Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tykistö tai Spollen hommat kiinnostais. Mä vaan oon vähän kahden vaiheilla, että jaksaako siellä olla enempää kuin sen 6kk, koska tekis mieli muutakin ehkä tehdä tuo toinen puoli vuotta kuin kituutella jollain päivärahalla.

- - - Updated - - -

Truu

Jos vain vähääkin on kiinnostusta niin ota siitä koko ''ilo'' irti.
Voin suositella spollen hommia noista kahdesta.

Tällä hetkellä matikka, mun tän kurssin opettaja on niin älyttömän huono. Osaa kyllä laskea laskun ku laskun muttei osaa opettaa pätkän vertaa. Käyttää vaikeita esimerkkejä mitä joutuu itsekin korjailemaa ku ei taho osata, ja olettaa meidän niistä jotain oppivan. Käyttää puoltuntia jonkun asian näyttämisee, ja toteaa vasta sen jälkeen että näitä ei oikeasti tarvi osata ku vasta sitten yliopistossa. Ja aina kuulemma pitäis vaan "nähä" miten se lasku ratkaistaan. Koita siinä sitte mitää oppia, kirja kertoo helpompaa tarinaa ja sieltä yritetää nyt päntätä sen verran että pääsis läpi :jahas:

Mulla oli ala- ja yläasteella, amiksessa ja amk:ssa aivan sama, kuinka hyvä tai huono opettaja oli missäkin aineessa, koska mä en pysty tunnilla keskittymään ja kuuntelemaan. Jokaisessa aineessa on kuitenkin yleensä oppikirja. Ja ainakin matikan kirjoissa on mun mielestä aika yksinkertaiset ohjeet ja esimerkit. Jos vain viitsii vaivautua keskittyä opiskelemaan niitä ajatuksella.

Vittoko vituttaa työkaverit jotka saikuttaa koko ajan (ovat kyllä oikeesti kipeenä) ja itte ei sairastu millään. Ei siinä, että haluaisin ku saa luvan kanssa reenata, mutta korpeehan toi. Miekii haluisin makailla kotona arkipäivinä.

Ja aissaatana kävin hieronnassa.

Silloin sitä aina toivoo olevansa välillä kipee, kun ei ole, mutta auta-armias, kun tulet kipeeksi niin toivoo olevansa terve ja työn touhussa..

Mulla oli ala- ja yläasteella, amiksessa ja amk:ssa aivan sama, kuinka hyvä tai huono opettaja oli missäkin aineessa, koska mä en pysty tunnilla keskittymään ja kuuntelemaan. Jokaisessa aineessa on kuitenkin yleensä oppikirja. Ja ainakin matikan kirjoissa on mun mielestä aika yksinkertaiset ohjeet ja esimerkit. Jos vain viitsii vaivautua keskittyä opiskelemaan niitä ajatuksella.
Juu onhan noi aika yksinkertaisia tiettyy pisteesee asti, oli mulla matikka 10 yläasteella. Nyt tuli pitkästä matikasta ekalla kurssillla 7 (mikä ois sekin kai 9 lyhyessä) ja nyt sitte menee huonompaa suuntaa. Ei oo laskut enää ihan nii yksinkertasia ja varsinkaa jos opettaja ei kunnolla osaa avustaa... Kaavoja ei enää niin paljoa käytetä, vaan moni asia pitää itse osata hahmottaa ja liittää kontekstiin.

Oon niiin rikki treenistä, mutta sainpa madeltua kaupan kautta vielä kotiin. Nyt safkaa, että selviää. :D

Menny ällöttävän treenipainotteiseksi tämä offtopic. :D

Josko sitä syöpäsis näläkäänsä.

Juu onhan noi aika yksinkertaisia tiettyy pisteesee asti, oli mulla matikka 10 yläasteella. Nyt tuli pitkästä matikasta ekalla kurssillla 7 (mikä ois sekin kai 9 lyhyessä) ja nyt sitte menee huonompaa suuntaa. Ei oo laskut enää ihan nii yksinkertasia ja varsinkaa jos opettaja ei kunnolla osaa avustaa... Kaavoja ei enää niin paljoa käytetä, vaan moni asia pitää itse osata hahmottaa ja liittää kontekstiin.

Kuulostaa ihan normaalilta. Vaikeuskäyrä nousee, numerot tippuu.

Back
Ylös Bottom