Suuri lööppiketju. Iltasanomat ja Iltalehti

Meta title: 💥 SUURI LÖÖPPIKETJU – ILTASANOMIEN JA ILTALEHDEN KOHUOTSIKOT, TYyLI JA SISÄLTÖ 💥

Meta description: Keskustelua iltapäivälehtien lööpeistä: otsikkotyyli, liioittelu, aiheet, vaikutukset ja ajankohtaiset kohuotsikot yhdessä ketjussa.

Yliammuntoja voi suortittaa ihan normaalisti. Siis joku kylä/asunto/joukko jää ammunnoissa alle, niin sehän on turvallisimmassa paikassa. Koska murkulat menee 2-3km korkeudella ylitse. Ainuat virheet mitä voi tapahtua on suuntaus = heittää maalipäässä 100m-2km tai sit panostus, etäisyys heittää maalipäässä 100m-10km, kuten oli se maatalon kohtalo muutama vuosi sitten.
Tietysti voi tapahtua joku harvinaisempi kuin lottovoitto asia, et rihlarengas lähtee irti tai murkula hajoaa ilmassa tai tykki hajoaa ampuessa yms...

Sen kerran kun olen itse ollut raskaan heittimistön ammuntoja katsomassa (siis heitinten vieressä), niin yhdellä ryhmällä meni jotain vituiksi. Sen verran hitaasti morkula lähti putkesta, että sen näki :D Lie jääny hitusen vajaaksi...

Ei oo Iltasanomat tai -lehti, mutta ihan sama.

"Psychotic bodybuilder who 'became obsessed with Batman's Joker' attacked innocent stranger with an axe"

Tässä kuva kyseisestä bodybuilderista:
article-2329500-19F3B40F000005DC-186_306x423.webp

http://www.dailymail.co.uk/news/art...ans-Joker-attacked-innocent-stranger-axe.html

Entisellä kolleegalla oli tapana sanoa, että keskimääräinen ihminen on helvetin tyhmä ja tässä taas yksi todiste sen puolesta. Lahdessa jaettiin tänään polttoainetta euron litrahintaan ja tämän takia autojono oli useita tunteja n. kolmen kilometrin mittainen eli käytännössä satoja autoja. Erästä sankaria haastateltiin radiossa ja se oli varannut oikein eväät mukaan, että jaksaa jonottaa koko päivän. Vaivanpalkaksi tästä parin-kolmenkymmenen euron säästö vs. normaalihintainen polttoaine. Voi herranjumala :david:

http://www.iltalehti.fi/autot/2013052417058789_au.shtml

^ toi on jotain mitä ei vaan pysty tajuamaan.

Se hyvä tossa tempauksessa oli että siitä ilmoitettiin etukäteen joten tiesi välttää työmatkoilla tänään ton seudun.

itse olen asunut tuolla canberran alueella eikä siellä ole mitään punajättikenguruita. tarkkaa lajia en tiedä, mutta pienimmästä päästä taitaa olla. ihme ettei ole loikkimaan lähenyt, ainakin lenkkipolulla jos tuli vastaan niin sataa metriä lähemmäksi ei ikinä päässyt. toki siinä voi vähän pelästyä kun kenguru tuleekin yhtäkkiä tekemään tuttavuutta.

Artikkelien mukaan se kenguru nimenomaan yritti lähteä yllätettynä paniikissa pakoon, mutta Rattenburyn yli. Ponkaisi ilmeisesti sitten vauhtia reiden päältä, josta raapaleet. 140cm korkeaksi väitettiin, ei ihan pieni siis.

Tosi järkevästi lauottu Nygårdilta. Tuosta asenteesta kun nuoriso ottaa opin, niin kaikki on kohta kortistossa ja sossulla:
:face:
En tiedä millaista väkeä Nygårdin fanit pääosin on, mutta mieleen tulee että ne voi olla pääosin näitä raksa- ja putkimiehiä, ja tuolla tekstillä vähän niin kuin nuoleskellaan heitä.. Ilman että he tajuavat sitä.

Back
Ylös Bottom