Ulkona on lunta:haart: Mun mielestä toi Leffe ei muuten edes ole hyvää. Voihan hitto, luulin että pystyn välttämään kaikki pikkujouluhumpat, mutta niin vaan napsahti sellaiset kemut etten voi mitenkään skipata niitä ja kurjuuden maksimointina pakko ostaa joku kolttu:jahas:
Yksi tai kaksi pikkusikaria filtterilla ja kolaa naamaan ja sitten nukkumaan selälleen, koska maailman luokan nuha on päällä.
Jos nukkuis kylellää, ni alkais kauhea lorina.
Noin 12 tuntia käyttänyt tänään kouluhommiin, ja meno alkaa olla aika buttrape Se on mukavaa se. Onneks aineet sentään ovat kiinnostavia, niin jaksaa edes vähän vielä painaa noita SWOT-analyyseja.
Huomenta! Pirteämpänä kuin koskaan! Nyt vielä pitäsi kuukausi rutistaa ja lyödä kaikki peliin.
Tajusin että tuo yleinen sonta 16h/8h on täyttä salaliittoa! Kaikki uniongelmat ratkesi niin pienellä kuin 18h/8-9h rytmillä!
Heräsin jo klo 6.30! Mun jalat on ollu niin hullun kipiänä jalkatreeneistä, että tekee mieli itkeä ja nauraa yhtäaikaa. Ei huvita edes kämpässä palloilla ympäriinsä ku ei kykene liikkumaan. :D Venytysasentoki on kidutusta. Jospa tää tästä vielä. :D Ulkona on kylmä...
Niin huonosti nukuttu ettei mitää järkee. 5.45 soi kello ja kuudelta olin jo asettelemassa naamaa päähän. Onneks on lyhyt päivä. Ehtii vaihteeksi muutakin tehdä kuin juosta kieli vyön alla paikasta toiseen...
Huomenta. Aoitin päivän tekemällä ruokaa, kun en eilen jaksanu. Nyt voiskin mennä takasin nukkumaan kun on päivän hyvä työ tehty. Hitto alaselkä toissapäiväisestä niin jumissa että tekis mieli hakea jotain mömmöjä. Huomen vois miettii sitä jossei ala helpottamaan.