Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääseekö väki pelaamaan? Itsellä tulee error 3007 vastaan ja lisäksi battlenettikään ei toimi. Tänään asensin pelin, beta räiskitty läpi jo marraskuussa. Nyt oisi jo hinku päästä tosi hommiin kun lomillakin kerran on.
31 tuntia näyttäis olevan. Yllättävän vähällä kyllä pääsi Helliin.Paljo sulla on totaali peliaika oikein?
Mihinkähän tuota rahaa on tässä tarkoitus käyttää? Kaikki parhaat kamat tuntuu löytyvän loottina eikä tuota repairiakaan tule juuri käytettyä.
Mistä tuon peliajan muuten näkee?
Oon varmaan maailman paskin Diablo 3 pelaaja, kun pataan meinaa tulla koko ajan act 2 alussa lvl 17 barbaarilla. Healthia kuluu niin helvetisti ja kun vähänkin isompi vihulaislauma tulee eteen, se on melkein 50/50, että on henki poissa. Kamoissa lähinnä strenghtiä/random bonuksia ja jonkun verran vitalityä.

Mun henkilökohtainen suosikkicombo on se AoE stun, joka runen ansiosta imasee lähistöllä olevat monsut barbaarin iholle ja siitä sitten lähteä pyörittämään whirl windiä ja revengeä vuorotellen. Revengessä sitten se rune, josta tulee hp ja furyä osumista. Act3 tuli aika paljon 50+ massacreja, mikä oli tietysti helvetin hauskaa. Toi ei tietenkään toimi sitten kovin pitkälle vaikeammille tasoille.Lähti jo sujumaan, kun sain whirlwindin kehiin. Nyt tulee kuolema jos jää lauman keskelle loukkuun ja ulkopuolelta sataa nuolia/taikoja naamaan.
Olin lukevinani että normal (ja eka läpipeluu) on ainoa jossa tippuu hieman enemmän rarea bosseista. Sen jälkeen tarvis olla magic find, eli sitä "bossibonusta" ei ole kun jatkat sit myöhemmin, tai ehkä on mutta aivan pieni määrä. Parempi on farmata niitä unique bosseja... toki eihän niitä oikein voi varmaa, eli pitää vaa kiertää peliä.Melko paskaa loottia antanu bossit knightmarella. Act 2 nyt lopussa ja välibossit mukaan laskettuna yks bossi on antanut yhden raren![]()
Olin lukevinani että normal (ja eka läpipeluu) on ainoa jossa tippuu hieman enemmän rarea bosseista. Sen jälkeen tarvis olla magic find, eli sitä "bossibonusta" ei ole kun jatkat sit myöhemmin, tai ehkä on mutta aivan pieni määrä. Parempi on farmata niitä unique bosseja... toki eihän niitä oikein voi varmaa, eli pitää vaa kiertää peliä.
Lähinnä tästä syystä, Blizzun postista otettu:
"We don’t want repeatedly running specific three-minute chunks of the game to be the most efficient way to acquire gear for your character"
Tietenkin ainakin mun mielestä vois ekalla läpipeluulla nightmare-hell-inferno olla kovemmat dropit. Eihän se nyt farmaamista ole pelata niitä läpi ekaa kertaa...
Expa nyt ei ole ongelma, ennemmin ottaisin sen 15% magic findia radiantista.Suosittelen muuten kaikille levuttajille hommaan hatun jossa on socketti ja lyömään siihen rubyn, itsehän hoksasin fiksusti ton jossain nightmaren act2 loppupuolella. Ihan pikkaisen mennyt expaa hukkaan.
Expa nyt ei ole ongelma, ennemmin ottaisin sen 15% magic findia radiantista.
Nopeeta kyllä jengi pelaa läpi tätä tai sit vaan itse nysvään menemään hitaasti mutta varmasti. Nyt act2 loppupuolella ja lvl25 wizard ja peliaika vajaa 20h. (normal)