Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja tänään on leivottu pipareita ja koristeltu niitä.. Ja tein piparimuffinsseja! :joulu1: Edelleenkään en tiiä miltä maistuu.

Ehdottomasti! ja teet vielä penkinkin siinä! :D Jos joku tulee sanomaan, niin sanot että mitäs pilasitte mun kyykkyreenin viimeks :D

Se olis kyllä hyvä kosto niille vitun pälleille urpoille ketkä tekee siinä penkin ja sen jälkeen haba habaa :face:

Mene! Ole sellainen vittumainen ämmä, kun treenaat. Se on seksikästä

Kyllä mä sen tiiän että vittumainen ämmä on oikein sexy :rolleyes:

Tulipa tyhmä olo, kun erehdyin kysymään veljeltä miten pystyn katsomaan leffaa blu-raylta :D Hän selitti minulle kuin lapselle, mitä pitää tehdä:

"Ota tämä musta kaukosäädin, siis tämä kaikkein isoin musta kaukosäädin, ja paina siitä tätä nappia. Tällä siis käynnistät TV:n. Sitten...."

Mä oon noin yleensäkkin kyllä niin täynnä niitä lintuja :D Ei nyt tuu mieleen mitään yksittäistä tuotetta mitä ei olis saatavana angry birds- kuvioinnilla. Hieromasauva ?

Joo mä en alusta lähtienkää ymmärtäny niitten viehätystä. Parempi pysyy vaa kaukana niinku tähänki asti...

Pakko pistää sama tänne kuin tonne Maailmanloppu-threadiinkin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo mä en alusta lähtienkää ymmärtäny niitten viehätystä. Parempi pysyy vaa kaukana niinku tähänki asti...

Samaa mieltä. Olin tässä taannoin junassa matkalla kotiin, niin kuulin edestäni sitä tuttua pilipali-musiikkia ja raakkumista. Kaveri pelasi edessäni siis Angry birdsiä. Teki mieli koputtaa päälaelle ja kysyä onko se tosissaan :face:

Back
Ylös Bottom