Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mä en tajua tota, että lainsäädännössä käytetään jotain helvetin satukirjaa vielä 2000-luvulla. Nää tempaukset mitä saa tuolta suunnalta lukea on ihan käsittämätöntä kuraa. Esim. nainen raiskataan ja hän saa siitä hyvästä raippaa ja linnaa, fuck yeah!

somppu.jpg

saisko tuon vähjän isompana, kiitos.

Kiinnostaa nimittäin mihin verorahamme menevät, samalla kun alkuperäissuomalaisvanhukset makaavat paskaisissa vaipoissaan.

Mitä nämä maahanmuuttoon räätälöidyt ammatit ovat?

Onko sulla muuten jotain tilastoa/lähdettä heittää että Afrikkalaiset pistetään työhakemuksissa Suomalaisten edelle?

Näin muistelinkin.

Näissä keskusteluissa kun muuten yleensä keskitytään vaan Afrikasta ja Lähi-idästä tulleisiin, ja jätetään Vietnamilaiset, Virolaiset ja Venäläiset ns. kritiikon ulkopuolelle. Vaikka tilastot puhuvat karua kieltä esim. näiden ryhmien työttömyydestä ja rikollisuudesta. Tästä tigerin ammuskelustakaan täällä ei puhuttu ei niin yhtään mutta jos ampuja olisi ollut tummempi kaveri, niin aj että olisi monta sivua tullut paskamyrskyä.

Joku tänne aiemmin linkkas about yli 50 eri maahanmuuttoon räätälöityä työpaikkaa. Joka ne kertoi aiemmin voi nyt ilmoittautua :)

- - - Updated - - -

Miten se on teiltä pois jos ulkomaalaiset saa sossusta paljon rahaa ;)

Ootko tosissas? Veronmaksajat maksaa noiden muumien sossurahat?!?!?

Kiinnostaa nimittäin mihin verorahamme menevät, samalla kun alkuperäissuomalaisvanhukset makaavat paskaisissa vaipoissaan.

Niistä on editoitu ne kaikki yksityiskohdat pois. Googlesta löysin ton ensimmäisenä kuvahaulla, kun laitoin hakusanat "somali tiliote".

Joku tänne aiemmin linkkas about yli 50 eri maahanmuuttoon räätälöityä työpaikkaa. Joka ne kertoi aiemmin voi nyt ilmoittautua :)

Ei taida löytyä mitään tilastoa mihin ammateihin on esim. Kenialaiset eniten työllistyneitä. Toki voi ollakkin että näihin omiin "työpaikkoihin" on enimmäkseen työllistyneitä.

Tulipa katsottua uudestaan tuosta Somaliliitosta tuo dokumentti. Ensimmäinen mihin mihin kiinnitin huomiota, on tuo noiden oikeasti paska suomenkieli. Äijät on asunut 90-luvun alusta Suomessa, ja ei vieläkään kunnolla osata kieltä.

Tämä siis siksi, että tunnen ihmisiä jotka ovat about 10 vuodessa oppineet puhumaan Suomea niin hyvin, että saattaisi puheen perusteella luulla että on koko elämänsä Suomessa asunut.

Vanhukset makaavat jokatapauksessa paskaisissa vaipoissaan oli sitä rahaa sitten tai ei. Se kun vanhuus ei tule yksin. Lisäksi ei ole hoitajia kuvittamaan jatkuvasti niitä. Sitten on vielä kustannustekijät ja tulosvastuu. Kaikki on bisnestä. Ongelmia on siis monia. Vuoteen 2025 - 2030 mennessä hoitoalalle tarvitaan lisää henkilökuntaa 60,000 - 70,000 johtuen ikääntyvästä väestöstä.

Se on kyllä totta, että määrärahoja voitaisiin paremmin kohdentaa terveydenhoitoon ja sen edistämiseen ja oman maan kansalaisten etu pitäisi olla etusijalla aina etenkin kaikessa mikä liittyy terveydenhuoltoon!

No jos mulla olis mahdollisuus nostaa tuommoisia tukia pelkästään himassa makaamalla, niin varmasti nostaisin, enkä todellakaan töihin vaivautuisi menemään. Valitettavasti se ei tässä elämässä ole mahdollista..

Mä näkisin et tässä on just suuri ongelma sen suhteen et nää "loiset" ei edes halua/tehdä etsiä mitään duunia, olisko se sit syy "lähtökohdissa" (perse kenttään mä makaan muut maksaa) vai missä?. Minut on ainakin kasvatettu niin et töitä pitää tehdä että tässä maailmassa pärjää. Mistäköhän tämä vois johtua?

Mä kyl väitän et sekin on osasyy (tosin sompuilla on heikko työllistymiis mahdollisuus johtuen?) Rasismi jne jne tähän et harva näistä työllistyy.

Lisättäköön tähän vielä et Disgustilta/Tane & co on ihan vitun turha kysyä mitään mikä vois heikkouttaa heidän asemaansa mokuttajana, Emme tule saamaan koskaan mitään järkeviä kommenntteja koska niitä ei ole.
Tärkein sanoma on se et lisää paskaa suomeen tää maa kestää mitä vaan, ja ketä se kiinnostaa vaikka ei kestäiskään. Ei täällä ole valtaa kansalaisilla.

- - - Updated - - -

Al-Bishrin mielestä hallituksen kannattaisi paneutua enemmänkin siihen, miten lopettaa naisiin kohdistuva perheväkivalta kuin tarkkailla heidän poistumistaan maasta./QUOTE]

Vittu kun jaksaisi puhelimella etsiä Disgustin posteja aiheeseen liittyen. :rolleyes: Suomi vs. Islam perheväkivallassa. Kyllä on hieno uskonto, kerran se on sallittu. Kerrankin oikeaa tietoa "sisältä", eikä vain Hallikselta.

Et tule saamaan Digustilta tähän mitään järkevää vastausta koska sellaista ei ole mokuttajan mielestä. Islam on kunnian uskonto, uskokaa mitä haluatte.

Mä en tajua tota, että lainsäädännössä käytetään jotain helvetin satukirjaa vielä 2000-luvulla. Nää tempaukset mitä saa tuolta suunnalta lukea on ihan käsittämätöntä kuraa. Esim. nainen raiskataan ja hän saa siitä hyvästä raippaa ja linnaa, fuck yeah!

Ei sitä länsimaalainen ihminen kuule tajua, mut se on sitä uskonnon vapautta.

- - - Updated - - -

Ei taida löytyä mitään tilastoa mihin ammateihin on esim. Kenialaiset eniten työllistyneitä. Toki voi ollakkin että näihin omiin "työpaikkoihin" on enimmäkseen työllistyneitä.

Tulipa katsottua uudestaan tuosta Somaliliitosta tuo dokumentti. Ensimmäinen mihin mihin kiinnitin huomiota, on tuo noiden oikeasti paska suomenkieli. Äijät on asunut 90-luvun alusta Suomessa, ja ei vieläkään kunnolla osata kieltä.

Tämä siis siksi, että tunnen ihmisiä jotka ovat about 10 vuodessa oppineet puhumaan Suomea niin hyvin, että saattaisi puheen perusteella luulla että on koko elämänsä Suomessa asunut.

Susta on pikkuhiljaa kasvamassa kunnon mokuttaja jos et muuta keksiny kuin huono suomen kieli, pidä tosta kiinni :wtf:

Mä näkisin et tässä on just suuri ongelma sen suhteen et nää "loiset" ei edes halua/tehdä etsiä mitään duunia, olisko se sit syy "lähtökohdissa" (perse kenttään mä makaan muut maksaa) vai missä?. Minut on ainakin kasvatettu niin et töitä pitää tehdä että tässä maailmassa pärjää. Mistäköhän tämä vois johtua?

Ihan rehellisesti: kuka tekisi töitä jollei ole pakko? En mä ainakaan.

Vai että sut on noin kasvatettu... Sniif.. Tarvit sä halausta?

Susta on pikkuhiljaa kasvamassa kunnon mokuttaja jos et muuta keksiny kuin huono suomen kieli, pidä tosta kiinni

Sanoinko mä jossain postissa että en muuta keksi?

Tuo päällimäisenä jäi mieleen. Jos se Rokulian mieltä pahoittaa: niin sori, tuo ensimmäisenä kiinnitti mun huomion.

Mutta jos muuta epäkohtia tarvit voin toki listata.

Vanhukset makaavat jokatapauksessa paskaisissa vaipoissaan oli sitä rahaa sitten tai ei. Se kun vanhuus ei tule yksin. Lisäksi ei ole hoitajia kuvittamaan jatkuvasti niitä. Sitten on vielä kustannustekijät ja tulosvastuu. Kaikki on bisnestä. Ongelmia on siis monia. Vuoteen 2025 - 2030 mennessä hoitoalalle tarvitaan lisää henkilökuntaa 60,000 - 70,000 johtuen ikääntyvästä väestöstä.

Se on kyllä totta, että määrärahoja voitaisiin paremmin kohdentaa terveydenhoitoon ja sen edistämiseen ja oman maan kansalaisten etu pitäisi olla etusijalla aina etenkin kaikessa mikä liittyy terveydenhuoltoon!

Vaimo tekee oikeesti duunia noiden vanhusten kanssa, arvaa vaan miltä tuntuu kuunnella sitä miten vanhusten laita on tänä päivänä suomessa. Kuset ja paskat housuissa (onneksi ei vielä joka mestassa mut eiköhän siihenki päästä) kukaan ei välitä, hallitus on kääntäny jo kylkensä aikoja sitten. Paskassa elelevät, koitappa siinä sitten ymmärtää jotain somali persettä joka sikailee ja löhöilee verorahoilla joka ei ole tehny tämän maan hyväksi mitään muuta kuin korkeitaan korkannu jonku alaikäisen naapurin tytön.

- - - Updated - - -

Ihan rehellisesti: kuka tekisi töitä jollei ole pakko? En mä ainakaan.

Vai että sut on noin kasvatettu... Sniif.. Tarvit sä halausta?

Sanoinko mä jossain postissa että en muuta keksi?

Tuo päällimäisenä jäi mieleen. Jos se Rokulian mieltä pahoittaa: niin sori, tuo ensimmäisenä kiinnitti mun huomion.

Mutta jos muuta epäkohtia tarvit voin toki listata.

Muah, en tarvi sun halausta. Sulle ei pointti näköjään menny perille mut älä huoli mä ymmärrän sen.

Kerro toki tyhmälle mikä pointti?

Ensimmäinen mihin mihin kiinnitin huomiota, on tuo noiden oikeasti paska suomenkieli.
Susta on pikkuhiljaa kasvamassa kunnon mokuttaja jos et muuta keksiny kuin huono suomen kieli, pidä tosta kiinni

Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomiota.. Epäkohtia tuo on täynnä koko dokkari.

Et muuta keksinyt. Ok. Selvä homma.

- - - Updated - - -

Mutta siis summa summarum: jos sanon että ensimmäisenä mihin kiinnitin huomiota on paska Suomenkielen taito = en keksinyt muuta kritisointia.

Vitun mokuttjat!

Kerro toki tyhmälle mikä pointti?

Ensimmäinen asia mihin kiinnitin huomiota.. Epäkohtia täynnä koko dokkari.

Et muuta keksinyt. Ok. Selvä homma.

Okei, et vissiin ymmärtäny mitä äsken kirjoitin, yritetään uudestaan. Oli tossa edellisessä viestissä (Antti_79) puhetta vanhusten oloista suomessa tällä hetkellä (ei koske sua, sehän ei kiinnosta sua koska olet mokuttaja). Kysymys oli siitä et tässä maassa maan luojat istuu paskassa ja sä mokuttaja jaksat vitsailla vielä aiheesta, hävetä saisit. Eli olet sitä mieltä että mokuja lisää maahan, vai olenko ymmärtäny jotain väärin sun teksteistä?

Pointti oli se et vittu sitä rahaa syydetään kyllä erinäisistä syistä näille vähemmistöille.

En ole vitsaillut aiheesta. Mun muija (joka on mamu) työskentelee vanhusten kanssa. En näe siitä syytä vitsailla.

Mä olen "mokuttajaksi" melko kriittinen ja ainoa paikka missä olen mokuttaja, on tämä foorumi.

Mä olen sitä mieltä että jokainen työtätekeviä maahanmuuttajia lisää on tervetullut maahan: oli minkä värinen tahansa. Olen myös sitä mieltä että positiivinen syrjintä ja ylisuuret tuet vrt. kanteväestö on integroitumisen kannalta negatiivinen asia.

En myöskään koe että islam uhkaa mua ja mun lähipiiriä. Se kai tekee musta mokuttajan.

Ja se kaikista naurettavinta on, että väitetänä että "mokuttajat" hyökkää henkilökohtaisesti kun argumentit loppuu, niin tällä palstalla mä olen jotain ihan muuta havainnut.

Mutta siis oman agendan kannalta hyvähän se on jos ei muuta keksi.

En ole vitsaillut aiheesta. Mun muija (joka on mamu) työskentelee vanhusten kanssa. En näe siitä syytä vitsailla.

Mä olen "mokuttajaksi" melko kriittinen ja ainoa paikka missä olen mokuttaja, on tämä foorumi.

Mä olen sitä mieltä että jokainen työtätekeviä maahanmuuttajia lisää on tervetullut maahan: oli minkä värinen tahansa. Olen myös sitä mieltä että positiivinen syrjintä ja ylisuuret tuet vrt. kanteväestö on integroitumisen kannalta negatiivinen asia.

En myöskään koe että islam uhkaa mua ja mun lähipiiriä. Se kai tekee musta mokuttajan.

Vähän olet oppinu mut et vielä tarpeeksi, tuskin montaakaan viestiä löydät tästä keskustelusta (okei hulluja huutoja on ollu) joka tuomitsee kaikki mamut. Mä olen jo aiemmin mainunnu monta kertaa et osa ysteistä koostuu myös mamuista eikä mulla ole koskaan ollu työperäistä maahanmuuttoa mitään vastaan, mua vitun vähän kiinnostaa minkä värinen kukakin on. Monet suuret ystävätät on hiekan värisiä..sou what?

Kysymys lienee siitä et sä ja sun kumppanit kritisoitte samantien jos allahia luetaan väärin?

Vaimo tekee oikeesti duunia noiden vanhusten kanssa, arvaa vaan miltä tuntuu kuunnella sitä miten vanhusten laita on tänä päivänä suomessa. Kuset ja paskat housuissa (onneksi ei vielä joka mestassa mut eiköhän siihenki päästä) kukaan ei välitä, hallitus on kääntäny jo kylkensä aikoja sitten. Paskassa elelevät. - - - Updated - - -

Se on valitettavaa, mutta totta tosiaan. Ne päättäjät myös vanhenevat. Miettivätkö sitten sitä, että kukas niitä hoitaa, kun ovat vanhoja ja tarvitsevat apua? Joskus kannattaisi olla kaukonäköisempi ja ajatella tulevaisuuttakin. Siellä ne ovat samalla viivalla kaikki lopulta. Elämänkaari, kun tulee siihen pisteeseen, että vanhuus tulee ja sen mukana sairaudet jne. Se on sitten se ja sama onko ollut rikas tai köydä. Ministeri tai siivoaja. Kaikkille sama kohtalo edessä. Se kuitenkin, että ne vanhuuden viimeiset vuodet pitäisivät olla arvokkaita ja se elämä edelleen arvossa siinä missä nuorempien ja terveiden. Näinhän ei kuitenkaan ole.

Ei ole kovin hohdokas tulevaisuuden odote kenellekkään nuoremmalle. Ihan ymmärrettävää, että alkaa ärsyttämään kaikki epäkohdat yhteiskunnassa, kun näkee eriarvoisuutta.

'

Okei, mä sanon tän vielä kerran, tuskin monikaan täällä krtisoi sua ja sun muijaas. vähä kiinnostaa. Mut sä et voi olla noin sokea et sä kannatat lähestulkoon monessa viestissä mamupoliittiikkaa tänä päivänä. Okei olet voinu laittaa lässynlässyn juttuja millä perustelet kantaasi. Okei se on ihan hyväksyttyä.

Itseasiassa islam kyllä uhkaa kaikka länsimaalaista.sori vaan.

Vähän olet oppinu mut et vielä tarpeeksi, tuskin montaakaan viestiä löydät tästä keskustelusta (okei hulluja huutoja on ollu) joka tuomitsee kaikki mamut.

Olenko väittänyt että semmoisia viestejä löytyy?

Kysymys lienee siitä et sä ja sun kumppanit kritisoitte samantien jos allahia luetaan väärin?

Multa ei taida yhtään viestiä löytyä missä sanon noin, joten lopetetaanko tämä toisten sanomisten muuttaminen?

Back
Ylös Bottom