Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä yksi hakittu :)

lvl58 noitatohtori oli viety normaalin Tristramiin seisomaan. Kamat ja rahat viety huonompia gemejä lukuunottamatta. Tietoturvani suht ok kunnossa, vaikkea authenticatoria ole. Lueskelin, että aika monelta moisen omistavaltakin olisi kamat viety. Blizzu olisi resettinyt hahmon parin päivän päähän, mutta jätin väliin, kun suht vähän kuitenkin meni.

lvl58 noitatohtori oli viety normaalin Tristramiin seisomaan. Kamat ja rahat viety huonompia gemejä lukuunottamatta. Tietoturvani suht ok kunnossa, vaikkea authenticatoria ole. Lueskelin, että aika monelta moisen omistavaltakin olisi kamat viety. Blizzu olisi resettinyt hahmon parin päivän päähän, mutta jätin väliin, kun suht vähän kuitenkin meni.

Näätkö jostain kenen kanssa viimeks pelattu? Siitähän sen battletagin saa selville ja mahdollisesti on sama hyypiö, kuin muillakin. Ootko muuten public peleissä pelaillu?

Ihan kivaa se NM vielä on, menee ilman kummempia hampaiden kiristelyä. Toki pieni kynnys on aloittaa kun tietää ne paikat joita inhoaa ja ne tulee taas eteen, mutta itse en jotenkin koskaan ole ymmärtänyt ihmisiä jotka pelaa Diabloa juuri tuon yhden kerran normivaikeusasteella läpi ja jättävät siihen. Menee pelin potentiaalista 95% hukkaan.

Itse nyt Hell A3, Act2 oli tosiaan aika helvettiä, yks packki oli sellanen joka piti skipata kun ei pystynyt tekemään yhtään mitään. Taisi olla noita burrowing leapereiden kaltaisia eli sukeltavat maahan ja pomppaavat ylös, siihen päälle Fast, extra health, invincible ja waller. GG.

Ymmärrän kyllä pelin idean, mutta ei vaan iskenyt ekalla läpimenokerralla niin kovin, että jaksaisin heti alkaa tahkomaan uudelleen. Täytyy kokeilla kaverin kanssa pelaamista, jos vaikka innostuisi sitä kautta.

Näätkö jostain kenen kanssa viimeks pelattu? Siitähän sen battletagin saa selville ja mahdollisesti on sama hyypiö, kuin muillakin. Ootko muuten public peleissä pelaillu?
Olen jonkin verran pelaillut publiceja. Jossain luki, että noissa olisi ollut joku riskitekijä. Kattelin noita, joiden kanssa olen viimeksi pelaillut, enkä huomannut mitään erikoista, enkä muista ketkä niitä viimeksi nähtyjä rehellisiä pelaajia ovat. Foorumeilta kattelin noita hakattujen uusia tuttavuuksia, eikä niitä näkynyt omassa listassani.

Ymmärrän kyllä pelin idean, mutta ei vaan iskenyt ekalla läpimenokerralla niin kovin, että jaksaisin heti alkaa tahkomaan uudelleen. Täytyy kokeilla kaverin kanssa pelaamista, jos vaikka innostuisi sitä kautta.
Kaverin kanssa laitatte pystyyn skypekeskustelun ja alatte mättää. Se on ratkiriemukasta. :D
Olen jonkin verran pelaillut publiceja. Jossain luki, että noissa olisi ollut joku riskitekijä. Kattelin noita, joiden kanssa olen viimeksi pelaillut, enkä huomannut mitään erikoista, enkä muista ketkä niitä viimeksi nähtyjä rehellisiä pelaajia ovat. Foorumeilta kattelin noita hakattujen uusia tuttavuuksia, eikä niitä näkynyt omassa listassani.
Samaa kuulin että publiceissa pelaaminen olisi riskitekijä. Kuulin myös sellasen jutun, että joillakin peli on bugannut niin että on itsestään vaihtanut regionia ja siitä on seurannut se, että charru on yht'äkkiä rahaton ja vaatteeton. Normistihan eri regioniin vaihtaessa koko charru katoaa näkyvistä, mutta kuulemma näissä tapauksissa vain rahat ja kamat. Käy vielä se tarkistamssa, jos vaikka sattumalta olis näin käynyt.

edit: niin no jos sulle on gemejä jäänyt niin sitten tuskin on näin tapahtunut...

Suosittelen ottamaan blizzuun yhteyttä. B-netin kautta saa helposti ticketin pistettyä ja tuolla on ehkä pelimaailman parhain asiakaspalvelu.

Joku valitteli, että vastaavalla 2011 vuoden mallilla pätki minimigrafiikoilla. Eli tuskin kovin hyvää suorituskykyä on odotettavissa.

Voiko Diablo 3:sta pelata 2010 vuoden lopulla ostetulla Macbook Pro:lla?
Onhan noissakin eroja spekseissä, eli onko i5 vai i7 jne... kaverilla on 2010 Macbook Pro, ja FPS on siinä 30 hujakoilla kaikki minimissä. Netin mukaan pelillä on ongelmia Mac OS X:n kanssa jollain tasolla, eli siis että fps ei oikein vastaa tehoja... kuulemma jopa Win 7 asennettuna bootcampilla pyörittää peliä paremmin tuolla Macbookilla.

Sitten sanotaan myös että jos käynnistät koneen niin ekat ~30min peli pyörii paremmin eli jotain jopa 40 fps ja 20fps isoissa tappeluissa, mutta sitten se lähtee tippumaan kohti 30 ja alle.

Mulla näkyy olevan spekseissä seuraavaa:

Prosessorin nimi: Intel Core 2 Duo
Prosessorin nopeus: 2,4 GHz
Muisti: 4 Gt
Piirisarjan malli: NVIDIA GeForce 320M
VRAM (Yhteensä): 256 Mt

Pitää varmaan koettaa että miten pelittää, mulla on Ps3 millä yleensä tulee kaikki pelit pelattua, mutta olisi kiva koettaa Diabloa :)

Hmm. Kaverilla on kyllä tehompi sen Macbook Pro, tuolla sun tekee jo todella tiukkaa. Jonkin aikaa jos odottelet niin tulee Starter Edition missä voi ilmaiseksi testata jonkin aikaa. Toinen vaihtoehto on nyt saada joltain Guest Pass.

Itsellänihän peli pyörii alhasilla graffoilla tällä setupilla:

AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2.04GHz
2 GT keskusmuistia
Ati Radeon X1600 Pro

Ja graffat on toki alhaalla mutta FPS on koko ajan 15-20 paikkeilla.

Periaatteessahan blizzardin tietojen mukaan tän pelin ei pitäisi edes pyöriä noilla mun statseilla.

Vihdoin infernolle! :dance2: Oli pienehkön työn ja taktikoinnin takana tuo Hellin bolo, mutta kyllähän se häntä koipien välissä sitten pakoon juoksi :)

Vihdoin infernolle! :dance2: Oli pienehkön työn ja taktikoinnin takana tuo Hellin bolo, mutta kyllähän se häntä koipien välissä sitten pakoon juoksi :)

Tervetulloo vaan! Mitä classia pelaat? Itsehän olen jumissa act I siellä hämähäkkiluolassa wizardilla. Helvetin helmee kun jokaisella rarepakilla on mortar&jailer yms, ja en kestä ensimäistäkään iskua keneltäkään kun force armori nerffittiin. Kiva kun maasta pomppaa jalkojen alta niitä pikku spiderlingejä jotka oneshottaa :D pitäis varmaan ostaa vitagearii, mutta kun korjauksiin on mennyt jo varmaan 100k

Olipa kivaa kun heti force armorin saatuani se nerffittiin :D No eipä hellillä act 1 tai 2 ainakaan vielä ole tuottanut suurempia ongelmia. Jotkut elite packit kyllä vaativat sen kymmenisen kuolemaa :D

No meikällä on ongelmia Nightmare ACTII:ssä Munkilla :D Ei oo enää taitopelaajaksi, kun D3 on eka peli aikoihin, mitä pelailen.

Olipa kivaa kun heti force armorin saatuani se nerffittiin :D No eipä hellillä act 1 tai 2 ainakaan vielä ole tuottanut suurempia ongelmia. Jotkut elite packit kyllä vaativat sen kymmenisen kuolemaa :D

Loppuu se juhliminen ku force armori joko poistetaan kokonaan tai sen tehoa lasketaan:D

Tervetulloo vaan! Mitä classia pelaat? Itsehän olen jumissa act I siellä hämähäkkiluolassa wizardilla. Helvetin helmee kun jokaisella rarepakilla on mortar&jailer yms, ja en kestä ensimäistäkään iskua keneltäkään kun force armori nerffittiin. Kiva kun maasta pomppaa jalkojen alta niitä pikku spiderlingejä jotka oneshottaa :D pitäis varmaan ostaa vitagearii, mutta kun korjauksiin on mennyt jo varmaan 100k

Kiitos kiitos :) Barbilla on menty ja pääpaino valitettavasti damagessa. Äkkiäkös tuon korjaa muttei siitä silti hyötyä ole :D Kuuppaan tulee ennen ku kerkee ees miettiin taktiikkaa :D Ite tullu vaa farmailtua ekoja kyliä goblineista (ne juutalaiset rahasäkkien kanssa) Ja muutamat helpot miniminibossit ilman mitää sen erikoisempia skillejä.

Loppuu se juhliminen ku force armori joko poistetaan kokonaan tai sen tehoa lasketaan:D

Siis siitähän on tehty jo melko turha :D Paljon damagea tekevät vihut pystyvät nyt tekemään yli 35% damagea, ts. ei voi enää tankata bosseja wizardilla.

Back
Ylös Bottom