Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En juo olutta, enkä juurikaan mitään muutakaan vastaavaa. Saunasta on tullut tänään jo nautittua, eikä opiskelijabudjetilla viitsi kahta kertaa saunoa saman päivän aikana :)

Itse suosittelisin leffojen sijaan erinomaista musiikkia, kuten vaikka Moonsorrow - Varjoina Kuljemme Kuolleiden Maassa levy kokonaisuudessaan. Sopii hyvin päivän teemaankin. Elokuvamainen kokemuskin kaikkine ei-musiikillisine raitoineen.

On nii masentava perjantai, että ajauduin kuuntelemaan Red hot Chilt Peppersiä... on jo paha..

Mun täytyy kyl tehä näille keskittymishäiriöille jotain... Vittu. Vaikeeta koittaa tehdä uutta ja kuunnella vanhaa samaan aikaan. Perkele.

Marssia ja eeppisyyttä ja blast beattiä!

Oon menos jääkaapille kaljalevyn kutsumana...

Tänään pääsi kyllä yllättävän helpolla, kun lähdin ajelemaan Vantaalta duunista kohti kotia Lahtea... odotin megaruuhkia ja pakollista siirtymistä Seututie 140:lle, mutta rajoitusten mukaan mentiin koko ajan. Kelasin, että onko se maailmanloppu nyt sitten todella tullut vai mikä on vikana? :) Totuus taitaa tosin olla se, että joulun menoliikenne on nyt sitten oikeasti ajoittunut kolmelle eri päivälle.

Aivot alkaa lagata, ei vähäuniset yöt oikein lataa akkuja. Voispa aivot kytkeä autopilotille ja nukkumaan... :zzzz:

Bombayta pojat

Huomenissa jos lähtis mökille syömään ja juomaan ja tiristelee läskiä saunaan!

Back
Ylös Bottom