Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Pääseekö väki pelaamaan? Itsellä tulee error 3007 vastaan ja lisäksi battlenettikään ei toimi. Tänään asensin pelin, beta räiskitty läpi jo marraskuussa. Nyt oisi jo hinku päästä tosi hommiin kun lomillakin kerran on.

Pääseekö väki pelaamaan? Itsellä tulee error 3007 vastaan ja lisäksi battlenettikään ei toimi. Tänään asensin pelin, beta räiskitty läpi jo marraskuussa. Nyt oisi jo hinku päästä tosi hommiin kun lomillakin kerran on.

Hyvin toimii. Ei ole ollut ongelmia enää ollenkaan tiistain jälkeen.

Oon varmaan maailman paskin Diablo 3 pelaaja, kun pataan meinaa tulla koko ajan act 2 alussa lvl 17 barbaarilla. Healthia kuluu niin helvetisti ja kun vähänkin isompi vihulaislauma tulee eteen, se on melkein 50/50, että on henki poissa. Kamoissa lähinnä strenghtiä/random bonuksia ja jonkun verran vitalityä.

Mihinkähän tuota rahaa on tässä tarkoitus käyttää? Kaikki parhaat kamat tuntuu löytyvän loottina eikä tuota repairiakaan tule juuri käytettyä.
Mistä tuon peliajan muuten näkee?

Mihinkähän tuota rahaa on tässä tarkoitus käyttää? Kaikki parhaat kamat tuntuu löytyvän loottina eikä tuota repairiakaan tule juuri käytettyä.
Mistä tuon peliajan muuten näkee?

No ihan ensin stashin lisätilaan menee jokunen satatuhatta ja vaikka blacksmithiä ei kehittäisi, niin jewelcrafteriin uppoaa jonkin verran rahaa. Sitten luonnollisesti huutokaupasta saa vaikka mitä kunhan vaan rahaa löytyy.
Peliajan näkee kun menet aloitusvalikkoon ja klikkaat sitä sun charrua.

Edit: Heräsikin kysymys, onko blacksmithistä mitään hyötyä?

Kyllä smithiin ja jeweliin saa uppoo rahaa aivan kauheen määrän. Smithistäkin kun tekee niitä rareja melkein heti kun levu riittää sen laittamiseen päälle, niin ne on aika kovia.

Oon varmaan maailman paskin Diablo 3 pelaaja, kun pataan meinaa tulla koko ajan act 2 alussa lvl 17 barbaarilla. Healthia kuluu niin helvetisti ja kun vähänkin isompi vihulaislauma tulee eteen, se on melkein 50/50, että on henki poissa. Kamoissa lähinnä strenghtiä/random bonuksia ja jonkun verran vitalityä.

Kyllä siinä jossainkin on vikaa jos barbaarilla ei meinaa normaalilla pärjätä. Mahdollisuuksia mm. 1. valitut skillit ei tue toisiaan 2. tavarat on paskoja

Itellä on 34 lvl barbaari nightmare act 1 puolivälissä. Ainakin itellä barbaari niittaa just sellasia isoja vihulössejä kuin heinää...

Lähti jo sujumaan, kun sain whirlwindin kehiin. Nyt tulee kuolema jos jää lauman keskelle loukkuun ja ulkopuolelta sataa nuolia/taikoja naamaan.

Perkele, että tekee kipeää nuo violetit diskopallot! Melkoset muuvit saa laittaa kehiin kun niitä pitää väistellä tai henki lähtee suht vittuilematta :dance2: Ukolla kuitenki se 10k hoopeetä.
Melko paskaa loottia antanu bossit knightmarella. Act 2 nyt lopussa ja välibossit mukaan laskettuna yks bossi on antanut yhden raren :rolleyes:

Lähti jo sujumaan, kun sain whirlwindin kehiin. Nyt tulee kuolema jos jää lauman keskelle loukkuun ja ulkopuolelta sataa nuolia/taikoja naamaan.
Mun henkilökohtainen suosikkicombo on se AoE stun, joka runen ansiosta imasee lähistöllä olevat monsut barbaarin iholle ja siitä sitten lähteä pyörittämään whirl windiä ja revengeä vuorotellen. Revengessä sitten se rune, josta tulee hp ja furyä osumista. Act3 tuli aika paljon 50+ massacreja, mikä oli tietysti helvetin hauskaa. Toi ei tietenkään toimi sitten kovin pitkälle vaikeammille tasoille.

Täytyy vähän hehkuttaa myös wizardin archon-formia. Jumaliste mikä massatuhoase. Jos sillä pääsee mättämään jotain laumoja turpiin ilman kummempaa häiriötä, niin puhdistaa kyllä luolastot hetkessä. Harmi vaan, että sillä ei oo pahemmin defensive skillejä ja pitäis olla koko ajan tappamassa monsuja ettei palaudu normaaliksi.

ostin 10k kaikki keltaiset kamat auction housesta noidalle ja yhden legendaryn. Halpaa kun saippua ja act2 on ylijuoksua. Companion ja koirat tankkaa, itte vaan heittelee lepakoita. Vihut kuolee yhestä iskusta ja kukaan ei pääse edes koskemaan. En oo vielä kuolemaa kohdannu tässä pelissä. Lvl 17 on hahmo. Eli normal taso tuntuu vähän turhan helpolta, kun auction housesta saa kokoaika päivitettyä kamoja. Broidi pelaa samalla accountilla, joten raha ongelmaa ei ole. :D

Melko paskaa loottia antanu bossit knightmarella. Act 2 nyt lopussa ja välibossit mukaan laskettuna yks bossi on antanut yhden raren :rolleyes:
Olin lukevinani että normal (ja eka läpipeluu) on ainoa jossa tippuu hieman enemmän rarea bosseista. Sen jälkeen tarvis olla magic find, eli sitä "bossibonusta" ei ole kun jatkat sit myöhemmin, tai ehkä on mutta aivan pieni määrä. Parempi on farmata niitä unique bosseja... toki eihän niitä oikein voi varmaa, eli pitää vaa kiertää peliä.

Lähinnä tästä syystä, Blizzun postista otettu:
"We don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your character"
Tietenkin ainakin mun mielestä vois ekalla läpipeluulla nightmare-hell-inferno olla kovemmat dropit. Eihän se nyt farmaamista ole pelata niitä läpi ekaa kertaa...

Olin lukevinani että normal (ja eka läpipeluu) on ainoa jossa tippuu hieman enemmän rarea bosseista. Sen jälkeen tarvis olla magic find, eli sitä "bossibonusta" ei ole kun jatkat sit myöhemmin, tai ehkä on mutta aivan pieni määrä. Parempi on farmata niitä unique bosseja... toki eihän niitä oikein voi varmaa, eli pitää vaa kiertää peliä.

Lähinnä tästä syystä, Blizzun postista otettu:
"We don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your character"
Tietenkin ainakin mun mielestä vois ekalla läpipeluulla nightmare-hell-inferno olla kovemmat dropit. Eihän se nyt farmaamista ole pelata niitä läpi ekaa kertaa...

Jees, ois tosiaan luullu, että kaikilla vaikeustasoilla bossit pudottelis parempaa eka kerralla. Mutta hyvä ku selvis nii eipähä tarvi pähkäillä enempää.

Näkyy vaihtelevan aika paljon nää ajat paljossa jengi pelaa minkäkin läpi. Itse eilen NM:n kolusin loppuun (en muuten pärjännyt yksin diablolle, piti vetää cooppina. Vitality gear olis pop) ajassa 24h, leveliksi jäi 52.

Suosittelen muuten kaikille levuttajille hommaan hatun jossa on socketti ja lyömään siihen rubyn, itsehän hoksasin fiksusti ton jossain nightmaren act2 loppupuolella. Ihan pikkaisen mennyt expaa hukkaan.

Nopeeta kyllä jengi pelaa läpi tätä tai sit vaan itse nysvään menemään hitaasti mutta varmasti. Nyt act2 loppupuolella ja lvl25 wizard ja peliaika vajaa 20h. (normal)

Suosittelen muuten kaikille levuttajille hommaan hatun jossa on socketti ja lyömään siihen rubyn, itsehän hoksasin fiksusti ton jossain nightmaren act2 loppupuolella. Ihan pikkaisen mennyt expaa hukkaan.
Expa nyt ei ole ongelma, ennemmin ottaisin sen 15% magic findia radiantista.

Expa nyt ei ole ongelma, ennemmin ottaisin sen 15% magic findia radiantista.

Kyllä se mulle tuntuu olevan :D vaikka tutkin lähes jokaisen kolon niin ilman tota gemiä tuskin olis ollut vaadittava lvl50 että helliin pääsee. Mut tää wizardi on kyllä susi classi yksin sooloon tollasia diablon kaltasia pomoja joista ottaa vähän pakostakin sitä hittiä, tai sit mun geari on vaan vähän paska.

Nopeeta kyllä jengi pelaa läpi tätä tai sit vaan itse nysvään menemään hitaasti mutta varmasti. Nyt act2 loppupuolella ja lvl25 wizard ja peliaika vajaa 20h. (normal)

Nojuu, itsellä on sellainen fiilis, että seuraavaan paikkaan ASAP. Seuraavasta paikasta saa kuitenkin parempia droppeja ja enemmän kokemuspisteitä.

17h pelattu ja lvl31 Wizardilla jonkun verran act4 takana. Kaikki ruinit yms. olen tyhjännyt, mutta en tutki mappeja kokonaan yleensä. Pelin idea on kuitenkin levuttaa ja parantaa gearia.

Back
Ylös Bottom