"
TIMMIN ÄIDIN KUVA NOSTATTI NETTIRAIVON
Kalifornialainen kuntoiluyrittäjä luuli kannustavansa ihmisiä Facebook-kuvallaan. Hän huomasi pian olleensa pahasti väärässä.
Kuvassa upeakroppainen Maria Kang, 32, poseeraa lattialla niukoissa urheiluvaatteissa. Huomio kiinnittyy ennen kaikkea naisen upeisiin vatsalihaksiin.
Erilaisen kuvasta tekee se, että siinä ovat mukana myös Kangin kolme poikaa, joista vanhin on vasta 3-vuotias. Raivo repesi kuitenkin kuvaa koristavasta tekstistä, johon Kang oli kiteyttänyt "tsemppilauseensa".
- Mikä sinun tekosyysi on? hän kysyy hymy huulillaan.
Tuhansien kommenttien perusteella monet äidit eivät kuitenkaan saaneet kuvasta kaipaamaansa kannustusta - päinvastoin. Kangin tempausta syytettiin loukkaavaksi ja vastenmieliseksi.
- Toivottavasti ymmärrät, miksi jotkut ihmiset eivät ole ainoastaan loukkaantuneet vaan tämä on todella satuttanut heitä, kuului yksi kommentti.
Kangia muistutettiin siitä, että hänen hyvät geeninsä olivat auttaneet palautumaan raskauksista lähes ennalleen, ja että monille äideille vastaavanlainen kroppa on vauvan saamisen jälkeen silkka mahdottomuus ilman plastiikkakirurgiaa.
Monet kertoivat kärsineensä myös raskausarvista, eikä kuntoilukaan ollut aina pelastanut tilannetta.
- Olen innokas juoksija, mutta näytänkö urheilijalta? En. Jos ihmiset eivät tuntisi minua, he eivät uskoisi. Juoksen täysi- ja puolimaratoneja, yksi kommentoija pihisi.
Kang pahoitteli kuvansa aiheuttamaa negatiivista aaltoa, mutta lopetti vastauksensa puolustuspuheeseen.
Hän totesi, ettei näe itseään syypäänä muiden tulkinnoille, ja kehotti ihmisiä ottamaan elämänsä ja kroppansa omiin käsiinsä."
Lähde: Iltalehti.fi
Googlesta löytyi kuvia. Suomalaisnaisia parjataan katkeriksi pullasorsiksi... mutta eipä nuo Jenkkilän vastaavatkaan sen ihmeellisempiä ole.
"- Olen innokas juoksija, mutta näytänkö urheilijalta? En. Jos ihmiset eivät tuntisi minua, he eivät uskoisi. Juoksen täysi- ja puolimaratoneja, yksi kommentoija pihisi."
Vittujako tuo kommentti edes liittyy tähän aiheeseen? Jos OIKEASTI harrastaa juoksua, eikä näytä urheilijalta, niin miettikööt ruokavaliotaan sitten... hyvänen aika sentään!