pora laulamaan. Tässä ei taida pariin viikkoon ehtiä kunnolla reenailemaan, mutta lahjattomathan ne reenaakin - eli mun just pitäis reenata. "Haha".

Kahden aikaan katkesi sähköt. Häiriötiedote sanoi, että meidän alueella on yli 600 asiakasta ilman sähköä, ei ole maantieteellisesti ihan pieni alue, voi hetken kestää.

Sähköt oli menny kai puolilta päivin (en ollu kotona) ja virta palasi tossa viiden jälkeen. Muutama tunti meni rattosasti kun lämmittelin takkaa kynttilän valossa:lol2:

Back
Ylös Bottom