Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäkin mietin että olisin firman pikkujoulut selvinpäin.
Enpä mä muutoinkaan oikein juo, pari on hyvässä seurassa mukava joskus ottaa. En muista edes koska mulla olis ollut krapula.

Se on muuten jännä et kun ei juo niin koko ajan joutuu selittelemään miksi ei juo.
Pitääkö sillekin olla hyvä syy samalla tavalla kuin joillakin sille että miksi juo :wtf: ?

Juomattomuus tuntuu olevan joillekin hirvee ongelma. Sit joutuu koko illan kuunteleen että juo nyt ees yks :jahas: Sen kerran siis kun on päättänyt olla ihan selvinpäin :D

Juomattomuus tuntuu olevan joillekin hirvee ongelma. Sit joutuu koko illan kuunteleen että juo nyt ees yks :jahas: Sen kerran siis kun on päättänyt olla ihan selvinpäin :D

Varsinkin firman bileissä. Siis etkö sä todellakaan aio vetää hirveitä perseitä, vähän tylsää! Tekee susta seuraavalla viikolla täysin ulkopuolisen, kun et voi kehuskella kuinka paljon joit :rolleyes:

Samahan se on toisippäin, ne jotka juo paljon ärsyyntyvät fb päivityksistä joissa mainostetaan että on ollu juomatta vuoden tai 10 vuotta. Mua ei ärsytä siinä mikään muu kuin se jos tiedän hemmon olleen nallinherkkä kännissä ja lopettaneen juomisen vain siksi, että kännissä tuli hakattua muutama tyyppi tai vastaavaa. Pikkusen tekopyhän kuuloista silloin mainostaa tipattomuutta ehdottomana ja hyvänä ratkaisuna jos itse on ollu jokin hermoheikko kännissä, varsinkin jos jättää sen osuuden kertomatta..

Kaikki ei ole.

Munki tekis vähän mieli olla selvinpäin meijän firman pikkujouluissa, ainoo vaan että kestäähän ne 4 päivää ja oon ymmärtäny että viidentenä päivänäkään ei tarvitse vielä töihin lähteä jos siltä tuntuu :rolleyes: Kai siinä nyt jonain iltana tulee otettua sitte...

Munki tekis vähän mieli olla selvinpäin meijän firman pikkujouluissa, ainoo vaan että kestäähän ne 4 päivää ja oon ymmärtäny että viidentenä päivänäkään ei tarvitse vielä töihin lähteä jos siltä tuntuu :rolleyes: Kai siinä nyt jonain iltana tulee otettua sitte...

:) Pakkisristeily menis heittämällä selvinpäin mutta kuuban 2 viikkoa All inclusive resortissa voi olla vähän kova säkrifaissi. Onhan sekin ehdotonta lähteä lomalle ja urheilla loma läpi fanaattisesti, sekin on tietty yks överi äärilaita.

Sitten on semmosiakin jotka kuntoilee lomalla hulluna mutta näyttää siltä että loman ulkopuolella on tehty just päinvastoin :)

Hah, alkaa naurattaa. Mikään ei oo hyvä :)

EDIT: Mun suomikin on niin paskaa että kohta Xairax tulee huutamaan ;)

Varsinkin firman bileissä. Siis etkö sä todellakaan aio vetää hirveitä perseitä, vähän tylsää! Tekee susta seuraavalla viikolla täysin ulkopuolisen, kun et voi kehuskella kuinka paljon joit :rolleyes:

juu olin justiinsa jossain firman bileissä kuukausi sitten ja kaikki täällä maanantaina kehuskeli kuinka oli ihan perseet olalla :D mä olin taas tylsä ja lähin aikasin kotiin nukkuun.. :D

Yks viikonloppu käytiin tyttöjen kanssa vähän tanssimassa ja hengailemassa, niin porukka alkoi kyselemään että onko meillä kuskia.
Vastasin että onhan meillä -Minä. Siinä sitten tuli ensin pari naurahdusta ja sitten ilme vakavoitui -Ai oikeesti oot?

Työpaikan yhdestä saunaillasta mua ei meinattu päästää auton rattiin, kun oon juonut koko illan... Niin, cokista :rolleyes:

Korjasin.
Haha :D

seve4udu.jpg

Modernimpi tyyli astua naulaan. Tällänen perjantai fiilis..

Yks viikonloppu käytiin tyttöjen kanssa vähän tanssimassa ja hengailemassa, niin porukka alkoi kyselemään että onko meillä kuskia.
Vastasin että onhan meillä -Minä. Siinä sitten tuli ensin pari naurahdusta ja sitten ilme vakavoitui -Ai oikeesti oot?

Työpaikan yhdestä saunaillasta mua ei meinattu päästää auton rattiin, kun oon juonut koko illan... Niin, cokista :rolleyes:

Sä varmaan näytät tosi humalaiselta kettuselta ;)

Haha :D

Ai en vai!! No en. Vituttais repii itteensä tosta telineeltä irti kun turvakegästä menis läpi.
Tuttu on kyllä ampunu jalasta ittensä lattiaan vahingossa.

Oon mä kyllä itteni kädestä ampunu pienemmällä pyssyllä kattoon.. :)

Noni, nyt sen päätin. Skippaan työt tältä päivältä jos sellasia sattuis ilmaantumaan. Odottelusta mitään tule :jahas:

Mä ajattelin samaa - ainut ongelma on, että istun jo toimistolla. Tosin eipä se oo ennekään estänyt mua! :dance:

Mua ei ärsytä siinä mikään muu kuin se jos tiedän hemmon olleen nallinherkkä kännissä ja lopettaneen juomisen vain siksi, että kännissä tuli hakattua muutama tyyppi tai vastaavaa.
Toisaalta nostan hattua niille jotka tajuavat lopettaa dokaamisen tuollaisten takia. Kaikki kun eivät tajua...

Ai en vai!! No en. Vituttais repii itteensä tosta telineeltä irti kun turvakegästä menis läpi.
Tuttu on kyllä ampunu jalasta ittensä lattiaan vahingossa.

Oon mä kyllä itteni kädestä ampunu pienemmällä pyssyllä kattoon.. :)
Mä oon sohlannu porakonella tosta peukalon ja etusormen välissä olevasta lihasta läpi :D Terä oli joku 2-3mm, eli ei onneks iso reikä tullu.

Back
Ylös Bottom