Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paleli taas herätessä ja nyt oon alkanut harrastamaan aamusähläystä. :face: Kauheilla Hulkin voimillani revin vetolaatikot ja niiden sisällöt lattialle. :rock: Suihkussa sain pesukoneen kytkemishanasta jääkylmät vedet niskaani ja aamupuuro kiehui yli mikrossa. Hyvä päivä tiedossa! :) Jos tän jälkeen ei oo hereillä niin ei väliksikkään herätä.

Tampereelle -> :dance2:

Paleli taas herätessä ja nyt oon alkanut harrastamaan aamusähläystä. :face: Kauheilla Hulkin voimillani revin vetolaatikot ja niiden sisällöt lattialle. :rock: Suihkussa sain pesukoneen kytkemishanasta jääkylmät vedet niskaani ja aamupuuro kiehui yli mikrossa. Hyvä päivä tiedossa! :) Jos tän jälkeen ei oo hereillä niin ei väliksikkään herätä.

Tuo oli jumalten rangaistus sulle:evil:

Pitäisköhän sitä käydä palloilemassa vähän kaupungilla, ehkä jopa ostaa jotain kivaa:joulu4:

Onhan se Tampere jees paikkana kyllä.
Ite vaan joudun huomisen jähimään Pirkkahallissa, ja päivä on piiiiiiitkä. :( Ei kamalasti nappaa hirmuaikainen aamu, eikä se että oon kotonakin vasta illalla.

Huomenii. Olis tukkalääkäri kohta. Blööh, ajatukset jumissa -olo. Ehkä pieni päähieronta herättää.

Toinen mikä lämmittää sydäntä on ku alat ravistelee sheikkeriä ja kappas huomaatki että korkki on menny väärille kierteille ja jauhot+ vesi valuu kättäsi pitkin tai lentelee lattialle epämääräisenä litkuna. :D

Back
Ylös Bottom