Diablo III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Phobos
  • Aloitettu Aloitettu
Munkilla vetänyt nyt Act3 alkuun asti. Meikäläisen mielestä tuo pelimekaniikan virtaviivaistus on tosi hyvä juttu. Vähentää ihan älyttömästi sellaista turhaa säätämistä, ja meno on riittävän nopeatempoista. Pitkästä aikaa peli, jota jaksaa pelatakin :)

Pitkästä aikaa peli jota oikein hinkuaa pelata jatkuvasti.

Mä odotan kesälomaan dudes! :D

Ei jaksa selata ylöspäin, mutta kannattaako samalla ostaa moderni näyttis, jotta pelistä saa kaiken irti, vai riittääkö GeForce 9800gtx?

Huhhuh, Normal vedetty läpi softcorella ja nyt olis tarkotus ruveta pelaamaan Hardcorella. Ensimmäinen HC-yritys kaatui (onneksi vain) 3 tunnin pelin jälkeen... Koskaan ennen en ole pelannut HC:lla, ja ukkelin kuolema oli melkoisen tyhjentävä kokemus. Hölmistyneenä tuijotin sitä "You were slain by monster, Return to Main Menu or Exit Game" -tekstiä 20 sekuntia suu auki ja yritin vieläkin rämpyttää potion-nappia :D Noh, ens kerralla hiukan varovaisemmin.

Jees, täällä kans eka kierros läpi ja onhan tuo koukuttava peli! Munkilla tuli pelattua ja eipä kyllä ollut missään vaiheessa mitään ongelmia. Viimesen bossin aikana DPS ~400 ja siinähä se meni vieressä seisoskellessa shifti pohjassa. Nightmare sitten testiin niin eiköhän sieltä ala jo vastusta löytyä. :)

Edit:
Millä levelillä jengi on kun on ekan kerran vedetty läpi? Tuntuu oudolta ku lukee että porukka on joku lvl27 ja ekan kerran vedetty läpi. Itse eka guest suoritettu act2:ssa ja lvl20. Eli veikkaisin että lvl on jossain reilusti 30 yläpuolella ennen kuin on peli ekan kerran pelattu läpi.

Oma äijä tasan lvl32 ja aikaa meni hituse vajaa 16 tuntia.

Millä levelillä jengi on kun on ekan kerran vedetty läpi? Tuntuu oudolta ku lukee että porukka on joku lvl27 ja ekan kerran vedetty läpi. Itse eka guest suoritettu act2:ssa ja lvl20. Eli veikkaisin että lvl on jossain reilusti 30 yläpuolella ennen kuin on peli ekan kerran pelattu läpi.

Riippuu miten pelaa, taisin ite olla joku 31 vai 32, mutta vedin vikat 2 actia niin että skippailin mörköjä aika paljon isoissa mestoissa.

Pitihän tämä sitten ostaa suoraan netistä riistohintaan, himo kun jäi pelaamiseen. Act II alussa olen wizardilla ja leveleitä viittä vaille 19. Pariin otteeseen olen kyllä kuollut, kun healthit lähtevät välillä yllättävän nopeasti kävelemään jos on paljon vihollisia ympärillä.

Kaikki riippuu niin siitä kuinka jaksaa tutkia vai vetääkö suoraan oikeeseen mestaan kun se kohdalle osuu. Itse sain ton 30 jossain a3 loppupuolella, normi tais mennä läpi levulla 33. Nyt NM a2 puolvälissä ja levelitä 41.

Siinä about lvl30-32 menee normal läpi. Itse olen nyt pelannut kahdella charrulla sen läpi ja molemmat oli diablon kaadon jälkeen 31 tai 32. Oli muuten kohtuu suolasta hakata diablo wizardilla 1070 health poolin kanssa. :D

Nightmaressa alkaa hieman enemmän katsomaan muuta kuin sitä omaa dmg modifier stattia gearissa. :)

Itsellä alkoi just Nightmare Act III, leveli taitaapi olla 43 ja classina munkki.

Olikos se nyt niin nightmarella että jos kuolet niin se oli sit siinä ja eikun vaan alusta?

Ja onko porukalla mitenkä paljon ollu peliaika kun on ekan kerran rullattu läpi? Itsellä on nyt tosiaan 2 questi menossa Act2:ssa ja peliaika reilu 11h mutta käyn joka ikisen nurkan läpi.

Olikos se nyt niin nightmarella että jos kuolet niin se oli sit siinä ja eikun vaan alusta?

Ja onko porukalla mitenkä paljon ollu peliaika kun on ekan kerran rullattu läpi? Itsellä on nyt tosiaan 2 questi menossa Act2:ssa ja peliaika reilu 11h mutta käyn joka ikisen nurkan läpi.

Ei kai nyt ihan alusta? Onhan tuo typerä temppu, jos noin on, kun Hardcore-hahmot pitäisi pitää selvästi erillään noista normihahmoista.

Meikällä oli eilen 11h peliaikaa munkilla, ja olen jossain ACTIV puolessa välissä. Itsellä on vaikuttanut tuohon esim. kun välillä tarvitsee vaihtaa moninpeliä, niin jotkut tehtävät alkaa alusta. ACTI vedin yksin läpi, mutta on tuo moninpeli sen verran nastaa, että loput on vedetty cooppina. Ihmeen vähän vain näkee noita yli 2 pelaajan cooppeja. Tuollaiset neljän coopit on aika rautaa ja kunnon mätkettä.

Teen varmaan jotain väärin, kun kuolen vähän väliä normal vaikeustasolla. :) Pelihahmona Barbaari

Ehkä suin päin vihollislaumaan juokseminen ei olekkaan ihan fiksua, tai sitten mun kamat/buildi on perseestä.

Nightmaressa alkaa hieman enemmän katsomaan muuta kuin sitä omaa dmg modifier stattia gearissa. :)
Mitä? Eikö tarkoitus olekaan tappaa monsut ennen kuin ehtivät kimppuun? :D Sillä periaatteella oon tahkonnu nyt wizardilla nightmaren act2 puoleenväliin ja kyllähän se pitää hyvin hereillä kun moni mölli tappaa yhdestä iskusta. Oikeasti kyllä kaipaisin kunnon vitalitykamoja, mutta kun ei prkl putoa.

Nightmaressa kuolemat on samanlaisia mitä normalissakin. Mun tietääkseni kaikissa vaikeustasoissa sama juttu.
Jos suht. nopeaan tahtiin juoksee normalia läpi niin menee joku 10h, mutta ei kai ekalla kerralla kannata turhaan kiirehtiä. Kyllä sitä ehtii jälkeenpäin juoksemaan pää kolmantena jalkana noita läpi, kun juoni ja mestat on nähty.

Kaveri meni testailemaan vähän infernoa ja sen jälkeen siirtyi ihan suosiolla farmaamaan helliä. Kuulemma täysillä tankkigeareilla ja skilleillä barbaari lenteli räsynukkena päin seiniä heti alkuun. Lisäksi niillä monsuilla on enrage timer ja kun se käynnistyy niin paree luovuttaa vaan. Kuulostaa hyvältä siis. :thumbs:

Mitä? Eikö tarkoitus olekaan tappaa monsut ennen kuin ehtivät kimppuun? :D Sillä periaatteella oon tahkonnu nyt wizardilla nightmaren act2 puoleenväliin ja kyllähän se pitää hyvin hereillä kun moni mölli tappaa yhdestä iskusta. Oikeasti kyllä kaipaisin kunnon vitalitykamoja, mutta kun ei prkl putoa.
Itellä nyt se about 15k hepaa, eli instakillei ei enää tule. :)

Dodi, nyt Nightmare on läpi ja just sopivasti dingas 50 niin pääsee Helliin. :rock:

Back
Ylös Bottom