Team M&M seikkailee

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän nää videot ole toki samalla tasolla mitä stillit. Olen stilleissä hyvä, mutta videoissa ihan n00b, joten näillä mennään. En aio panostaa valaisuun videon puolella euroakaan. Olen stillikuvaaja ja semmoisena pysyn. Tehdään siis nää videot jatkossakin näillä vermeillä.

Ottaen huomioon selvän kehityksen ja kunnianhimon mitä videoissa on tapahtunut tässä vuoden parin aikana mitä olet niitä tehnyt niin en kyllä menis vannomaan :)

En ymmärrä mitä jengi valittaa. Ne taitaa olla jotain Ketchup Song fanaatikkoja. Miettikääs paljonko YLE tai Elokuvasäätiö rahoitti TeamM&M ja mitä lopputulos rahareikiin verrattuna on. The Mustard on THE MUSTART! 5/5

Tehkää Gary Gaymoore-comeback :D
Gaymoore sanoi, että ei sitä nappaa enää tulla Suomeen kun fanikanta on niin onneton. Kertoi rakentavansa Kanadaan 50 miljoonan euron studiota omiin projekteihin. Gaymoore ei kuulemma alle 20 miljoonan fanin maihin mene enää ja Suomessa puheidensa mukaan hänellä on vain 16 miljoonaa fania.

Mustard oli hämmentävä kokemus. Olin ihan varma, että lopussa on joku huikea koukku. Esim Unski laittaa yhtäkkiä Nyyssölän kylmäks ja jätesäkissä pakastimeen. Nyt jäi vaan sellanen wtf fiilis.

Mustard oli hämmentävä kokemus. Olin ihan varma, että lopussa on joku huikea koukku. Esim Unski laittaa yhtäkkiä Nyyssölän kylmäks ja jätesäkissä pakastimeen. Nyt jäi vaan sellanen wtf fiilis.
Itse tunsin haikeutta ja pienen ahaa elämyksen. Ajatuksia kutkuttava teos.

Näen sieluni silmin nyyssiksen itkemässä kosteana syysiltana katulampun kajossa yksin jossain syrjäisellä puistonpenkillä. Senjälkeen kaivamassa hautaa ja kirjoittamassa muistokirjoitusta, Kyyneleet valuu. Lopuksi sitten paljastuu että sen pehmolelulta on koira syöny pään tai tyyliin jotain muuta yhtä typerää. Ilmeet kaverilla on niin luontevat että tosta kyllä sais jonkun dramaattisen, jopa traumaattisen minipätkän tekastua.

tietenkin tohon olis myös ympättävä johonkin kohtaan se "kaipaava, kaukainen ja tyhjä katse ulapalle" jossain merenrannalla. Haikean musiikin luodessa taustalla tunnelmaa.

Tietenkin mukaan on saatava kohtauksia siitä miten tosi bodari surun keskelläkin kyyneleet vuolaasti valuen vetää rutiininomaisesti protskudrinkkiä tai ahmii kanapastaa/tonnikalaa.

Unski on kyllä niin paras tässä:
The-Mustard_table.webp

Haluais kovasti tehdä lisää haikeita ja surullisen puhuvia syksyisiä lyhytelokuvia.
Näihin pimeneviin syksyiltoihin sopii kyllä tommoset haikeat lyhytelokuvat. Ehdottomasti lisää, jos vaan ideoita riittää. Randomit ideat on näihin ihan parhaita.

Gaymoore sanoi, että ei sitä nappaa enää tulla Suomeen kun fanikanta on niin onneton. Kertoi rakentavansa Kanadaan 50 miljoonan euron studiota omiin projekteihin. Gaymoore ei kuulemma alle 20 miljoonan fanin maihin mene enää ja Suomessa puheidensa mukaan hänellä on vain 16 miljoonaa fania.

Dislike! Ajat ovat muuttuneet, Gaymooren comeback nostaisi varmasti fanikantaa tarvittavan määrän! Jos mulla olis sisko, voisin lainata hänet Gaymooren bändäriksi!

Back
Ylös Bottom