Vitoselta tulee aika jäätävää ohjelmaa.
Kiva kattoo ja piereskellä sohvalla!
Ja epelle rokkia, ei sotajuttuja.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitoselta tulee aika jäätävää ohjelmaa.
Tykistö tai Spollen hommat kiinnostais. Mä vaan oon vähän kahden vaiheilla, että jaksaako siellä olla enempää kuin sen 6kk, koska tekis mieli muutakin ehkä tehdä tuo toinen puoli vuotta kuin kituutella jollain päivärahalla.
- - - Updated - - -
Truu
Tällä hetkellä matikka, mun tän kurssin opettaja on niin älyttömän huono. Osaa kyllä laskea laskun ku laskun muttei osaa opettaa pätkän vertaa. Käyttää vaikeita esimerkkejä mitä joutuu itsekin korjailemaa ku ei taho osata, ja olettaa meidän niistä jotain oppivan. Käyttää puoltuntia jonkun asian näyttämisee, ja toteaa vasta sen jälkeen että näitä ei oikeasti tarvi osata ku vasta sitten yliopistossa. Ja aina kuulemma pitäis vaan "nähä" miten se lasku ratkaistaan. Koita siinä sitte mitää oppia, kirja kertoo helpompaa tarinaa ja sieltä yritetää nyt päntätä sen verran että pääsis läpi :jahas:
Vittoko vituttaa työkaverit jotka saikuttaa koko ajan (ovat kyllä oikeesti kipeenä) ja itte ei sairastu millään. Ei siinä, että haluaisin ku saa luvan kanssa reenata, mutta korpeehan toi. Miekii haluisin makailla kotona arkipäivinä.
Ja aissaatana kävin hieronnassa.
Juu onhan noi aika yksinkertaisia tiettyy pisteesee asti, oli mulla matikka 10 yläasteella. Nyt tuli pitkästä matikasta ekalla kurssillla 7 (mikä ois sekin kai 9 lyhyessä) ja nyt sitte menee huonompaa suuntaa. Ei oo laskut enää ihan nii yksinkertasia ja varsinkaa jos opettaja ei kunnolla osaa avustaa... Kaavoja ei enää niin paljoa käytetä, vaan moni asia pitää itse osata hahmottaa ja liittää kontekstiin.Mulla oli ala- ja yläasteella, amiksessa ja amk:ssa aivan sama, kuinka hyvä tai huono opettaja oli missäkin aineessa, koska mä en pysty tunnilla keskittymään ja kuuntelemaan. Jokaisessa aineessa on kuitenkin yleensä oppikirja. Ja ainakin matikan kirjoissa on mun mielestä aika yksinkertaiset ohjeet ja esimerkit. Jos vain viitsii vaivautua keskittyä opiskelemaan niitä ajatuksella.
Jos vain vähääkin on kiinnostusta niin ota siitä koko ''ilo'' irti.
Voin suositella spollen hommia noista kahdesta.
Oon niiin rikki treenistä, mutta sainpa madeltua kaupan kautta vielä kotiin. Nyt safkaa, että selviää. :D
Hartiat jumissa. Kaipaan hierontaa.
Kaljaa ja makkaraa?

Daisuke wanha pillerinkauppias
Mitä lie vanhaks menneitä vitamiineja muka...

Silloin sitä aina toivoo olevansa välillä kipee, kun ei ole, mutta auta-armias, kun tulet kipeeksi niin toivoo olevansa terve ja työn touhussa..
Tämäpä. Ei kukaan oikeesti kipee haluu olla.
Aika vähällä oot päässy, jos vaan hartiat on juntturassa.
Hartiat jumissa. Kaipaan hierontaa.
Juu onhan noi aika yksinkertaisia tiettyy pisteesee asti, oli mulla matikka 10 yläasteella. Nyt tuli pitkästä matikasta ekalla kurssillla 7 (mikä ois sekin kai 9 lyhyessä) ja nyt sitte menee huonompaa suuntaa. Ei oo laskut enää ihan nii yksinkertasia ja varsinkaa jos opettaja ei kunnolla osaa avustaa... Kaavoja ei enää niin paljoa käytetä, vaan moni asia pitää itse osata hahmottaa ja liittää kontekstiin.
Melekeen, paikat tulis kyl vaan kipiämmäksi niistä. Protskulla lähetään korjaamaan vaurioita.![]()
Ei täälä kukaan oikeasti treenaa kuitenkaan. Pitää vaan puhua, koska tää on pakkis.Menny ällöttävän treenipainotteiseksi tämä offtopic. :D
Josko sitä syöpäsis näläkäänsä.