Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Siinäpä on ehdotus, jota ei varmaan kannata ohittaa. :thumbs:

Voi sinua, et taida tuntea mua yhtään?:D Sen mitä olen lukenut sinun "miesihanteista" niin tälläinen laihaläski-kynis-rumilus ei sulle edes kelpaisi.. Ja siihen kun vielä lisää että olen mahdottoman ujo etten uskalla tavata ketään niin koetappa arvata olenko tulossa?;)

Älä pyydä anteeksi sitä, että olet olemassa. :face:

Voi sinua, et taida tuntea mua yhtään?:D Sen mitä olen lukenut sinun "miesihanteista" niin tälläinen laihaläski-kynis-rumilus ei sulle edes kelpaisi.. Ja siihen kun vielä lisää että olen mahdottoman ujo etten uskalla tavata ketään niin koetappa arvata olenko tulossa?;)

Voi sinuu..Oisin voinu ottaa viekkuun ja vähän rutistella..Kyllä se ujous sinusta pois saadaan ;)

Eikös sinut ollu jo naitettu Crommedille?;)

Kyllähän mun vatsamakkarat kaipais toisaalta halia. Taidankin siirtyä pian tuonne peiton alle haaveileen siitä:D

Sekin vielä:D Menen kyllä loman aikana käymään Joensuussakin, ei sieltä olis ku "pieni" koukasu. Mut njääh, pelottaa jo ajatuskin:D

Vituikshan tää taas meni. Höhöhö:D

Päätinpä ottaa ylitöitä vapaiden tilalle, niin töissähän sitä taas ollaan. Mikäs siinä, kun muutakaan tekemistä olisi ollut tälle hetkelle kuin nukkumista. :D

Huomenta vain, tunti myöhässä. Lupasin tänään tehdä aamuvuoron, joka alkaa klo 7. Heräsin äsken kusihätään ja päätin, etten katso kelloa edes vaan käyn suihkussa, pesen hampaat ja heräilen tässä (Olin valveilla vielä klo 2.30, joten kuvittelin että kuitenkaan ehdi nukkumaan). Täytyy sanoa, että hyvä päätös.

Puoli neljältä hereillä. Väsytti, mutta uni ei tullut. :jahas: Ei se auta kuin 'kuudeksi' töihin, kunhan tässä saa aamupalan syötyä...

Jos joku etsii kieltenkirjaa, jolla aloittaa uusi kieli, niin suosittelen tota Assimil-sarjaa, ja tuo With Ease on englanninkielen pohjainen aloittelijoille suunnattu. Piru oli eilen letkeetä löhötä auringossa ja opiskella. Tuon kanssa ei meinaan tarvitse liiemmin kynää ja paperia, kun keskittyy enemmän luetun- ja kuulunymmärtämiseen, sitten puhumisen ja kirjoittamisen opiskelu on omasta viitseliäisyydestä kiinni enemmän.

Kiinnostuneille täältä näkee mitä kieliä voi opiskella milläkin pohjakielellä, jos joku muu kieli sujuu englantia paremmin. Tuohon arabiaan ainakin pitää joskus tutustua.

Back
Ylös Bottom