Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miken lempparihauis/ojentaja treeni?

Miken lemppari selkä/olkapää liikkeet?

Miken lemppari rintaliikkeet, etu- ja takareiska liikkeet ja forkku- ja pohjeliikkeet?

Miken lemppari epäkäsliike?

Miken lemppari kegel-liike?

Miken lemppari aerobinen?

[ES];4315646 sanoi:
Miken lemppari pakaraliikkeet?

Miken lemppari panoasento? Entä runkkutekniikka?

jatkoa SND:n kysymykseen, hakkaatko yleensäkään koskaan hanskaan vai eikö sille ole tarvetta ? Nyt on kyllä häröä kysymystä mutta pieni pilke silmäkulmassa kun vastaat niinkuin aina ennenkin :D
Jatkossa sitten jotain asiallistakin kyssäriä, ei aleta pelleileen tässä ketjussa liikaa.

Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.

Jokainen elää tyylillään.

Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.

Mun mielestä toikin elämäntyyli on sata kertaa järkevämpi kuin tämä nykyään hyvin yleinen.. Ma- pe 8-16 töitä jonka jälkeen maataan sohvalla katsellen Kauniista ja rohkeista -> BB:hn ->nukkumaan.. Ainut mitä odotetaan on VKL jolloin pääsee tinttaamaan 2 päivää viinaa putkeen ja jos oikein lykästää niin saattaa Onnelasta irrota pillua, surkeimmat tapaukset eivät pääse edes koskaan sinne Onnelaan asti vaan VKL menee kotona keittiönpöydän ääressä yksin, lisäksi "alkoholikuurit" alkaa tulla sinne viikollekkin mukaan.. Näiden heppujen vuoden kohokohta on kesäloma kun voi dokaa kuukauden putkeen.

SItten kun on elämännuora keskitetty viinan ja Onnelan ympärille ja karu totuus paljastuu ettei roppa kestäkkään enää viinaa ja onnelan pokekin alkaa vihjaileen että tää on liian tasokas mesta sulle, niin voi miettiä mennyttä elämää ja huomata ettei muistakkaan mitään muuta kuin työntekoa ja satunnaisia lihavien yh lorttojen nussimisia.. Siitä sitten onkin luontaista siirtyä kuolaamaan johonkin räkälään Pillu pirjoa tai Ratto Railia touhutippa hepin päässä..

ENpä muista mäkään nähneeni kyseisen ihmistyypin seurassa muita ihmistyyppejä kuin näitä viinalla maksettuja lunttuja..
Mitä lapsien hankkimiseen tai saantiin tulee niin moni viinahirmu ei niitä ONNEKSI enää myöhemmällä iällä kykene saamaan tai ei viikunat enää toimikkaan.

Sun mielestä Bodarin elämäntyyli on tylsää, Oletko ihan varma ettei joku ajattele sinun tyylistäsi elää samoin?

Mikelle kyssäri? Vituttaako ihmisten stereotypiat bodareista, ja millon viimeksi olet kokenut jotain negatiivista tuosta?
Esim: aikoinaan työhaastattelussa multa kysyttiin kuinka paljon olen sairaslomalla salin takia kun se kuulemma tuhoaa kropan.

Meni oikein, ei kannata lähteä laitekierteeseen, vaan ostaa heti niin kalliit kuin pystyy ettei tartte samointein vaihtaa.

Osallistuin muuten taas tohon Metrokisaan, viimevuonna olin hopealla ja viikon kuvankin nappasin sieltä.

Nyt Nyyssölän kuva siellä, joten käykää paukuttamassa helvetisti sitä V-kirjainta, niin saadaan toikin kärkeen.

MPC :

Millo uutta do you darea tulossa?

eikö voittaja saanut kuvausmatkan ghaanaan? sieltä sais varmaan aika hienoja taustoja, niin kuvien maa osiin ja taivas osiin. Varsinki iltaisin noi afrikan auringonlaskut on aika törkeen hienoja.

Radiosta tuli haastattelua jostain muotikuvaajasta joka selitti, että hyvän muotikuvan ottamiseen tarttee 10 henkilön työryhmän. Akka kuvaa, 2 siirtää kuvaa koneelle, sit on meikkaajat ja järjestelijät ja valojen asentajat jne.

Mitäs mieltä Mike. Monta ukkoo tarttee (tai akkaa) että sais kunnon muotikuvan?

Radiosta tuli haastattelua jostain muotikuvaajasta joka selitti, että hyvän muotikuvan ottamiseen tarttee 10 henkilön työryhmän. Akka kuvaa, 2 siirtää kuvaa koneelle, sit on meikkaajat ja järjestelijät ja valojen asentajat jne.

Mitäs mieltä Mike. Monta ukkoo tarttee (tai akkaa) että sais kunnon muotikuvan?
3.
Maskeeraaja/meikkaaja
Kuvaaja
Malli

Ja aikaa tunti kuvaukseen.

Miten useasti suomessa järjestetään kuvaus kilpailuja? Ootko osallistunut muihin kuva kisoihin? Sijoituksia?
Kai niitä on, en ole juurikaan osallistunut, mut voishan sitä jatkossa huvikseen.

Sain muuten mailia Suomen Metrolta tosta kuvasta, jonka sinne eilen laitoin. Se kuva rikkoo jotain ennätyksiä siellä.

Ymmärrän sen että verorahat menee hukkaan ja se vituttaa, mitäs mieltä olet sanonnasta "verottaja vei kaiken"?

Kuitenkin esimerkiksi valokuvaaja laskee työlleen jonkin arvon, se on rahallinen summa jonka työstäsi haluat.. Laskutettavaan summaan on myös laitettava verojen ja pakollisten paskojen osuus päälle jotta se haluttu palkka oikeasti saadaan.. Elikkä sinä saat aina sen rahan mitä pyydät + tuota verottajalle menevää osuutta pystyy polkemaan pienemmäksi kaikenmaailman hankinnoilla, eli hintaan lisätty verojen osuus on pelkkää uhkapelirahaa ja tätä peliä pelataan verottajaa vastaan, se joko hyväksyy hankinnat, tai sitten ei.. Jos hankinnat on lähtenyt lapasesta ja pitää maksella veroja enemmän kuin on oikeasti varaa, tulee varmasti olo että verottaja vei kaiken. Silloin on hävinnyt pelin verottajaa vastaan, voi ostaa alkosta halvimman juomacoctailin ja liittyä entisten menestyjien joukkoon. Mun mielestä tuo sanonta "verottaja vei kaiken" on aivan perseestä, sillä tarkoitetaan "minä vein itse itseltäni kaiken"

Back
Ylös Bottom