Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei vittu, huomasin et tänään ois vaikka mitä pippaloita ja mut oli jopa kutsuttu ja joku kaverikin on menos ja kyseli mukaan. Sanoin sille et oon liian vanha niihin ja mulla ei oo enää bilefiiliksiä joten meen salille janukkumaan.

Viikonlopun viettoon, salille ja kaupungille käy matka. Jospa tänään simahtaisin ajoissa nukkumaan, vaikka menoa tekis mieli. :)

Mä luulen, et mun parhaat vuodet on vielä tuloillaan, mut ei varmasti enää lähellä kolmeakymppiä. :jahas:

joo ois kyllä lepposaa käydä hierojalla.. oonkohan viimeks 2 vuotta sit käyny.. tai no se oli fysioterapeutti ja se runnoi lapaluita niin että kyyneleet virtas.. oikeesti pelkäsin et sieltä katkeaa jotain kun se kipu oli niin kova.

joo ois kyllä lepposaa käydä hierojalla.. oonkohan viimeks 2 vuotta sit käyny.. tai no se oli fysioterapeutti ja se runnoi lapaluita niin että kyyneleet virtas.. oikeesti pelkäsin et sieltä katkeaa jotain kun se kipu oli niin kova.
Mä sain isän hieromaan, ja jumalauta tuo äijä osaa käyttää just sopivasti väkivaltaa. Joskus kun käy hierojalla niin melkeen nukahtaa siihen perkuleen sänkyyn, niin lepposta se ''hierominen'' on :D

Oli niin vittumainen päivä taas olla vesisateen kanssa 10 metrin syvysessä kaivossa jonka pohjaan jäi kiinni joka askeleella.
En edes jaksanu mennä treenaamaan.
Ostin karkkipussin ja syön sen saatana! :)

Oli niin vittumainen päivä taas olla vesisateen kanssa 10 metrin syvysessä kaivossa jonka pohjaan jäi kiinni joka askeleella.
En edes jaksanu mennä treenaamaan.
Ostin karkkipussin ja syön sen saatana! :)

Putsasiks kaivoo vai mitä helevettiä?

Mä sain isän hieromaan, ja jumalauta tuo äijä osaa käyttää just sopivasti väkivaltaa. Joskus kun käy hierojalla niin melkeen nukahtaa siihen perkuleen sänkyyn, niin lepposta se ''hierominen'' on :D

joo en mäkään maksais hellyydestä mitään, se on periaatekysymys. väkivallasta sen sijaan voisin maksaa..

Aijjaa. En oo skootterimiehiä, mieluummin born to be wild.

Vkl ilman kuningas alkoholia. Ihan jees, ku se tarkottaa, että ennätykset paukkuu ens viikolla reeneissä.

Mieti jos ei paukukkaa!

Back
Ylös Bottom