Proteiinijauhot, star nutrition, fast jne - mistä tietää, että sisältö on totta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsus
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan ikinä tutkinut noita yleisimpiä whey proteiineja ja niiden ravintosisältöjä koskaan? Itse olen alkanut epäillä star nutritionin whey80 proteiinin ravintosisältöä kun tulokset ovat muuttuneet samalla kun vaihdon fastin proteiinijauhoista star nutritionin whey80 proteiiniin... Onko kellään samoja kokemuksia?

Oliko muutos parempaan vai huononmpaa suuntaan?
Empä ole sillain vertaillu keskenänsä. Fastin hera on kalliimpaa, ja kaveri on sanonut että se olisi parempaa.

Oliko muutos parempaan vai huononmpaa suuntaan?
Empä ole sillain vertaillu keskenänsä. Fastin hera on kalliimpaa, ja kaveri on sanonut että se olisi parempaa.
Siis muutos oli huonompaan suuntaan, eli kehitystä ei tullut samalla lailla kun fastin jauhoilla. Ja Fast on varmasti parempi merkkinä, mutta hintakin on kyllä huomattavasti kalliimpi.

Kyllä mä ehkä lähtisin etsimään syytä jostain muualta ku proteiinijauhosta (lepo, uni, kalorien määrä, ruoan laatu, treenit ja niiden vaihtelevuus jne jne.)

Kyllä mä ehkä lähtisin etsimään syytä jostain muualta ku proteiinijauhosta (lepo, uni, kalorien määrä, ruoan laatu, treenit ja niiden vaihtelevuus jne jne.)

No ei se varmaan siitä jauhosta johtunutkaan, mutta kuinka luotettavaa kamaa tuo star nutritionin whey80 on verrattuna fastiin, jos kilohinnoissa on yli 10 euron hintaero... Miten toinen voi tehdä noin paljon halvemmalla jauhot kuin toinen?

No ei se varmaan siitä jauhosta johtunutkaan, mutta kuinka luotettavaa kamaa tuo star nutritionin whey80 on verrattuna fastiin, jos kilohinnoissa on yli 10 euron hintaero... Miten toinen voi tehdä noin paljon halvemmalla jauhot kuin toinen?

Ei varmaan saisi sanoa täällä näin, mutta fast on ylihinnoiteltua p*skaa. Siksi

e. Ja emmäkää kyllä jauhoista vikaa alkaisi etsimään, jos tulokset ei meinaa nousta.

Tuli tossa jokin aika sitten ostettua heräteostoksena tollanen fastin mansikka-hera -pussi Hong Kongista, kun normaalisti olen star nutritionin whey 80:stä syönyt. Oli ainakin pirun hyvän makuista...

Kaverini käyttää fastin heraan, tosin se on treenannut vähän kauemmin mutta sillä on ollut viikon taukoja ja lyhyempiä taukoja. Yläkropaltaan vähän paremmassa kunnossa, nostaa maksimi penkistä 15kg enempi, mut max mavessa ollaan samassa kohtaa.
Kaverini myös syö enemmän kuin minä, sekä juo enemmän maitoa ja heraa.
Tästä pääteltynä ei paljoa eroa, treeni on se pääavain kuitenkin.

Kaverini käyttää fastin heraan, tosin se on treenannut vähän kauemmin mutta sillä on ollut viikon taukoja ja lyhyempiä taukoja. Yläkropaltaan vähän paremmassa kunnossa, nostaa maksimi penkistä 15kg enempi, mut max mavessa ollaan samassa kohtaa.

mmb9qajq9swpi8xxy76a.webp

Syntha-6 vaikutti kaikista eniten reisiin, fast mielestäni rintoihin. Star Nutrition Whey-80 taas vaikuttaa tasaisesti koko kroppaan mutta vähän hitaammin kuin esim fast. varmaan siitä fastin nopeasta vaikutuksesta tullut toi fast nimi?Mutant Whey on taas ihan jeesus juttu, 5 kiloa viikossa tuli heti maksimi penkkiin ja samaa rataa tuntuu jatkuvan. MuscleMeds Carnivor on taas ihan täyttä kuraa, ei vaikuta kuin pään sisässä. Gasparin MyoFusion Probiotic en ole testannut mutta olen kuulluut pelkkää hyvää vaan siitä

Tsiigailin noita sun edellisiä postejas, niin siellä toistuvasti tuli ilmi sun tietämättömyytes asioista. Jos oot treenannu 3kk, niin keskity muiden vastauksien lukemiseen, äläkä sekota alottelijoiden päitä vaan enempää. Saatat olla innoissas uudesta harrastuksesta ja haluat jakaa kultaisia neuvojas, mutta yritä silti malttaa olla postittelemasta liikaa, ellet oo ite neuvoja vailla. Vaikka trollihan sä luultavasti oot, mut joku saattaa oikeesti lukee sun "neuvojas" ihan tosissaan ja tekee vaan hallaa itelleen.

Jos joku niin helposti kaiken uskoo netissä niin ehkä ei kannata avata konetta ollenkaa?
Tai sit jaat vain omat kokemuksesi asiasta?

Dymatizen jauheissa, ( Elite Whey & ISO 100 ) oli tutkimustuloksissa saatu selville että ravintoarvot heittelevät ( joskin melko vähän ) New analysis confirm alleged fraud in the proteins ISO 100 and Elite Whey of Dymatize - Bodybuilding.com Forums

Muiden jauheiden tutkimustuloksista en tiedä, mutta kai ne suurin piirtein pitävät paikkaansa

Eikös ne saa hieman heittää, ketjussa mainittiin 8% sallittu heitto? Onko Suomessa minkälaiset lait tuosta ravintosisällöstä?

Ja käytännössä näillä nyt ei mitään merkitystä ole, sen verran pieniä heittoja. Tuskin kenenkään dieetti kärsii, jos 2g proteiinia jää pois ja 2g hiilaria tulee ylimääräistä.

Käytännössä ei voi tietää varmaksi purkin tai pussin sisältöä, koska ei niistä ole kovin paljoa riippumattomien laboratorioiden mittaustuloksia saatavilla. Joku jenkkisaitti taisi olla, missä oli joitain protujauhoja ja patukoita testailtu, siis jenkkiläisiä tietenkin, mutta mitään muuta tietoa ei ole. Ainiin ja tää suomalainen d-vitskukohu tietysti on lisäksi. :D

Täten mua ei kiinnosta, mitä valmistaja tai pakkaaja X tai Y sanoo mainoksissaan tai mitä joku käyttäjä sanoo ravintosisällöstä. Jos ravintosisällöstä ei ole riippumattoman labran testituloksia, niin paskat muiden puheista tai kirjoituksista sitten. Silloin voin vain katsoa pussin tai purkin kylkeä ja olettaa, että siinä jauheessa tai napissa on sitä, mitä luvataan.

Syntha-6 vaikutti kaikista eniten reisiin, fast mielestäni rintoihin. Star Nutrition Whey-80 taas vaikuttaa tasaisesti koko kroppaan mutta vähän hitaammin kuin esim fast. varmaan siitä fastin nopeasta vaikutuksesta tullut toi fast nimi?Mutant Whey on taas ihan jeesus juttu, 5 kiloa viikossa tuli heti maksimi penkkiin ja samaa rataa tuntuu jatkuvan. MuscleMeds Carnivor on taas ihan täyttä kuraa, ei vaikuta kuin pään sisässä. Gasparin MyoFusion Probiotic en ole testannut mutta olen kuulluut pelkkää hyvää vaan siitä

xDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Johtuisikohan tuo hinta ero ihan tuotanto-/myyntimääristä sekä pakkauskoosta?

Nyt jos miettii miten suomalaiset firmat on kusettanut paistijauhelihan kanssa niin enpä yhtään ihmettelisi vaikka fastin herassa olisi perunajauhoja.

Back
Ylös Bottom