Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo, huhtikuun puolen välin jälkeen löytänyt karhun jälet noin 50 kertaa. Eilen neljät eri elukan jälet, tänään kolmet. Joka päivä löytyy. Vaan on hyvää Pirkka-lageria. Syntistä suorastaan. Huomenna käyn kaupungissa, taidan laittaa pöntön viiniä ja tiputella sitä illalla. Perkele kun ois pöllö-öljyä!

Taitaa tuo pirkka olla Olvia, ellen ihan väärin muista. Googlehan sen toki kertois, jos vaivautuis.

Ja tulipa maistuvaa kanan filettä, kivasti menee raejuuston, paistetun sipulin ja ruisleivän kanssa.

- - - Updated - - -

Taidanpa katsoa Dead man dawn- rainan. Tai ainakin sen aikaa kun syön!

Se fiilis kun tajuat/muistat/unohdit että tulit kotiin klo 18. Autosi parkin parkkiaika on klo 20 asti ja parkkikiekossasi on 6.30 (18.30). Parkkiaika alkaa aamulla taas klo 8.00 ja lähdet töihin 9.30 jälkeen... FUUUUUUUUUU-.... -> autolle

Ja miksi pitää olla monta autoa samaan aikaan käytössä. Parkkihallissa seisoo onneksi toinen ihan huolettomasti, mutta sitten nämä prkleen Helsingin harvatkin ilmaisparkit hankaloittaa elämää...

Hitto kun meni taas myöhään. Ei pitäs kattella leffoja enään 1 jälkeen. Ihan ok leffa tuo Dead Man Down. Toimintaa ja rakkautta samassa paketissa.

Tuntuu että olisi tulossa mahtava perjantai, vaikka töissä joutuukin jumittamaan :D Oudointa on, että tää tuntuu jotenkin maanantailta. Oon ihan sekaisin päivistä nykyään.

Multa on hävinnyt 1 päivä tästä viikosta, luulin et tänään on torstai: joko alienit on kaapannut mun tai sitä tää on vaan tätä lomalaisen arkea...

no, perjantain kunniaksi vois pestä auton.

Tän minäkin haluan nähdä. Semminkin kun oletan että tarkoitit, että kastat munastasi pesuaineeseen ja käyt komealla lanneliikkeellä koko auton läpi. Hoiteletko myös polkupyöriä vai onko sulla apinasuodatin?

Niin siis munasillani, en munallani.

Tai no voin minä.

Pyöriä en enää erään ikävähkön pinnaonnettomuuden jälkeen hoitele.

:D auton peseminen on kivaa ja varsinkin vahaaminen, ai että, ihan tässä jo innostuu- ei malta edes aamukahvia juoda!

Voisit pistää bikiniautopesulan pystyyn :kuola:

Eilen tilasin iDerpistä glucomannania, green tea extractia, vitamiinejä ja kalaöljyä (nesteenä!).
Rasva palaa niin että käry vaan käy.

Voisit pistää bikiniautopesulan pystyyn :kuola:

Eilen tilasin iDerpistä glucomannania, green tea extractia, vitamiinejä ja kalaöljyä (nesteenä!).
Rasva palaa niin että käry vaan käy.
tuosta tuli mieleen, että onko kellään ollu käytössä tätä:

c3a5bfd2c331ad3548c2d37694e9d9dbff81b284.jpg

Sain käytännössä ilmaseks pari purkkia niin otin testaukseen. Oon nyt muutaman kerran ottanu normaalisti buusterin paikalla (kahvin lisänä) n. puoli tuntia ennen treeniä, mutta en oikein mitään merkittävää vaikutusta tunne. Korkeintaan sellasen oudon tunteen, josta ei oikein tiedä onko se huono olo vai jotain muuta :jahas: Voi toki olla, että kun kahvia tulee lipitettyä muutenkin kohtalaisesti niin tollasella ei paljoa lisäbuustia saa.. Eikä myöskään ole ihan täysin tyhjään mahaan tullu otettua...

mä luulen, et mä pitäydyn kumisaappaissa, treenishortseissa ja valkosessa hihattomassa- oikeen tyylikäs ilmestys!

kumisaappaat :kuola:

Back
Ylös Bottom