Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Munkilla meni nyt Hell läpi suht kivutta. Väisteli vaan Diablon maasta nousevat ansat niin ei mitään hätää. Ja vaikka ansaan jäikin nii ei silti lähtenyt henki ja siihen heti perään serenity ja breathe of heaven nii ukko oli taas täysin iskussa. Hoopeetä oli äijällä 33k ja DPS 6000 (blazing wrath jatkuvasti päällä eli DPS 7000). Eiköhän tuo Inferno rupea jo hitusen vastusta antamaan :D

Voin kertoa että Inferno alkaa antamaan "hieman" vastusta. T: DH with 68k dps & 33k hp

Ihan järettömiä nuo debsit mitä demon huntereilla on :D Mikä tuota noin paljon nostaa? Itellä nyt damage reilu 9k ja 41k hp. Noilla statseilla ainakaan Act 1 ei tee kovin tiukkaa.
Luultavasti sharpshooter, mikä sitä nostaa aina niin paljon. Tavallaan "huijaa" sen dps lukeman, kun 100% crit chance ekaan.

Helli tuli vedettyä läpi. Yllättävän helppoa, diablo meni muutaman yrittämiskerran jälkeen..melkein sanoisin, että belial oli pahempi. Infernossa menty nyt vähän skeleton kingiä pidemmälle. Ei nyt mitenkään ihmeellisen vaikeeta, pari vähän pahempaa champpion packkia tullut vastaan. Veikkaan kyllä, että mitä pidemmälle menee niin tulee todella paljon vaikeemmaks.

Oma monkki on ihan vitun perseestä. Tein "full tank" enkä tankkaa infernossa mitään
Tarviit infernossa tankatakseen vitusti resistansseja. Pelkällä isolla lifellä ei tuu onnistumaan.

Infernossa turha yrittää mitään tankata, kun käytännössä kaikki tappaa 1-2 iskulla :D Mielummin vain mahd. iso dps ja sitten waypointin lähellä tekee pari iskua, kuolee, tekee uudet pari iskua ja toistaa samaa niin kauan että bossit kuolee :D Pelkät white mosat vielä menee, mutta elitet ihan sairaita. Itse olen nyt act2 Blood and sandissa, ja ne viemärit ihan mahdottomia, kun ei pääse oikein karkuun juoksemaan.

Ei nyt mitenkään ihmeellisen vaikeeta, pari vähän pahempaa champpion packkia tullut vastaan. Veikkaan kyllä, että mitä pidemmälle menee niin tulee todella paljon vaikeemmaks.
Odotappa kun pääset act2, peli vaikeutuu 10x.

Odotappa kun pääset act2, peli vaikeutuu 10x.
Näin oon kuullut:D. Veikkaan kyllä, että alkaa vituttamaan huolella kun sinne pääsee..

e: olis kyllä ollut hyvä, jos lvl cappi ois ollut paljon vaikeempi saavuttaa. Nyt 60lvl:nä ainoastaan lootti on se mitä jahdataan, eikä tule sellasta "vielä yksi levu" fiilistä..

Infernoon tuli päästyä ja ei mitään jakoa nykyisellä gearilla. Pakko kai käydä grindaamassa Hellin Act 4, josko tarttuisi jotain.

Lootissahan on näinkin hauska systeemi, jossa AH:n tarjonta vaikuttaa siihen, mitä itselle tippuu. Vähän into lopahti tuossa Infernon alussa, kun sitä tarvittavaa gearia ei tipu, koska AH on täynnä hyvää rompetta. Joten loppujen lopuksia kyse on vain rahan grindauksesta.

Posted by Bashiok
Thanks for the post, Bashiok. Do you think that one area of concern that may get looked at is that people aren't able to gear up for Infernon Act 1, even, without going to the AH and spending a lot of gold. Is this intended (To gear up solely through the AH) or will the drops at the end of Hell be better adjusted to help gear up for Inferno Act 1 and so on.

The auction house obviously provides an incredible service to allow for very easy trades between characters, and essentially blows out the wide range of items you could have available to you at any one time. So, in fact, the AH has to be a factor in how we drop items. On one hand you have a huge benefit because you can buy and sell items very easily, as opposed to having to post up WTS threads in the old USEast trading forums, but on the other end it does impact the item pool economy with the inherent ease at which you can trade items. If the AH existed but wasn't a factor at all into how items dropped/rolled, the economy would be completely tanked within a matter of weeks.

Infernolla farmaaminen vissiin kannattaa. Tuli vedettyä butcheriin asti, ja mukaan tarttu 150k+ rahaa ja 1,5mil+ arvosta tavaraa:) (sekä uudet hanskat itelle).

Melkein pitäis pelailla vähän AH-peliä, että sais rahaa geariin. Samaten täytyy varmaan ottaa käyttöön joku vähän tehokkaampi kite-buildi, nimittäin onhan tuolla infernossa aika kusiset paikat kun elitet pääsee iholle.

Infernolla farmaaminen vissiin kannattaa. Tuli vedettyä butcheriin asti, ja mukaan tarttu 150k+ rahaa ja 1,5mil+ arvosta tavaraa:) (sekä uudet hanskat itelle).

Mitäs oikein droppasi kun noin arvokasta tuli? Itsellä oli koko ykkösactin ajan valor buffi täysillä ja vissiin yksi kama tuli jonka myin 150k. Aika paskaa droppia, vaikla rareja tulikin suht paljon.

Nobo kysymys, mutta miten noi skillit menee kun leveliä tulee lisää niin toki aukeaa niitä uusia mutta samalla aukeaa niitä runeja vanhoihin skilleihin. Eli onko uusin auennut aina parempi esim. matalempi skilli mutta tuore rune unlock vs?

Monkilla itse pelaan ja hieman on hakusessa vielä rytmitykset. Jotain wow ajoissa kuitenkin takaraivossa.

Nobo kysymys, mutta miten noi skillit menee kun leveliä tulee lisää niin toki aukeaa niitä uusia mutta samalla aukeaa niitä runeja vanhoihin skilleihin. Eli onko uusin auennut aina parempi esim. matalempi skilli mutta tuore rune unlock vs?

Monkilla itse pelaan ja hieman on hakusessa vielä rytmitykset. Jotain wow ajoissa kuitenkin takaraivossa.
Ei ne parempia ole välttämättä, mullakin ihan ekoja skillejä ja jopa runeja käytössä munkilla.

Kannattaa muuten huomata että asetuksista voit laittaa Elective Moden päälle, jolloin voit valita mihin vaan paikkaan minkä vaan skillin. Itse taisin asian huomata vasta L50 jälkeen. :)

Ei ne parempia ole välttämättä, mullakin ihan ekoja skillejä ja jopa runeja käytössä munkilla.

Kannattaa muuten huomata että asetuksista voit laittaa Elective Moden päälle, jolloin voit valita mihin vaan paikkaan minkä vaan skillin. Itse taisin asian huomata vasta L50 jälkeen. :)

Ah kiitos tästä.

Joo mäkin huomasin ton elective moden vasta joskus lvl30 ja se oli kyllä ilon ja onnen päivä. :D Skillit ja niiden runet on ihan siitä kiinni miten haluaa pelata ja mitkä sopii omaan tyyliin parhaiten. Bosseissa joutuu ainakin vaikeammilla tasoilla vaihtamaan juuri siihen sopivat skillit ja joskus jotkut tietynlaiset elitet vaativat tavallisesta poikkeavan skillsetin.

Mitäs oikein droppasi kun noin arvokasta tuli? Itsellä oli koko ykkösactin ajan valor buffi täysillä ja vissiin yksi kama tuli jonka myin 150k. Aika paskaa droppia, vaikla rareja tulikin suht paljon.
Juu, itelläkin melkein kokoajan 5x valor buffi. Tippu useampi ~100k tavara, jotka AH:ssa menikin suht nopeesti, sekä rare ringi jonka keskiarvohinta oli ~1,3mil-1,8mil. Omani pistin 1,1mil myyntiin, kun lopetin pelit (eli tietty toi arvio voi heittää, jos tota ei ostetakkaa tms.).

Hei toimiiko noi combo monkilla siis siten että vedän vaan tietyt movet vaan 1,2,3 järjestyksessä vai samaa nappia kolme kertaa? vai vaatiiko se jotain suurempaa ymmärrystä? tähän mennessä vaan jotain yrittänyt yhdistellä.

Kyllähän toi infernon act 2 tulee vaatimaan aika paljon kärsivällisyyttä. Demon hunterilla toi on oikeestaan sitä, kun vihu tulee->smoke screen päälle ja ammu niin kauan kun discipleä riittää->juokse ja toista. Jotkut hitaat vihut, jotka ei tykitä kaukaa on kyllä kaikkien miellyttävämpiä:).. Onneksi vihut kuitenkin kaatuu "suht" helposti 55k+ dps:llä:puntti:

Hei toimiiko noi combo monkilla siis siten että vedän vaan tietyt movet vaan 1,2,3 järjestyksessä vai samaa nappia kolme kertaa? vai vaatiiko se jotain suurempaa ymmärrystä? tähän mennessä vaan jotain yrittänyt yhdistellä.
Itse käytännössä vedän vain yhtä comboskilliä kerrallaan, joten nak nak nak. Enpä ole ajattelut että niitä yhdistäisi, mutta nyt kun sanoit niin huomasin että niin voi ilmeisesti tehdä.

Joskus kyllä olen ihmetellyt miksi hepat hyppää täyteen ja lähellä ei ole kyllä ainuttakaan pottua maassa. Kummallista. Eikä ole skillei käytössä missä on "spirit used heals bla bla". Ei mun scoundrel apurikaan tietääkseni mitään semmosta tee, Templar kyllä pitäis hiilata.

En ole itse vielä uskaltanut tätä peliä hankkia,mutta aika tiiviisti olen streameja katsellut kun on ollut tylsiä iltoja. Eilen illalla katselin kun pojat veti joko world first tai ainakin EU firstin 4 miehen HC inferno Butcherin. Hyvin kuulu streamissa syvää huokailua ja ähinää kun jannut pienessä paineessa lähti Butcherin kimppuun:D Siinä on vähän tärinät, kun pari viikkoa levelaat HC:llä, farmaat aivan helvetisti kamaa ja sitten touhu on aina kerrasta poikki.

Back
Ylös Bottom