Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nii ja siit puuttuu nollaki viel. ÖöhhöhöhööSul on tullu kirjotusvirhe tossa iän ilmottamisessa. Numerot väärinpäin. Ooohohohohohohoo WUOHI!
Mä teen mitä vaan jos ilmasta kaljaa saanTarjoon kyl kaljat jos elät 310 vuotiaaksi. Örgh
Me hommattiin radio peltorit :D
Saanko tulla sun sohvalle lenuaan kalsarit jalassa? Kaljaan en koske, mut sipsejä voisin pyytää kauniisti kourallisen. Tai puolikkaan.Jep. Juuri näin.
Jos viittit samal siivota ja tiskata ja tehä mulle kaalikääryleitä ruuaks ni harkitsen asiaaSaanko tulla sun sohvalle lenuaan kalsarit jalassa? Kaljaan en koske, mut sipsejä voisin pyytää kauniisti kourallisen. Tai puolikkaan.
Pakkis aina hiljenee ku tarpeeks epäfitness puheet
Nääh, noita voin tehdä himassakin. Tai voisin, mutten tee täälläkään. Joten passaan.Jos viittit samal siivota ja tiskata ja tehä mulle kaalikääryleitä ruuaks ni harkitsen asiaa
Entä jos saat ottaa poskeenki ?Nääh, noita voin tehdä himassakin. Tai voisin, mutten tee täälläkään. Joten passaan.
Ephe, musiikkinörtti Jumalan armosta. Mitäs oot mieltä näistä saundeista?
Hehehe :D Kyllä se näin sunnuntain kynnyksellä menettelee.Truestofthetrue musanörtti. Tässä kuuntelen läppärillä jutkutuubista paskalaatusia musalinkkejä :D