Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo lunta ja veden sekaista höttöä tuli eilenki koko päivän.

Mä oon hyvin onnellinen, et en asu Lapissa. :D Tääl ei oo ollut lunta sitten sen viimisen takatalviyritelmän, joka oli joskus pääsiäisen tienoilla.

Joo, mutta täsä on se hyvä puoli että mieli vahvistuu. Vaikkakin sinne masennuksen puolelle.

Por0 voi muutaa härmää Santsinööörin sihteeriks. Vai onko insinörteillä sihteerei? Ei kai. Noh, tästä lähtien on.

Huomenta !

Tulipas tuassiinsa nukuttua päin aasshii. Noh, tänään treenit niin saa varpilla nukuttua.

No hyi saatana. Onneks täällä paistaa aurinko :D Muuta ny pois sieltä, siellä on kylmä ja kaikkee!

Kuka se tekee joulupukin työt, jos mie täältä lähen? :D

Por0 voi muutaa härmää Santsinööörin sihteeriks. Vai onko insinörteillä sihteerei? Ei kai. Noh, tästä lähtien on.

Hehe, niin Sanzehan sai palkankorotuksen. Kyllähän sillä nyt yhen sihteerin palkkais, mullahan on sentään koulutuski siihen. :D

Kuka se tekee joulupukin työt, jos mie täältä lähen? :D

Hehe, niin Sanzehan sai palkankorotuksen. Kyllähän sillä nyt yhen sihteerin palkkais, mullahan on sentään koulutuski siihen. :D

Ei mut oikeesti aika epäterveellistä mielelle asua noin kylmässä.

Onpas ulkona nätti keli. Ois mukava vähän pöristellä mopolla.

Näin taas unta VMAX:ta... Ei ole köyhällä helppoa :)

Näin taas unta VMAX:ta... Ei ole köyhällä helppoa :)

Onkos sulla mitään mopoa tällä hetkellä?

Usko pois.. Tiedän miltä köyhän tuntuu!

Por0nsarvi työssään...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkos sulla mitään mopoa tällä hetkellä?

Nääh..

Korttikin on maksettu, mut ei vielä ajettu. Kesäkuussa se on taskussa. Ei tässä kiire ole :)

Kypärä ja hanskat pitäis kyllä ostaa. Frendeillä on mopoja, joita voi ajeluttaa.

Mä kyllä oon niin väärällä foorumilla kun olla ja saattaa :lol2:

Eksie ole kuiten joskus treenannu? :D Tuskin olet ainoa täällä joka ei treenaa ollenkaan. Onhan täällä jopa porukkaa, jotka harrastaa jotain kamppailulajeja pelkästään. :rolleyes:

eDit: 20 kiloa? Niice. :)

756 kcal:n aamiainen ahdettu napaan (osa simasta vielä juomatta). Jos siitä osan saisi sulateltua salilla... :rolleyes:

Pää kii. Kauhee lautasellinen kanasalaattia ja nälkä on vielä. Rahkaa lisää niin saa vähän mahaa täydemmäksi. Salille ois kohta lähdettävä että on sit varmasti kotona kun peli alkaa.

Back
Ylös Bottom