Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Toi posti tänään kertauskutsun. Kerkeshän sitä olla lähemmäs neljä vuotta reservissä ennenku pitää palata harjottelee larppausta taas.

On se kiva ku en harrasta.

Kuitenki haluaisit. Saattaisit päästä vaikka shaynin viereen nukkuun. :rolleyes: Okei, kaikki vuodesohvan paikat on jo jaettu!

Toi posti tänään kertauskutsun. Kerkeshän sitä olla lähemmäs neljä vuotta reservissä ennenku pitää palata harjottelee larppausta taas.

Ite olisin ainakin fiiliksissä jos pääsisin kertaan. Tuskin kuitenkaan tulee mitään kertauslappua tänne suuntaan.

Mua vähän ärsyttää, kun mulla tulee tuosta do you dare?-mainosbannerin toisesta miehestä Cheek mieleen. Ja sitten alkaa soimaan päässä se joku "yhyyy mun mentävä oooooon".

Mää piän vahtia yöllä ettei kukaan vahingoidu eikä kukaan vehtaa vahingossakaan kenenkään kanssa! :evil: :D Pietään kirkonmenoja... :rolleyes:

Mua vähän ärsyttää, kun mulla tulee tuosta do you dare?-mainosbannerin toisesta miehestä Cheek mieleen. Ja sitten alkaa soimaan päässä se joku "yhyyy mun mentävä oooooon".

Son muuten kaamee biisi. Ja kaamee on se musavideokin. Miks se laulaa lamppuun? Ja miksei se sulje sitä vesihanaa? Ja miksei näytetä mitä siellä pienessä arkussa on?

Son muuten kaamee biisi. Ja kaamee on se musavideokin. Miks se laulaa lamppuun? Ja miksei se sulje sitä vesihanaa? Ja miksei näytetä mitä siellä pienessä arkussa on?

En oo kattonu koko videota, MUTTA vastaukset tiedän. Koska se on Cheek se voi tehdä mitä vaan, kun sillä on sitä swagia (onks tää nyt oikee termi?) ja massii vaikka muille jakaa. Sen takia se voi laulaa lamppuun ja tuhlata vettä. Arkkuarvoituksen se paljastaa varmaan seuraavassa musavideossa.

Toinen on muuten se Majuri. Erehdyin kattoon jonku sen musavideon youtubessa ja :face:

Voi jeeeee!!!! Ansku parkanosta on ens viikolla voissovvinlandis. Suosikkini jo ennen ku kuulin edes koko biisiä.

En oo kattonu koko videota, MUTTA vastaukset tiedän. Koska se on Cheek se voi tehdä mitä vaan, kun sillä on sitä swagia (onks tää nyt oikee termi?) ja massii vaikka muille jakaa. Sen takia se voi laulaa lamppuun ja tuhlata vettä. Arkkuarvoituksen se paljastaa varmaan seuraavassa musavideossa.

Toinen on muuten se Majuri. Erehdyin kattoon jonku sen musavideon youtubessa ja :face:

Oon kuullut tuosta swagista. Justin Bieberiltä :rolleyes:

Mut siinä se Jonne laulaa lamppuun. Se hämää. Onkohan se valopää?

Nääh, painatus pussilakanassa riittää mulle.

Haha! Tyynyliinassakin? :D Ihana!

Oli päivällä kiirusta nii unohtu käydä hehkuttaa täällä että ens viikolla on työhaastattelu mulla!! :D
häpihäpi tsoitsoi!

Back
Ylös Bottom