Susanna on kyllä kaunis ja naisellinen nainen. Komeita kuvia, ehkä tuo väkisinmakuu-teema on tosin hieman mauton...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sehän on ilmielävä Rutger Hauer ja vielä bikinit päällä!
![]()

Susanna on kyllä kaunis ja naisellinen nainen. Komeita kuvia, ehkä tuo väkisinmakuu-teema on tosin hieman mauton...
Heh, mulla ei tullu ees tommonen väkisinmakuu mieleen ennenkuin sen täältä luin.
Itsellä lähinnä tuli mieleen että tuossa ollaan nousemassa ylös :D -"olenkohan sairas?" :D
Itse asiassa ei se ole edes tuo jalan asento mikä tuossa on merkittävä vaan nimenomaan tuon käden. Toi käden asento tuossa asennossa herättää varmaan monissa juuri tuon reaktion ensimmäisenä.Ja tossa voi ottaa vielä huomioon että miehen naama on varjossa mikä antaa sen tunnelman että ei välttämättä ole kyse pariskunnasta. Että eipä toi nyt mitenkään perverssiä ole ajatella noin.

Olisiko pitänyt pistää kuvan alle ilmoitus: 'No fitness models were harmed during this photo session!'
Aika herkkämielistä palautetta... Kaikki kuitenkin (toivottavasti) tajuavat, että kyseessä on vain kuvaustilanne, johon on haluttu jotain ideaa...
Mä luulen että näitten raiskauksesta meuhkaavien kandee lopettaa Salkkarien katselu.
Tosta vapokaupan kuvasta sain idean. Ei muuten ollut erikoisempaa nestettä kun tilasin ja testasin. Enemmän ton piti olla semmoista kiusottelua, miehen käden asennot kun ei mitenkään väkivaltaiset ole. Joten kaikista kuivemmat tyypit vois relaa.
katso liitettä 77474