Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritin vääntää kädellä auki mersun öljynsuodattimen kantta. Oli vissiin tiukalla kun kroppa antoi periksi ennen suodatinta --> kunnon revähdys aka. lihassäikeitä poikki NISKASTA?? Siis mitä vittua??.?.? Nyt on kivaa kun on niska teipattu, ei pää käänny mihinkään suuntaan kivuttomasti ja treenit saa unohtaa ainakin pariksi viikoksi... Tosi kiva siis :D :D Pitäs vissiin muistaa huolellinen lämmittely ennen hillopurkin avaamistakin perkele.

Aika rankka elämä sulla ollu jos kuseminen aiheuttaa tän luokan traumat.Hyi vittu kannisia suomalaisia. En ole koskaan tormannyt allottavampaan sakkiin. 15min kotimatkalla toista keskustan halki bongasin ainakin 10 jatkaa kusella ja jopa 2 mimmia kyykkypissalla pillut paljaana keskella kaupunkia. Miten ihmisista voikin tulla niin allottavia aalioita kun niille antaa vahan viinaa?! Ja miksi pitaa kusta joka paikkaan? Olisin myos halunnut toriburgerista ranskalaisia, mutta en viitsinyt lahtea sinne idioottien sekaan jonottamaan ja kuuntelemaan sossotysta.
Toinen asia mika vahan ketuttaa on kyvyttomyys tunnistaa omia rajoja. Olen ihan rikki ja poikki, koska olen viimeiset pari viikkoa haalinut itselleni niin paljon toita etten ehdi tehda muuta kuin duunia ja nukkua vahasen.
Hyi vittu kannisia suomalaisia. En ole koskaan tormannyt allottavampaan sakkiin. 15min kotimatkalla toista keskustan halki bongasin ainakin 10 jatkaa kusella ja jopa 2 mimmia kyykkypissalla pillut paljaana keskella kaupunkia. Miten ihmisista voikin tulla niin allottavia aalioita kun niille antaa vahan viinaa?! Ja miksi pitaa kusta joka paikkaan? Olisin myos halunnut toriburgerista ranskalaisia, mutta en viitsinyt lahtea sinne idioottien sekaan jonottamaan ja kuuntelemaan sossotysta.
Kunnon kopautus vasaralla ennen kääntöä niin ei tarvitse ponnistella :D
Tai jos ei muuten niin ruuvari läpi ja kevyt käännällys.
Jep, koirienkin pitäs kusta sisällä? :D
Hyi vittu kannisia suomalaisia. En ole koskaan tormannyt allottavampaan sakkiin. 15min kotimatkalla toista keskustan halki bongasin ainakin 10 jatkaa kusella ja jopa 2 mimmia kyykkypissalla pillut paljaana keskella kaupunkia. Miten ihmisista voikin tulla niin allottavia aalioita kun niille antaa vahan viinaa?! Ja miksi pitaa kusta joka paikkaan? Olisin myos halunnut toriburgerista ranskalaisia, mutta en viitsinyt lahtea sinne idioottien sekaan jonottamaan ja kuuntelemaan sossotysta.
Toinen asia mika vahan ketuttaa on kyvyttomyys tunnistaa omia rajoja. Olen ihan rikki ja poikki, koska olen viimeiset pari viikkoa haalinut itselleni niin paljon toita etten ehdi tehda muuta kuin duunia ja nukkua vahasen.
Miten musta tuntuu, että tässä kusijutussa nyt ärsyttää se, että Alyssa oli se, joka kuseskelusta valitti. Eiköhän se useimpien mielestä ole huonoa käytöstä kusta keskustassa porttikongit ja liikkeiden edustat haiseviksi.
Tai sitten ihan vaan toi keskenkasvuinen kitinä?
Hei jätkä on tullut takasin!
Hyi vittu kannisia suomalaisia. En ole koskaan tormannyt allottavampaan sakkiin. 15min kotimatkalla toista keskustan halki bongasin ainakin 10 jatkaa kusella ja jopa 2 mimmia kyykkypissalla pillut paljaana keskella kaupunkia.
Joo, puolentoista vuoden kakku istuttu loppuun banaanisaarilla :D
Mulle se kuseminen on ihan sama, mutta kun sitten keskustan ovensuut löyhkäävät kuin yleinen vessa, niin alkaa ärsyttää. Voisin kuvitella, että vielä enemmän ärsyttäisi jos oman rappukäytävän ovensuu haisisi aina kuselta. Onneksi en asu ihan ydinkeskustassa. Ihan kuin jossain slummissa, kun joka paikka on kusessa ja haisee.Kyllä muakin vituttaa kattella niitä kaduille kuseskelijoita. En oo koskaan nähny niin paljon julkista vedenheittoo ku Turussa. Ihan järjetöntä touhua, ravintoloita kadut pullollaan ja jokaisessa vessa. Mut ei, idioottien on pakko tunkee keskelle katua esittelemään vehkeitä ja värkkejä.