Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Joku tommonen pappamallin kiituri josta hieman viilattu kaasuttimen kurkkua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tukiainen toivottaa hyvää syntymäpäivää.

Itsellä kun ei ole TV:tä niin en tiennyt tämän olevan ihan TV-mainos. No, tulin porukoille viikonlopuks ja nyt oon sit nähnyt tän jo kaks kertaa 20 min sisään. :wtf: Taidan jättää telkkarin hankkimattakin, jos tarjonta on tätä laatua.

jos on jo verenpainetta ei kannata katsoa. julkisuuden mittari suomessa on jos on ollut seiskalehdessä

Olenko onnistunut elämässäni kun en tunne yhtäkään noista ns julkkiksista? Ainoastaan tuon yhden hinaajan lärvi vilahtelee joskus tv:ssä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katsoin puolet tuosta, voin pahoin.

Olenko onnistunut elämässäni kun en tunne yhtäkään noista ns julkkiksista? Ainoastaan tuon yhden hinaajan lärvi vilahtelee joskus tv:ssä

No, Emmi Lehtomaa on fitnessmalli ja mun mielestä aika hyvännäköinen sellanen, mutta jos sua kiinnostaa enemmän toi hinaaja, niin kyllä sä olet onnistunut.

Ei noitten tusinajulkkisten perässä pysy kukaan. Mä en tosta videosta tunnistanu ennestään ketään. Noita hinttejäkin pitää joka ohjelmaan tunkea. Toisaalta jos noita tosi-tv ohjelmia alkais kyttäämään niin varmaan pääsis vähän kärryille, mut nyt ei oo melkeen vuoteen ollu antennipiuhaa kiinni telkkarissa just sen takia kun sieltä ei tule kun tommosta paskaa.

Menee jo vähän insideristä, sillä kaverin videoita pitää seurata tovi että alkaa diggaa, mutta hauska heppu

[video=youtube_share;JSLKZjysmAM]http://youtu.be/JSLKZjysmAM[/video]

kuudenneksi eniten subscribereita Tubessa, 7,2 miljoonaa.

Tästä tuttu:

[video=youtube_share;tNwFexjnbyM]http://youtu.be/tNwFexjnbyM[/video]

Jim Carrey vetää hyvät Balboat :D

Ilmeeni alusta loppuun:
94194d1359792308-salikomediaa-72179d1319712548-battlefield-3-aitoa-raeiskintaeae-2011-tonni.webp

Back
Ylös Bottom