Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna tiedossa oikein hieno päivä, kouluun klo 8.40 sieltä suoraan salille klo 9.55 salilta kotiin syömään ja suihkuun ja takaisin kouluun klo 13.25, josta pääsee kotiin 14.10. Menee ne päivät näinkin :D Nyt tekee iltapalamunakas ja sit nukkuu, et jaksaa huomenna.

Ei oo pyytänyt kaljaa mutta ruokaa olen kuskannut. Ja varmaan veisin kaljankin jos pyytäisi. Liian kiltti minä.

Arvostan. Jepan pitää pyörtää puheensa, että "akka häiritsee pelaamista", koska Danihan vain toimii erinomaisena huoltojoukkona pelaamisen tukena. Sitten kannattaa huolestua, jos jätkä alkaa käyttää ankkaa tai katetria, ettei tarvitse senkään vertaa nousta sohvalta.

Arvostan. Jepan pitää pyörtää puheensa, että "akka häiritsee pelaamista", koska Danihan vain toimii erinomaisena huoltojoukkona pelaamisen tukena. Sitten kannattaa huolestua, jos jätkä alkaa käyttää ankkaa tai katetria, ettei tarvitse senkään vertaa nousta sohvalta.

Olen mää välillä pyytänyt sitä lopettamaankin, mutta ei ole oikeasti sydäntä mököttää kun toinen on tehnyt oman pelaajankin (joka on muuten todella pelottavasti tekijänsä näköinen) josta luonnollisesti puhutaan kuin omasta pojasta. Olipahan ainakin mieluinen lahja.

Pyörränkin. Minusta on erittäin väärin, että tuommoiset liikaa pelaavat seurustelevat ja minä oon FA.

Vittu tää kone lähtee kohta ikkunasta saatana. Yksikään värkki mitä tähän olen yrittänyt kytkeä ei ole toiminut. Ostin uuden näppäimistön, näytön kaapelille adapterin ja nyt ei hiiri toimi. Voi kyrpä.

Vittu tää kone lähtee kohta ikkunasta saatana. Yksikään värkki mitä tähän olen yrittänyt kytkeä ei ole toiminut. Ostin uuden näppäimistön, näytön kaapelille adapterin ja nyt ei hiiri toimi. Voi kyrpä.

Oot ostanut jonkun ihan paskan. Muahahahahah :D

Koklaa muuten eri porttia sille hiirelle; henkimaailman juttuja, mut joskus jotkut portit toimii esim kuulokkeille mut ei hiirelle..ai vai oliko sulla siinä sittenkään usb-portteja..eikun se oli paska kone:D

Kaikkia portteja kokeilin logitechin hiirellä ja ei toiminut. Nyt kävin vaihtamassa faijan kanssa hiiriä ja faijan logitechi rupes pelaa. VMP

Tämmönenki löytyy yhä, huuellaanpa kokeeksi hyvät yöt jos se auttais itteä saamaan tajun kankaalle... :zzzz:

Back
Ylös Bottom