Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta. Taitaa olla lauantaipäivä ja säätilanne näyttää pakkasta. Täällä ollaan jo hereillä ennen seitentä ja torkkuherätys ei näköjään suostu sammumaan. :jahas:

Jaah, adblocki suvaitsi alkaa toimimaan ja en nää proteiinivanukasmainoksia. Noh, ei oiskaan ollu näläkä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joku muuki herää aikaisin, hyvä homma. Tästä lähtee lauantai käyntiin. Tänään vois shoppailla paistinpannua ja kattilaa, uusia talouteen nääs. Treenitkin on tiedossa, mättöpäivästä (+700 kcal) en ole varma tarvinko edes sitä, pittää kattoo illemmalla jos proteiinivanukasta vetäis iltapalan sijasta. Ei se ainakaa mitää roskaruokaa ole.

Milläköhän saisin tämän lievähkön, mutta sitäkin ärsyttävämmän kurkkukivun pois? En uskalla vieläkään treenata, vaikka olen ollut jo kokonaiset kaksi päivää tekemättä mitään.

Milläköhän saisin tämän lievähkön, mutta sitäkin ärsyttävämmän kurkkukivun pois? En uskalla vieläkään treenata, vaikka olen ollut jo kokonaiset kaksi päivää tekemättä mitään.

Nielaise kerran ;)

Hitto mä olen liian hyvällä tuulella, kohta varmaa joku tiputtaa mut pinnalle. Ajattelin shopata tänään hiton kalliin paistinpannun jolla sit tekis jauhelihaa.. Olis vähän aikaa semmonen rikas meininki talossa.

Huomenta vaan. Tuossa käväsin 35 minuutin lenkillä, pitkästä aikaa taas. Mäkiä ylös juostessa tuntu, että pumppu pomppaa just rinnan läpi. Oli kyllä rääkkiä...

huomenta vanukkaat. Tänään ei taida keritä salille, pitää illemmalla himassa sooloilla jotain pientä jos en todellakaan kerkiä.

http://www.youtube.com/watch?v=mubiV-E-QOU
Tästä tääkin päivä lähtee:D

Kurlaa suolavettä.

Ohhoh, mikä hiano megapäähymiö! :D

Näin vähän vaivaa ja kaivoin netistä :D Hyvähyvä, mutta eikös rääkyvät kakarat ole ihania. No ei..

Hitto mä olen liian hyvällä tuulella, kohta varmaa joku tiputtaa mut pinnalle. Ajattelin shopata tänään hiton kalliin paistinpannun jolla sit tekis jauhelihaa.. Olis vähän aikaa semmonen rikas meininki talossa.

Haha, mun ystävällä on kans iso telkkari, että voi sanoa että on rahanaisia:P

Kohta laitan Myydään osiolle ilmoituksen 'Annetaan pois v*maisen luonteen omaava spanieli'.

Haha, mun ystävällä on kans iso telkkari, että voi sanoa että on rahanaisia:P

Kohta laitan Myydään osiolle ilmoituksen 'Annetaan pois v*maisen luonteen omaava spanieli'.

Eikä ? Sehän on kiva kuin mikä. Lepää vaan ja syö. Välillä laulaa.

Tänään vois shoppailla paistinpannua ja kattilaa, uusia talouteen nääs.

Huomenta väki! Lämpimästi suosittelen Swiss Diamondeja. Ennen en tiennyt, että omakin ruoka voi maistua hyvältä, mutta parantaahan se kummasti makua kun päälimmäisenä makuna ei ole "kärtsä". Ehdottomasti asia mihin kannattaa sijoittaa.

Jos sun muijas ei tostakaan napise, niin kyllä sun täytyy se vihille viedä.

Jep jep. Onnea kolmen tontun ansiosta, ehkä se täyttyy mullakin tänään. ;)

Pitäis mennä kenkiä ostamaan tänään, kun nykyisistä näkyy pohjasta läpi :D Kyykkykengöt ois kivemmat, mut kai pitäis omistaa jotkut tavallisetkin kengät

Back
Ylös Bottom