Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lakupaavi oli päällikkö jo joskus 2004-2005 vai koska se oli :lol2:

höhööhöhöh

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miksi, oi miksi, on niin kovin helppoa jäädä vaan himatuikkuun notkuun. Taas meni monta tuntia tehokasta peliaikaa hukkaan :/ Nyt, viimein, salille ->

Itse kävin äsken, oli sellainen mukava teflonkakka, ei jäänyt karvoihin kiinni.

Mä kans yritin, mutta tuli vaan sellainen pikkupallero. :( Vatsa on ihan turvoksissa ja tuntuu epävakaalta...luulenpa, että jossain vaiheessa tulee kiire vessaan ja tulee sellainen BLYääÄÄRrrRRGGHH!! Saa laittaa karanteeniin koko vessan ja biovaaramerkit ovelle. Sit BBCn täti selittää miten Joensuussa cacca explosion tappoi 52 ja tästä epäillään Hakunilan Al-Qaidaa.

Rrrauh, tulipa vedettyä kunnon tunnin hikilenkki juoksemalla. Nyt oon yhtä punainen kuin keitetty rapu. :D Nyt maistuu toi kylmä virvoitusjuoma aika vastustamattomalta!

Multa varmaan kaikki mahdolliset nivelet jaloista murenis jos yrittäisin juosta tunnin putkeen. Huhhuh

Back
Ylös Bottom