Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eihän sitä joudu jos alottaa ajoissa :D Mä en kyllä korkkaile muutaku vesipulloja ja kahvikuppeja. ...jänniä korkillisia kahvikuppeja. Kierrekorkillisia. Puukorkillisia? Viinipullokahvikuppipuukorkki Täh?

Sammukaa työ muut mie kannan kotii sit enkä tuu vieree.

No kyllähän sitä muutaman tusinaa viskihörppyä säkin voittaa :kippis1:

Vittu kun särkee sormi ja haisee homeella voi perse. No josko panacodi burana yhistelmä tekis edes jotain.

Kai tästä kohta joutais suihkuu ja alkoo??

Oispa muuten nasta kokeilla. Toinen olis että kävis läpi kaikki yleisurheilun heittolajit ja mittailis mitä saa aikaseksi.

2vaivaista tuntia sai nukuttua ennenkun meni pyörimiseksi. Jaksaiskohan tolla loppupäivän.

Ei tolla sun selällä juosta ollenkaan. Raskasta kintuille kantaa semmosta taakkaa.

Rupesin sitten poliisia leikkimään, tästä on grillaus mestalle n.300m. Eli oikeestaan mun reviiriä. Laitoin tänään sinne a4:sen jossa luki
-älkää heittäkö makkara tikkuja järveen/katkomaan niitä ja polttaan pois. Ärsyttää joka kerta hakea metsästä uudet tikut.
+ Roskis on 3m. päässä, ei luulisi olevan ylivoimaista heittää ne omat roskat sinne mielummin kuin ympäri lääniä.

Laitoin oman nimeni alle. Jos tulee jotain haistattelua siihen mun lappun niin laitan siihen osoitteeni ja pyydän käymään. UUH i´m so bad:D

edit. On muuten vitun hyvä mesta, kalaa tulee, voi käydä uimassa ja grillata.

Rauma on kohta ihan Ruma kun meikä sinnepäin lähtee :kippis1:

Vihjaatko että olen lihava. Ephe nyt varmaan onkin kun se syö nykyään pelkkää roskaruokaa ja dokaa.

Kyl mä olin lihava jo ennen sitä mut nyt mä rupeen olee tosi paksu.

Vittu. Piti mennä repii ja ite teippaa toi sormi uudestaan. Tuli tosi hieno maalarinteippiviritys ja toi lastakin on ihan päin vittua voi helvetti.

Vihjaatko että olen lihava. Ephe nyt varmaan onkin kun se syö nykyään pelkkää roskaruokaa ja dokaa.

Vihjaan, että oot treenannu selkäs sellaseen kuosiin että jalat ei kanna.

Menit laittamaan kuvas esille, kestä nyt kommentit kuin mies.

Ouuuu jeeaaaaah, vapaailta kotona, ja vielä perjantaina. On kyllä ihan mahtia, ei tarvi mennä mihkään, voin pestä tai olla pesemättä pyykkiä, vetästä pullon punkkua jos huvittaa ja syödä mansikoita masun täydeltä. Huomenna kampaajalle leikkelemään tätä pehkoa, ja siinä näyttäis olevan huomisen ainoa ohjelmanumero. :) Kyl nyt toimii, pitää nauttia tästä hetkestä niin kauan kun sitä kestää.

Menit laittamaan kuvas esille, kestä nyt kommentit kuin mies.

Ouuuu jeeaaaaah, vapaailta kotona, ja vielä perjantaina. On kyllä ihan mahtia, ei tarvi mennä mihkään, voin pestä tai olla pesemättä pyykkiä, vetästä pullon punkkua jos huvittaa ja syödä mansikoita masun täydeltä. Huomenna kampaajalle leikkelemään tätä pehkoa, ja siinä näyttäis olevan huomisen ainoa ohjelmanumero. :) Kyl nyt toimii, pitää nauttia tästä hetkestä niin kauan kun sitä kestää.

Hei! Hyvää iltaa sulle, toivottasti kaikki luistaa:)

Hei! Hyvää iltaa sulle, toivottasti kaikki luistaa:)

Kiitus! :) Droppiin tippuu paraikaa uutta Fear Factorya, Whitechapelia sun muuta ja eiköhän niitä vois illan ajan kuunnella läpi. Vois noita sarjojakin poltella levyille, ettei kuormita konetta tän enempää. Ohan tässä kaikkea pientä puuhastelua, semmosta mitä ei ole päässyt tekemään aikoihin.

Ja hyvää iltaa sinne kans! :)

Ei hitto että tekiskin mieli alkaa luukuttaa tota Wireä. Ois 2 ekaa tuotantokautta Wire-Langalla sarjaa jota kaikki on kehunut. Väsyttää vaan niin että tiiä tuleeko tosta kattomisesta mitään.

Ei hitto että tekiskin mieli alkaa luukuttaa tota Wireä. Ois 2 ekaa tuotantokautta Wire-Langalla sarjaa jota kaikki on kehunut. Väsyttää vaan niin että tiiä tuleeko tosta kattomisesta mitään.

Mä just eilen hommasin tokan kauden ku eka tuli kateltua aika nopeeseen tahtiin :D Koukuttava sarja.

Mä just eilen hommasin tokan kauden ku eka tuli kateltua aika nopeeseen tahtiin :D Koukuttava sarja.

Tarkotus oli pyhittää yö tolle mutta niin vaan jäi unet kahteen tuntiin ja nyt on täys kooma olo. Hitto jos ei taaskaan ehi kattomaan niin siirtyy vähintään viikolla kahella eteenpäin. Ei noita voi yhtä jaksoa kerralla kattoa.

Back
Ylös Bottom