Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on sitten perkele ystävän raiskausoikeudenkäynti huomenna. Toivottavasti on virkavaltaa paikalla koske sen tytön taakse tulee istuun sellainen posse että oksat pois ja pala latvaa. Ja kun ei sitä sikaa voi sinnekkään lahdata koska se vaikeuttaisi uhrin asemaa käräjillä, niin olisi helvetin hyvä että siellä olisi miekkamiehiä pitämässä meille kuria. Voitte vaan kuvitella miten on joka ukolla tunteet pinnassa ja varsinkin mulla kun tää tyttö on mulle kuin sisko. Xanoreitakaan en uskalla rouhia kun voivat alentaa kynnystä spontaaniin väkivaltaan koska estot häviävät. Tulee vaan olemaan mulle pientä tuskaa kuunnella sekuntti sekunnilta teon kuvaus. Tod. näk. itken mutta käräjien jälkeen itkee joku muu ja silloin on enää turha rukoilla taivaan isää.

Mun neuvo on että pistä se tyyppi pakettiin. Vituttaa tollanen. Ei todellakaan tarvi tollasia sääliä.

Onko sun esim viikolloppunaki herättävä hirvittävän aikasin? Kai ny eres sillon on saumat nautiskella sängyn antimia vähintään 12tuntia?
No tavallaan kun viikonloppuna yleensä mennään sitten nukkumaan siihen aikaan kun arkipäivinä tarvii herätä. Sen takia nämä mun unirytmit on vähän mitä on.
Paitsi että nyt mulla taitaa muuten olla pe yö vapaa! Silloin vois onnistuakin nukkuminen pidemmän kaavan kautta :)

Voi jee! Sun elämän tärkein perustarve, uni, on aivan retuperällä. Kuinkas sä jaksat?

Voi jee! Sun elämän tärkein perustarve, uni, on aivan retuperällä. Kuinkas sä jaksat?
Ihan hyvin loppupeleissä, kiitos kysymästä ja huolenpidosta.
Nyt muuten tuntuu että päivä alkaa taas starttailemaan, en mennyt kuin muutama hassu kuppi kahvia -Wrooooooom! :hyper:

Miten säälittävää monta kertaa vuorokaudessa käydä tuijottelemassa yhden kämpän pohjapiirrosta. Mä ehkä tarttisin elämän.

Joku kiinnostava kämppä mielessä vai miksi tuijottelet? Näytä meillekin, olis minullekin jotain tekemistä tänään.. :)

E: Ja olihan tuosta ollutkin jo juttua.. Mutta sitä pohjapiirrosta en ole nähnyt vielä..

Seittemän on aivan liian vähä olosuhteissa, ku olosuhteissa. Reenijumeihin tohtori määrää ensiavuksi semmoset 10-12h unet. Kokeile ja ylläty.

Mä kusisin hunajaa seittemästä tunnista.. Yli viiden tunnin unien (lukuunottamatta joitakin viikonloppujen öitä) on päässy viimeks joskus v.2007.... Itellä olosuhteet on ollu kieltämättä vähän hankalat, mutta kyllä ne vielä muuttuu. Kieltämättä tossa loppukesästä kun oli viikko jolloin unta tuli yhteensä n.25 tuntia alkoi ehkä jo työtehokin kärsimään. Eikä se tietenkään ollu millään lailla järkevää, mut lähes täysin itseaiheutettua joten turha valittaa..:D

Miten voi olla joka paikka romuna ja keskiselkä krampissa, vaikka viime aikojen treenit on olleet pelkkää varovaista löysäilyä? VMP. Toivottavasti selkä antaisi tänään edes vähän kyykätä keijupainoilla.

Miks mä söin makkaraa näin paljon? Helvete. Nyt sattuu mahaan ja päähän. Ei kiva.

Ei pitäisi syödä kaikenlaisia makkaroita sekasi. Voi tulla paha olo.

Pelkään jo että kohta alkaa laskut ja vapinat. Pitää ehkä ottaa iltapäivän aikana pari tasoittavaa nakkia.

Back
Ylös Bottom