Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

..prkl.

^ Mitä sää kiukkuat? Pääset tänään laivalle ja mä en :P

Lähetään soutaan näsijärvelle?

Jottei menis täysin offiksi niin ketuttaa herätä ennen herätyskellon soittoa kun tuohon naapuritaloon tehdään parvekeremppaa. Nytkin siihen tuli tuo perkuleen auto piipittään suoraan makuuhuoneen ikkunan taakse, ilmeisesti hiekkapuhallusauto.. Tahtoo nukkua siihen itse asetettuun aikaan asti:curs:

Et uskalla :D sori OT.

Ensinnäkin minua epäillään pelkuriksi, toisekseen minulla ei ole venettä enkä osaa uida joten jännitysmomentti aina vesillä.. Sehän tässä ketuttaakin nyt :D

Jääkiekko.

"osta meiltä VIRALLISET LEIJONA FANIKAMAT"
"osta meitlä VIRALLISET LEIJONA MAKKARAT"
"KARJALA JUST EIKÄ MELEKEIN, VIRALLINEN LEIJONA OLUT"

"katoiks lätkää, katoiks jääkiekkoo??!?!??"
"koska se peli alko"
"nyt et voi kattoo elokuvaa, katon lätkää"

vituttaa jo sanat "LÄTKÄ" TAI "JÄÄKIEKKO"

Tunkekaa se jääkiekko perseeseenne.

Jääkiekko.

"osta meiltä VIRALLISET LEIJONA FANIKAMAT"
"osta meitlä VIRALLISET LEIJONA MAKKARAT"
"KARJALA JUST EIKÄ MELEKEIN, VIRALLINEN LEIJONA OLUT"

"katoiks lätkää, katoiks jääkiekkoo??!?!??"
"koska se peli alko"
"nyt et voi kattoo elokuvaa, katon lätkää"

vituttaa jo sanat "LÄTKÄ" TAI "JÄÄKIEKKO"

Tunkekaa se jääkiekko perseeseenne.

Tämä. Ei voisi vähempää kinostaa koko kiekkohype.

Alkaa pikku hiljaa huumorintaju loppua taman vammanenan kanssa. Joulu-tammikuusta asti ollut lahes koko ajan nena tukossa varsinkin oisin ja valilla se yltyy kunnon nuhaksi. Pari viime viikkoa olen ollut terve, kunnes eilisesta alkaen on taas ollut kauhea nuha. Kummasti menee koko paiva piloille kun ei pysty nukkumaan yolla ja sen takia vasyttaa, minka lisaksi koko ajan saa olla nenaliina hollilla. Jos kenellakaan on hyvia vinkkeja krooniseen nuhaan, otan mielellani vastaan. Syy loydyy todennakoisesti homeelle altistumisesta.

Miten ihmistä voi sattua näin paljon, kun vihdoin tajuaa hetkessä, että on aiheuttanut aivan helvetisti enemmän pahaa, kuin hyvää toiselle..

Näin pahaa oloa mulla ei ole ollut sitten lapsuuden, tällä kertaa paha olo on ansaittua.

Back
Ylös Bottom