Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Syökö porukka muuten maitohappobakteereja? Oletteko huomanneet että suolen toimivuus olisi parantunut?

Syön kun olen ulkomailla. Muutaman päivän ajan kuurin aloittamisesta suoli toimii oikein hyvin. Kakka tulee jotenkin liukkaammin pönttöön.

EDIT: Asukkaaksi rekisteröitymiseen meni muuten alle 30min, ja siinä ajassa oli hoidettu mm. pankkitilin avaaminen ja vuokrasopparin läpi käyminen. Turhaan kiroilin etukäteen.

Heheh, ma en muuten ikina rekisteroitynyt asukkaaksi. Enka avannut pankkitilia. Eika mulla muuten ollut vuokrasoppariakaan :D Tyosoppari ja tyolupa sentaan loytyi. Ja sitten mun parin paivan paasta Damiin muuttava frendi kehtasi viela kysya neuvoja kaytannon asioihin...

Kai sita pitais kohta lahtea toihin. Nain maanantaina on jopa ihan kiva menna duuniin koska sesonki on ohi ja kiire laantunut, joten siella pystyy oikeasti tekemaan tyonsa hyvin ja kiireetta (*puun koputus*).

Mitä täällä tapahtuu!?

Tänään osaa kyllä potuttaa. Olin juuri saanut pihahommat aluilleen, kun yhtäkkiä taivas räjähti ja vettä tuli niskaan niin perkeleesti. Kaiken lisäksi toiseksiviimeinen lomapäivä meneillään. Jos nyt jotain positiivista pitää keksiä, tupakkalakko on pitänyt hyvin.

Syön kun olen ulkomailla. Muutaman päivän ajan kuurin aloittamisesta suoli toimii oikein hyvin. Kakka tulee jotenkin liukkaammin pönttöön.

Joo, varsinkin matkoille lähdettäessä noita suositellaan syötäväksi. Tasapainottaa sitä suolen bakteerikantaa hyvin.

Itse olen ottanut nuo mukaan jokapäiväiseen "vitamiiniannokseeni". Tuntuu hiukan parantavan kakan laatua / määrää.

Ainiin, unohtui mainita, että usein kahvin jälkeen tulee suorastaan pakottava tarve päästä rölistämään kaikki ulos. Kesälomalla paska-rytmi kärsi aika pahasti, ja jonain päivinä ei tullut käytyä tykittämässä liukumiinaa kertaakaan. Ainakin se hyvä puoli koulujen alkamisessa on, pääsee arjen rytmeihin taas kiinni.

Jatketaas kakasta. Ite saanut jo sen ilon tänään kahdesti ja koulussa miettisin, että on se harmi kun ei kesken kouluruokailun voi mennä kakalle... Mahtuisi paljon enemmän tavaraa koneeseen kun väliin vähän tyhjentäisi :) Sitten tuossa äskön toisella kerralla aloin miettiä, että mitä ne kakan eri värit tarkoittikaan?

E: Siis mitä ne kerto ruokavaliosta ku nyt ollut pari päivää aivan sysimustaa

Ajattelin että työn ja salin jälkeen rötvään ja pelaan koko illan, mutta eihän nyt huvitakkaan pelata :(

Päivää. Jos sitä kyynärvarsia taas treenailisi.. Tai selvennetään senverran että otevoimaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tässäki on rammstainia.. ja motivaaatiota!

Kävin taas istunnolla. Eilisen kakkausvelat on nyt kuitattu. Kivempi lähtä treenaamaankin kun peräsuolen pohjukka kumisee tyhjyyttään.

Jos joku väittää, että maalimasta loppuu puheenaiheet, niin se on kyllä paskapuhetta kirjaimellisesti! Paskasta vissiin pystyy puhumaan millon vaa!

Tässäki on rammstainia.. ja motivaaatiota!

Juu on kyllä tosta videosta monta kertaa otettu motivaatiot salille :D

Jos sitä ittekki täysistunnolla kävis.

Back
Ylös Bottom