Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Jep jep:) kerropa toi 3-vuotiaalle:)
Jokaisella isillä on vauvansiemeniä, joita se antaa äitille jos isi ja äiti haluaa tehdä vauvan. Niissä siemenissä on sekä tytön siemeniä että pojan siemeniä. Kun niitä siemeniä sitten laittaa äidin mahaan, joko tyttösiemen tai poikasiemen kerkiää ensimmäisenä, ja alkaa kasvaa siellä mahassa. Siellä sitten kasvaa joko tyttövauva tai poikavauva. Joskus kaksi siementä kerkiää samaan aikaan ja sitten tulee kaksoset.

Ole hyvä. :)

Haluaisin tilata USAsta pienen määrän erästä yrttivalmistetta, joka on luokitelu täällä uuselintarvikkeeksi eikä sillä ole myyntilupaa EU:n alueella. Mikä on pahinta, mitä mulle tuosta voi koitua, jos tullissa päättävät avata paketin?

Alkaa vituttamaan jo pikkuhiljaa, kaks päivää putkeen tykyttäny oikean reiden ulkosyrjä, ihan silminnähden hyppii tuo iho. Mikä tuo on? :D

En tiiä tuleeko nyt oikeaan paikkaan mutta sellanen kysymys että onko tollasessa ps2 modatussa versiossa joku jippo miten se modpiiri lähtee käyntiin vai pitäiskö suoraan lukea poltetut pelit kun konsolin laittaa päälle?

En tiiä tuleeko nyt oikeaan paikkaan mutta sellanen kysymys että onko tollasessa ps2 modatussa versiossa joku jippo miten se modpiiri lähtee käyntiin vai pitäiskö suoraan lukea poltetut pelit kun konsolin laittaa päälle?

Jotku toimii suoraan ja jotku tarvii käynnistyslevyn. Kokeilemalla selviää, jos ei tiedä.

Missä on myynnissä simmosa kuulokkeiden johtoon kiinnitettäviä klipsuja, että sais paitaan kiinni johdon sillä? Ei oo osunu tommosta silmään missään.

Kannattaako yhdenyön jutulle laittaa viestiä? kysyin jo viestillä kahville, mutta ei vastannu. Olisko tämmönen hyvä "Muuttuko prinssi sammakoks, vai veikö kissa savolaistytön kielen ;)"

Se kun ihmetteli miten sai näin komeen ;) miehen mukaansa ja miten hyvältä näytän :rolleyes: ja sillä on myös kissa.

Kannattaako yhdenyön jutulle laittaa viestiä? kysyin jo viestillä kahville, mutta ei vastannu. Olisko tämmönen hyvä "Muuttuko prinssi sammakoks, vai veikö kissa savolaistytön kielen ;)"

Se kun ihmetteli miten sai näin komeen ;) miehen mukaansa ja miten hyvältä näytän :rolleyes: ja sillä on myös kissa.

minä ainaki epätoivosestikin laittaisin jos sellasia olis.

Kait sitä huomenna vois. Väitti vielä olevansa maalta, poikatyttö, tykkäävänsä moottoripyöristä ja ulkosestikkin sopiva. Siis vaimomatskua :D

Mihin tämä "aloittelija voi samaan aikaan kasvattaa lihasmassa ja samaan aikaa kiristyä" -väite perustuu? Jatkuvasti törmään tähän samaan asiaan mutta kertaakaan en ole kuullut mitään (tieteellistä) perustetta asialle.

Mikäs se länkkärileffa oli, jossa tummaihoinen kaveri seurasi jotain cowboyta?En muista leffasta paljon mitään, paitsi sen kohdan, kun siltä cowboylta kysytään: "Ootko ikinä pelännyt?", johon hän vastaa "kyllä, kerran...Olin harrastamassa seksiä ekaa kertaa.Olin 10-vuotias." tms :D

Back
Ylös Bottom