Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

No ei yllättäny että olet asiasta samaa mieltä. Kaikki pikkusenkin järjellä asioita ajattelevat ymmärtää, että noin ei tulla toimimaan tai edes ehdoteta asiaa. Joku ton kohta kuittaa tunteen palolla, itse lähinnä säälittää tollaset ressukat jotka joku on vielä valinnu päättämään tämän maan asioita. Kertoo aika paljon äänestäjistä.

No ei yllättäny että olet asiasta samaa mieltä. Kaikki pikkusenkin järjellä asioita ajattelevat ymmärtää, että noin ei tulla toimimaan tai edes ehdoteta asiaa. Joku ton kohta kuittaa tunteen palolla, itse lähinnä säälittää tollaset ressukat jotka joku on vielä valinnu päättämään tämän maan asioita. Kertoo aika paljon äänestäjistä.

Vittu sä oot sekasin. Tanen ajatusmaailmassa raiskausten vähentäminen ei tule kysymykseen. Hyi helvetti mikä jätkä.

Eli teidän mielestä siis musliminaiset ovat arvokkaampia kuin "valkoiset ja suomalaiset" jehovan todistajat (jotka pahimmillaan menettävät henkensä uskonsa vuoksi). Olettehan valmis kannattamaan burkakieltoa "suojellanneksenne musliminaisia", mutta ette näe mitään vikaa jehovien toiminnassa, joiden toiminta on verrattavissa siihen, että joku pakotetaan käyttämään burkaa. Ok. Itse olen eri mieltä ja näen kyseiset yksilöt aivan yhtä arvokkaina. En tiennytkään että noin välitätte noista musliminaisista. Eipä tästä sen enempää sitten. Toivottavasti joskus tutustutte myös epäkohtiin joita löytyy ihan alkuperäisten suomalaistenkin keskuudesta, ettekä keskity vain muslimien hyvinvoinnista välittämään.

Ja nämä jehovat ovat keskustelussa lähinnä siksi, että halusin tietää kuinka johdonmukainen linjanne on. Ts. päteekö se muihinkin uskontoihin vai ei. Onko toisessa uskonnossa harjoitettava "alistaminen" ja aivopesu (joka pahimmillaan johtaa kuolemaan) yhtä paha ja kiellettävä asia kuin se, että muslimimies pakottaa naisensa käyttämään burkaa. Onko jehovien harrastama karttaminen verrattavissa muslimien harrastaviin toruviin katseisiin jne. En ole väittänyt niitä maahanmuuttajiksi.

Ei kai jehovia voi mitenkään verrata muslimeihin?

jehovat eivät tapa vääräuskoisia. Eivätkä tee ihmiskilpiä. eivät kidnappaa ihmisiä. Eivät tee itsemurhapommituksia.

rimpauttavat ovikelloamme keskim. kerran viidessä vuodessa. eikä niille tarvitse edes ovea avata.

Ja tunteen palot jatkuu. :D Mitähän vielä on luvassa?

Vittu sä oot sekasin. Tanen ajatusmaailmassa raiskausten vähentäminen ei tule kysymykseen. Hyi helvetti mikä jätkä.

Eikös tässä mene maahanmuuttoon ja sen kustannuksiin vielä enemmän rahaa, kun aletaan pakolaisryhmille määräämään lääkehoitoa?

Todellisuutta Englannissa, miksei myös täällä (lähi)tulevaisuudessa: http://www.youtube.com/watch?v=HN9fOTpidhU

Mitä enemmän näitä videoita kattelee, sitä surullisemmaksi tulee. Ei enää sanat riitä, miksi eurooppa ja suomi pitää/on pitänyt pilata.

Singolla pitäisi noi minareetit kajauttaa pois maisemista.

kuten sanoit, surullista katseltavaa.

- - - Updated - - -

Joku ton kohta kuittaa tunteen palolla, itse lähinnä säälittää tollaset ressukat jotka joku on vielä valinnu päättämään tämän maan asioita. Kertoo aika paljon äänestäjistä.

Hei hei Tin-Tan-Taneli...Älä nyt, kun kaverisi Disqustikin ehdotti taannoin, että raiskaajan rangaistus pitäisi olla omakohtaisesti koettu perseraiskaus...katoppa hänen kirjoitustaan tuolla pari sivua taaempana.

siinä se vasta radikaali meillä on, tuo Disqusti. Oikein Perussuomalaisainesta!

Posti 36417 a´la Disquist:

"Ehdottomasti. Mun maailmassa raiskauksesta tuomitun rangaistus pitäisi olla sama teko kuin mitä itse on tehnyt uhrille + karkoitus (jos kyseessä ulkomaalainen). Jos suomalainen, niin rangaistus pitäisi olla sama teko kuin mitä itse on tehnyt asianomaiselle + joku jänne poikki kullista, niin ettei enään ikinä saisi mulkkua kovaksi (en tunne sukupuolianatomiaa, niin en tiedä jos tämmöiselle operaatiolle on jo olemassa joku virallinen termi). Näin ehkäistään se, ettei rikos varmasti uusiudu. Ja sillä samalla teolla tarkoitan, että jos mies on raiskannut naisen, niin silloin joku valtion palkkaama isomunainen homo saisi raiskata tuomitun niin monta kertaa kuin itse tuomittu raiskasi uhrin. "

Kato peiliin. Lyödäänkö kaikille ulkomaille lähteville suomalaisille antabuskuuri päälle, kun ne tuppaa sohlaamaan kännissä? Yritä nyt edes ajatella järjellä näitä asioita.

Toki niillä jotain merkitystä on, kuten paavin horinoilla on häntä johtajana pitäville. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nämä ihmiset noudattavat jokaista saamansa ohjetta tai käskyä.

Muslimeita oli 1,8 miljardia ja jos niistä joka 1/10000 uskoo tuollaisen imaamin hornoihin mustavalkoisesti, niin meillä on 180000 ponttiaalista kävelevää aikapommia tässä maailmassa. Sekin on liikaa.

Ongelma ratkeaa sillä kun noita paskiaisia ei oteta tänne. Mä haluaisin kysyä että miksi tänne rahdataan ihmisryhmiä jotka selkeästi tehtailee tämänkaltaisia rikoksia? Onko suomen vastuulla se että islaminuskoiset hullut tuhoaa omaa maataan ja velvoittaa meidät ottamaan parhaassa soturi iässä olevia nuorukaisiaan tänne?

Tanen mielestä kännissä karaokea laulaminen Fuengirolassa on sama asia ku naisen väkisinmakaaminen? Alkaa jo oksettaa.

Fuuuaarrrkkkk! Väitelläänkö taas siitä, että syyllistyykö jokainen maahanmuuttaja raiskauksiin ja jokainen suomalainen kännissä sohlaamiseen? Sun ajatusmaailmassa kaikkia sun arvoista ja normeista poikkeavat ihmiset voi niputtaa samaan syssyyn ja kohdella kaikkia yhtä surkeasti. Tulee joka kerta mieleen yks saksalainen kaveri 40-luvulta. Sekin tykkäs niputtaa ihmisiä rodun ja syntyperän mukaan.

Joo mut se sälli sai sentään jotain aikaan tosin kun nykypäivän munattomat eu satraapit.
Ihaitava mies tuo hitukka jos miettii sen kykyä visioida ja toteuttaa visioitaan.. mm. saksan logistiikka oli jo tuolloin parempi kuin kämä suomen nykyään.

Olispa meillä täälläkin yhtenäinen kansa vastustamassa ulkoisia uhkia ja menoeriä. Ei tarvitse olla mitään sairasta kansallismielisyyttä taustalla, riittäisi ihan se omaan pesään pelaaminen ja se ettei haalittaisi kiittämättömiä elättejä muualta. Kiittämättömiähän noi musut on kuin mitkäki perkeleet ja rasistisia paskojakin ovat.
Johan toi britti video näytti asian tositolan.. tarpeeks ku niitä päästää mestoille niin ajavat muut pois ja alkavat huudattamaan niitä vitun vonku rukouskutsujaan. Oh hoijaa sanon minä.

Kato peiliin. Lyödäänkö kaikille ulkomaille lähteville suomalaisille antabuskuuri päälle, kun ne tuppaa sohlaamaan kännissä? Yritä nyt edes ajatella järjellä näitä asioita.

Mitä mieltä olet Disquistin raiskausrangaistusehdotuksesta?

"Ehdottomasti. Mun maailmassa raiskauksesta tuomitun rangaistus pitäisi olla sama teko kuin mitä itse on tehnyt uhrille + karkoitus (jos kyseessä ulkomaalainen). Jos suomalainen, niin rangaistus pitäisi olla sama teko kuin mitä itse on tehnyt asianomaiselle + joku jänne poikki kullista, niin ettei enään ikinä saisi mulkkua kovaksi (en tunne sukupuolianatomiaa, niin en tiedä jos tämmöiselle operaatiolle on jo olemassa joku virallinen termi). Näin ehkäistään se, ettei rikos varmasti uusiudu. Ja sillä samalla teolla tarkoitan, että jos mies on raiskannut naisen, niin silloin joku valtion palkkaama isomunainen homo saisi raiskata tuomitun niin monta kertaa kuin itse tuomittu raiskasi uhrin. "

No mutta Mirandos, eikös tässä tule lisää kuluja maahanmuuttoon kun aletaan pakolaisryhmille määräämään erikseen lääkehoitoa?

Ai on vai?

- Ehdottaisin tutkittavaksi lääkehoitoa niille pakolaisryhmille, jotka tilastollisesti tekevät suurimman osan Suomen raiskauksista tai niille, jotka ovat niihin syyllistyneet, Haavisto kirjoitti.

Jos aletaan vaikka noita Somaleita nyt lääkketieteellisesti hoitamaan niin siinä on +10 000 Somalia hoidettavana..

Ei käy halvaks.

Muslimeita oli 1,8 miljardia ja jos niistä joka 1/10000 uskoo tuollaisen imaamin hornoihin mustavalkoisesti, niin meillä on 180000 ponttiaalista kävelevää aikapommia tässä maailmassa. Sekin on liikaa.

Mitäs itse luulet onko meillä noin paljon käveleviä aikapommeja tässä maailmassa? Kai sä nyt tajuat, että jos noita musuja, jotka haluaa tappaa jokaisen vääräuskoisen, olis tollainen läjä mitä veikkaat, niin niitä pommeja räjähtelis huomattavasti tiheemmin. Ja yleisesti noista panttivanki ja pommitouhuista olis hyvä erottaa ne, mihin liittyy jotain itsenäisyystaistelua tai miehittäjää vastaan käytyä sotaa. Niissä meinaan ei pelkkä uskonto ole selittävä tekijä.

Yleisesti ketjussa näyttää olevan kohtuullisen hyvä meininki, joten täytyy itsekkin kommentoida.

Mikä tossa sft:n jehovantodistaja vertauksessa menee jengiltä ohi? Jos te perustelette burkhakieltoa musliminaisten aseman parantamisella, niin miksi sama ei päde myös muiden uskontokuntien sairaaseen painostamiseen? Samaa sairasta painostusta niissä kristityissä lahkoissa tapahtuu, ja yhtä vaikea niistä on lähteä menemään, vaikka Suomessa aina turvaan pääseekin. Toki jos perusteena on vain järjetön islamviha tai kiima lisätä valtion kontrollia ihmisten elämään, niin turha varmaan mitään järkevää perustelua odottaa.

Mitä mieltä olet Disquistin raiskausrangaistusehdotuksesta?

Mitä sä tän Disgustin vedät jatkuvasti mukaan? Hänellä on omat mielipiteensä ja sillä sipuli. Voihan sitä haveilla vaikka mistä rangaistuksista, mutta pikkusenkin järkeä omaava ymmärtää, että nyt eletään Suomessa.
Toivottavasti panostajapentti et ole tosissas. Tai ainakaan ääneen huutele kylillä, että ihannoit saksalaisen diktaattorin ja joukkomurhaajan ajatuksia. Lapsikin ymmärtää, että kyseisen heebon hommissa ei ollut mitään tolkkua.

Nyt voi heitellä veikkauksia! Miten suomelle kävis jos 90% asukkaista ois neekereitä ja/tai rättipäitä. Kaunko menis, että koko maa ''pilalla''? Veikkaan ettei kovin montaa vuotta. Ei tunnista suomeksi edes enään, väkivalta ja raiskaukset huipussaan ja pommeja räjähtelis.

Toivottavasti panostajapentti et ole tosissas. Tai ainakaan ääneen huutele kylillä, että ihannoit saksalaisen diktaattorin ja joukkomurhaajan ajatuksia. Lapsikin ymmärtää, että kyseisen heebon hommissa ei ollut mitään tolkkua.

No sulta meni ohi, en mä meinannut et hitukan touhu mikä kohdistui toisten vahingoksi ole mitenkään ihailtavaa vaan oksettavaa.
Sanon vaan että kyseinen äijä ymmärsi valtion toiminta ideologian päälle.. rakennutti aivan vitun hyvät logistiset systeemit (rautatiet/moottoritiet) ja ymmärsi paljon ton rahan taikomisen päälle eikä sillä ollut kovin huonot taidot diplomatiassakaan kun onnistui vakuuttamaan pitkään kaikille maille et mitään hämärää ei ole meneillään yms.
Eli toistan, en ihannoi kyseisen äijän ideologioita mitä tulee räikeyksiin, tahtoisin vain nähdä meidänkin aikanamme samanlaista johtamista ja tuloksellisuutta infran suhteen. Nykyään on tuhat johtajaa kahta tuhatta työntekijää kohti ja mitään ei silti saada aikaan, rahaa palaa roskiksien suunnitelu/hankinta/asentamiseenki enemmän kuin ennen motarin rakentamiseen :D

Nyt voi heitellä veikkauksia! Miten suomelle kävis jos 90% asukkaista ois neekereitä ja/tai rättipäitä. Kaunko menis, että koko maa ''pilalla''? Veikkaan ettei kovin montaa vuotta. Ei tunnista suomeksi edes enään, väkivalta ja raiskaukset huipussaan ja pommeja räjähtelis.
Ei tarvi kuin alueen, sanotaanko lähiön verran olla tolla prosentilla niin 1. ajavat sen 10% alkuperäis väestön tiehensä kuten briteissäkin ton aiemman linkin takaa ilmenee.. 2. perustavat näitä molkotustorneja joista kailotetaan et aika pyllistellä 3. koulujärjestelmä alueella "unohdetaan" ja tilalle tulee jotain moskeija kouluja joissa opetetaan vihaamaan elättäjämaata ja sen asukkaita ja yllytetään jihadiin.

Mut hei miks miettiä tälläisiä nää on vasta sitten myöhemmin ajankohtaisia.. nyt on hyvä keksittyä hokemaan sitä monikulttuuri rikastaa mantraa.

kebetto90 sanoi:

Jos nyt täytyy lähteä arvailemaan, niin veikkaisin, että öriseviä juoppoja ei enää näkyisi kaduilla. Ihmiset myös olisivat kohteliaampia kanssaeläjiään kohtaan. Yleisesti ottaen kadut todennäköisesti olisivat rauhallisempia, vaikkakin hieman äänekkäämpiä, sillä nyt ihmiset myös puhuisivat toisilleen. Ruokakulttuuri olisi todennäköisesti harpannut melkoisesti nykyisestä peruna on ainoaa oikeaa ruokaa kulttuurista. Myös suuret marketit katoaisivat todennäköisesti katukuvasta, sillä ihmiset haluaisit ostaa tuoretta ja laadukasta ruokaa. Muutama marketti toki lähiöissä olisi, ne olisivatkin ainoita paikkoja missä voisi vielä kuulla supisuomalaisten tuulipukujen suhisevan.

Peruskoulut todennäköisesti olisivat huomattavasti rauhallisempia paikkoja, sillä tunnetusti afrikkalaisessa ja arabialaisessa kulttuurissa auktoriteettien kunnioitus opetetaan lapsille jo nuorena. Yliopistotason tutkimus tuskin muuttuisi merkittävästi, joskin suomalaiset yliopistot todennäköisesti saisivat solmittua lisää yhteistyösopimuksia ulkomaisten yliopistojen kanssa, sillä valtaosa henkilöstöstä ei enää olisi juroja suomalaisia.

Yleisesti asiat voitanee tiivistää tähän kuvaan.
aD6U5VGptzfqZcV8DK36.jpg

Jos nyt täytyy lähteä arvailemaan, niin veikkaisin, että öriseviä juoppoja ei enää näkyisi kaduilla. Ihmiset myös olisivat kohteliaampia kanssaeläjiään kohtaan. Yleisesti ottaen kadut todennäköisesti olisivat rauhallisempia, vaikkakin hieman äänekkäämpiä, sillä nyt ihmiset myös puhuisivat toisilleen. Ruokakulttuuri olisi todennäköisesti harpannut melkoisesti nykyisestä peruna on ainoaa oikeaa ruokaa kulttuurista. Myös suuret marketit katoaisivat todennäköisesti katukuvasta, sillä ihmiset haluaisit ostaa tuoretta ja laadukasta ruokaa. Muutama marketti toki lähiöissä olisi, ne olisivatkin ainoita paikkoja missä voisi vielä kuulla supisuomalaisten tuulipukujen suhisevan.

Peruskoulut todennäköisesti olisivat huomattavasti rauhallisempia paikkoja, sillä tunnetusti afrikkalaisessa ja arabialaisessa kulttuurissa auktoriteettien kunnioitus opetetaan lapsille jo nuorena. Yliopistotason tutkimus tuskin muuttuisi merkittävästi, joskin suomalaiset yliopistot todennäköisesti saisivat solmittua lisää yhteistyösopimuksia ulkomaisten yliopistojen kanssa, sillä valtaosa henkilöstöstä ei enää olisi juroja suomalaisia.

Yleisesti asiat voitanee tiivistää tähän kuvaan.
aD6U5VGptzfqZcV8DK36.jpg

IHAN PAKKO KYSYÄ! Oliko tuo äskeinen vitsi!? :D aika hyvä oli kuitenki, pojot siitä.

Mikä vika suomalaisessa perinneruuassa on? En oo omalla koulu-uralla nähny yhtäkään mamua joka kunnioittas edes 50% opettajista, puhumattakaan naisopettajista.

Back
Ylös Bottom