Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Daiina, tekstiä tulee ilman mitään sisältöä.

Gerlander tietty.

! :lol2: Höpöttäminen on kivaa, mut määhän oon pelkkää sisältöä! :rolleyes:

Voi vittu kun hajoaa pää. Kaikki muut on jossain ryypiskelemässä, itte tuijotan koneen näyttöä. Kattelen vanhoja vaparimatseja ja syön tonnikalamunakasta.
Ainut positiivinen asia tässä päivässä on, että joku kiinnostui työhakemuksestani, mahdollisesti alkuviikosta työhaastatteluun, se tosin ei lämmitä tässä vaiheessa ollenkaan.
Kuka lähtis vaikka leffaan?

Vittu, että osaa puuduttaa yötuuri loman jälkeen. Olin viikon lomalla, ja tuon jälkeen jo tuntuu, ettei tätä paskaa jaksa enää yhtään. Kolmivuoro näköjään tehny tehtävänsä vuosien varrella.

Enhän mä nyt niin sika ole että sellaista tekisin. ;) Noh, kuule vastasi ja paljon enemmänki! :)

Tsih. :nolo:

Huomenta risut ja männynkävyt. Tänään nukuin pommiin, mutta olin töissä silti ajoissa. En ehkä näyttänyt ihmismuodoltani, mutta olin ajoissa.

Hieman on unirytmi sekasin... Mikä maa, mikä valuutta?

Hohoijjaa!

Lauantai on taas täällä ja tunnin päästä pitäisi olla duunissa! :face:
Pätäkkä on aina tervetullutta :)

Muija lähtee tänään päivällä työkaverin häihin, joten meikällä on koko ilta vapaata :D Mitähän sitä tekis? Kalsarit?
Muijan veljet pyyteli, että tuun takas mökille kittaamaan kaljaa/kossua. Houkuttelis hieman. Ainut vaan, et sunnuntainakin töihin :D

Jonkun pitäis tehä mulla aamupalaa. Oon tässä ollu ihan kujalla jo tunnin.
Vois kattella vähän Breaking Badia ja syödä jotain, mutta hitto, ku pitää tehä kaikki ite. :jahas:

Back
Ylös Bottom