Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuulettumaan Pyhäinpäivän kunniaksi! :dance:

Vääntäkää mulle joku rautalangasta mistä helskutista johtuu tää jatkuva nälkä mikä on ollut siitä asti kun taas aloitin punttis touhut?

Muut liikuntamuodot eivät imo aiheuta tätä?

Kaveri kuoli tammikuussa...

:( Ikäviä nämä tämmöset. Nuoren ihmisen kuolemasta on huomattavasti vaikeampi päästä yli kuin vanhan ihmisen. Vanhojen ihmisten on luonnollista kuolla, se on odotettavissa. Nuoret ihmiset on aina niin helvetin herkkä kohta. Tämmöisinä päivinä toiset juoksee innosta kilkkuen juomaan viinaa, toisille se on päivä toisten joukossa. Jotkut osaa jopa pysähtyä miettimään mistä tässä päivässä on kyse.

Vääntäkää mulle joku rautalangasta mistä helskutista johtuu tää jatkuva nälkä mikä on ollut siitä asti kun taas aloitin punttis touhut?

Muut liikuntamuodot eivät imo aiheuta tätä?

Kulutat puntilla enemmän ku muissa liikuntamuodoissa. Yksinkertaasta.

Ei sitte tullu paikallista liikennettä lainkaan! Turhaa seisoskelin vartin pysäkillä. No onneks mittariautot kulkee sillon ku haluaa.

Jotkut osaa jopa pysähtyä miettimään mistä tässä päivässä on kyse.

Kyllä mä viimeks tänään päivällä arvuuttelin että mikä päivä tämä tällänen on, mutta en jaksanu googlettaa. Luultavasti oon arvuutellu samaa edellisinäkin vuosina. En siis vieläkää tiiä miksi tätä vietetään. Samanlaisia mysteerisiä pyhiä on helatorstai ja helluntai. Ne mä kyllä muistan joskus googlettaneeni, mutta en mä ny enää muista mitä ne oli. Nämä Jeesuksen suurimmat bileet mä muistan, joulun ja päästäisen, googlettamatta. Että en mäkää aivan pöyröö ole.

Kulutat puntilla enemmän ku muissa liikuntamuodoissa. Yksinkertaasta.

Ei sitte tullu paikallista liikennettä lainkaan! Turhaa seisoskelin vartin pysäkillä. No onneks mittariautot kulkee sillon ku haluaa.

Enpäs usko lälläslää, punttia väännän 3-4x viikko.. muita lajeja tuli väännettyä parhaimmillaan +12 treeniä viikko. Ja muissa lajeissa hiki virtasi ja syke paljon korkeammalla kuin puntilla.

Mutta ei sille muuta selitystä voi olla? Mitä enemmän kulutat, sitä enemmän kroppas huutaa ravintoa.

Oletkos muuten vokot varma, että sun sigun lainaus menee juuri "asioista" eikä "asiasta"? Jos nyt puhutaan siitä Viikatteen lausahduksesta, jolla yksi niistä aikaisista lyhytsoitoista alkaa. (Roudasta rosputtoon? Ei jaksa muistaa ja levy on autossa.)

:( Ikäviä nämä tämmöset. Nuoren ihmisen kuolemasta on huomattavasti vaikeampi päästä yli kuin vanhan ihmisen. Vanhojen ihmisten on luonnollista kuolla, se on odotettavissa. Nuoret ihmiset on aina niin helvetin herkkä kohta. Tämmöisinä päivinä toiset juoksee innosta kilkkuen juomaan viinaa, toisille se on päivä toisten joukossa. Jotkut osaa jopa pysähtyä miettimään mistä tässä päivässä on kyse.
Kyllä se hyvin pysäyttää, kun jotakin tommosta tapahtuu. Odottamatta kuulee, että kaveri on menehtynyt... Itellä ainaki ajatusmaailma muuttunut tämän vuoden aikana reippaasti monen asian suhteen. Turhan rankan koulun elämä järjestänyt tälle vuodelle, mutta eiköhän tämänkin vuoden tarkoitus vielä jossakin vaiheessa selviä.

Elämä on ollu torstaista asti katkolla ku tuli tuo bf4! Menny syönnitki ihan persiilleen ja juomingit on muuttunu protskudrinkeistä olvin kolmoseks! Pitääkö olla huolissaan ja ottaa itteesä niskasta kiinni?

Oletkos muuten vokot varma, että sun sigun lainaus menee juuri "asioista" eikä "asiasta"? Jos nyt puhutaan siitä Viikatteen lausahduksesta, jolla yksi niistä aikaisista lyhytsoitoista alkaa. (Roudasta rosputtoon? Ei jaksa muistaa ja levy on autossa.)

Kyllä mä melkoisen varma olen. En oo montaa kertaa naiselle kieltäytyny. :spedekäsilläreisiinlyöntinaurua:
Oon mä tuosta viigååtteestaki yhtä varma.

Back
Ylös Bottom