Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuli sit lopulta katottuakin sherlock holmes 2 elisaviihteen kautta.. tosi mahtava leffa! Machetea ei ollu boxilla eikä ees vuokraamossa, argh. Iron sky oli yks vaihtoehto mutta päädyttiin tohon.

Tulkaa joku nukuttaan mut, en taida saada unta olleskaan muuten..

No huomenta, tänään hinkataan pikkupainoilla selkää. Pumppia pirusti ja toistoja öö.. 200? Ruuan päälle meen uimaan pojan kanssa. Laatuaikaa!

Huomenta! Olipa taas kiva herätä siihen, ettei tunne käsiään puutumisen takia. Onneksi ne vielä palasivat henkiin ravistelun jälkeen. :creepy:

Ristus mitkä häät :D parhaat ikinä! Jalat on niin tohjona tanssimisesta ettei ikinä. Sulhanen kävi jossain vaihees heittämässä että "you guys took up half of the dancefloor". No jos tanssimaan lähdetään niin perkele, sitten tanssitaan! Nyt voiski sit mennä muutamaks tunniks nukkumaan...

Huomenta! Olipa taas kiva herätä siihen, ettei tunne käsiään puutumisen takia. Onneksi ne vielä palasivat henkiin ravistelun jälkeen. :creepy:

Mee hierojalle tai lakkaa nukkumasta huonoissa asennoissa.

Tilannepäivitys: hämähäkki on palannu terrorisoimaan ja nyt se pitää vessaa reviirinään. Piru kun se on nopea! Sain kaadettua vettä se päälle, mut se vain tulistui siitä. :face:

- - - Updated - - -

Mee hierojalle tai lakkaa nukkumasta huonoissa asennoissa.

Mut sais köyttää sänkyyn etten pyörisi kuin hurrikaani siellä. Herään aina joko lakanoihin kietoutuneena tai kädet miltei kuoliossa. :jahas:

Heh, olen aika monta kertaa herännyt yöllä vessaan siten, että en pysty ollenkaan liikuttamaan toista kättäni kun olen nukkunut sen päällä.

Sainpas ensimmäistä kertaa todella pitkästä aikaa potkittua itseni tunnin aamulenkille. Mieliala ja vireys nousi todella paljon, mutta alkupuoli lenkistä oli niin tuskaa että taidan jättää nuo hommat muille.

Miten nää onnistuit puuduttaan molemmat kädet? :D Mulla on yleensä vaan jompikumpi.

--

Kuittailin lähemmäs 11 tunnin yöunilla männäviikon aikaisia univelkoja pois. Huh. Kyllä elämä vielä voittaa...

Sorruin eilen alkoholin pimeään maailmaan. Ja sorrun tänäänkin.

No äläpä. Hiukan oli liukas penkki baarissakin kun koko ajan olin lattialla keräilemässä. Tänään sit pitäis ottaa taas vähän tuola siskon pienissä häissä. Höhöhöhöhö voi vittu sitä voi hölmö ihmislapsi olla vielä helvetisti hölmömpi humalan maailmassa :D

Heh, mulla on näköjään sama tapa nukkua kuin Daiinalla. :D Jostain syystä päädyn yöllä aika usein nukkumaan mahalleni ja tungen kädet tyynyn ja pään alle tai kropan alle, niin et ne on aamulla täysin tunnottomat.

Mä en sit mennyt aamulla combattiin. Nukkuminen voitti tälläkin kertaa. No ehkä mä kuittaan tän lenkillä myöhemmin.

Back
Ylös Bottom