Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mielenkiintoinen yhdistelmä. Et kuitenkaan kokeillut kääriä sitä pekoniin? :D Fasupala vois toimia myös dipattuna pähkinäsuklaalevitteeseen. Makeaa makealla ei voi mennä pieleen. :lol2:

Se olis ihan varmasti kokeillut, ellen olis jo ehtinyt dipata kaikkia pekoneita suklaaseen:lol2:

Kohta työt finito ja hyökkäys salille! Huomenna sitten palaudutaan tän päivän treenailuista kakun merkeissä. ;)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on kesän merkkejä ilmassa: ei ehdi himassa kuin käydä syömässä. Oli muuten aivan helvetin raskasta ekaa kertaa tänä vuonna pelata futista 1,5h, mutta hauskaa oli. Tampereen terassilla nukkuva henkilö olen sitten minä.

Aattelin tehdä pitkästä aikaa protskumuffinseja ja muutella reseptiä hieman. Voi helvetti. Taikinaa jäi yli muffinsivuokamäärän ollessa liian pieni. Fiksu odottaisi ensimmäisen satsin uunista ja paistaisi sitten vapautuvilla vuoilla muutaman muffarin lisää. JOS OLIS FIKSU. Mutta kun tää taikina on jo niin jäätävän hyvää, että kuolen varmaan kohta.

Taikinaa pitää aina tehdä liikaa, koska sitä tulee syötyä siinä prosessissa kuitenkin niin paljon ettei muuten olisi enää riittävästi jäljellä :D

Nyt on kesän merkkejä ilmassa: ei ehdi himassa kuin käydä syömässä. Oli muuten aivan helvetin raskasta ekaa kertaa tänä vuonna pelata futista 1,5h, mutta hauskaa oli. Tampereen terassilla nukkuva henkilö olen sitten minä.

Voin käydä fillaroimassa keskustassa ja puhaltaa sorsapilliin jos näen sut pilkkimässä siellä.

Mä olen aina sanonut, että chilin syömisen pitäisi käydä alkulämmittelystä; ehkä sitä voisi soveltaa tähänkin?

Jos olis sauna niin menisin sinne venymään. Kai tässä voi jotain tehdä telkkarin ääressä, mikäli vaan millään viitsii. Hyödyt tosin ovat sitten kyseenalaisia, ja osittain periaatteestakin vastustan urheilua ja työntekoa kotona

Jeah tuli haettua salikortti Gb:lle tos ohimennen. Aamulla duunikamun kans heti reenailee ennen ku jaksaa vääntyä töihin.. makia :puntti: Joha täs o reilu kuukausi hinkattu lajitreenejä, kuntopiirejä ja lukemattomia kilometrejä mittailtu pk seudun fillarireittejä. Noh ompaha ainaki hapenottokyky pompannu uusii ulottuvuuksiin :hyvä:

En ole viikkkoon ollut kotona, nyt kun palasin lomalta niin enkös löytänyt naapurin ukon mun pihan puolelta. Luuli ilmeisesti että olisin pidempäänkin poissa ja ilme oli aika hyvä kun ilmestyin paikalle kesken hänen pihanehostus projektin. :D

Back
Ylös Bottom