Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko sillä ny hyvä irkata?

kaamea rapula! Vieläki.

On, tosi hyvä! :) Ostin kasan DVD:tä, varmaan hyvä kattoa leffojakin. ;)

Mösjöö vokotille vaihtari.

Taidanpa laittaa saunan lämpiämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^Mäki laitoin. Ja olutta on. Minä tarjoan!

On, tosi hyvä! :) Ostin kasan DVD:tä, varmaan hyvä kattoa leffojakin. ;)

Virhe! Ei elokuvia kattota tietokoneella. Ne katotaan teatteris kunnon kuvalla ja äänellä. Laitetaan nuoruuden tyhmyyden/kokemattomuuden piikkiin.

Virhe! Ei elokuvia kattota tietokoneella. Ne katotaan teatteris kunnon kuvalla ja äänellä. Laitetaan nuoruuden tyhmyyden/kokemattomuuden piikkiin.

Kyl se mun telkkarin voittaa mennen tullen... :rolleyes:

Jiihaa, tunnen itseni ihan supernaiseksi, kun sain äsken niin paljon vastenmielisiä kotihommia tehtyä: nyt on tiskattu, pyykätty pari koneellista, imuroitu, pesty vessa, vaihdettu lakanat... :dance: Mustahan on tulossa varsinainen kodinhenger ja vaimomatskua! :D

Onko onnekas ukkokin jo ?

Kotipizzan pitsat on kalliita ja pieniä. :(
Mutta niissä ei oo karvoja tai spermaa. :) Mää en kyllä jaksa syödä kokonaista sellasta kerralla. Siksi harvoin ostan pizzaa, ku loput pitää aina syödä seuraavana päivänä. Tytöt teki mulle muuten perhanan hyvän kebabburgerin. :kuola:

Mutta niissä ei oo karvoja tai spermaa. :) Mää en kyllä jaksa syödä kokonaista sellasta kerralla. Siksi harvoin ostan pizzaa, ku loput pitää aina syödä seuraavana päivänä. Tytöt teki mulle muuten perhanan hyvän kebabburgerin. :kuola:

Tee ite vaan pizza. Se on helppoa. Minä ostan aina itse tollasen Sara Lee valmistaikinan jossa on tomaattikastike mukana. Sitten ostaa samalla juustoraasteen ja täytteet. Saa aina hyvän pizzan ja toi on hyvää seuraavana päivänäkin.

Siinä olikin pillukarvoja ja spermaa.
Taisin ahmia niin lujaa, etten karvoja huomannut ja mää kyllä luulin sitä valkosta valkosipulikastikkeeksi. :(

Tee ite vaan pizza. Se on helppoa. Minä ostan aina itse tollasen Sara Lee valmistaikinan jossa on tomaattikastike mukana. Sitten ostaa samalla juustoraasteen ja täytteet. Saa aina hyvän pizzan ja toi on hyvää seuraavana päivänäkin.
On se helppoa, ku saa vaan aikaseksi. Ei vaan tunnu hirveästi olevan aikaa leipoa mitään. Huomenna teen kinkkunyyttejä!!!

Mää katoin Safen. Oli kyllä mahottoman köykäsesti kirjotettu leffa. :rolleyes: Mutta kyllä sitä räiskimistä ja Stathamin väkivaltaisuutta vihti elokuvan ajan kahtella...

Back
Ylös Bottom