Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kysytäänpä yks vitun yksinkertainen kysymys tässä armottomassa vitutuspuuskassa..

Minulla on "samsung galaxy s plus" puhelin, (vastaaja) selitä vitun yksinkertaisesti mistä löydän 1. tietosuoja asetukset ja mistä löydän sieltä oletusasetukset???

vittu....

ja kysytääs ny tähän väliin vielä pari muutakin kysymystä ku mitään näistäkää tiiä...:

2. Kuinka poistan sovelluksia? Yhden sovelluksen sain poistettua ja senjälkeen ei enää onnistu......

3. Kuinka saan siirrettyä yhteystiedon sim-kortille puhelimesta?

4. voiko muistikortti yhtäkkiä tyhjentyä kun teen gmail tilin???

3. Sulla on ilmeisesti android käyttöjärjestelmä?

-meet osoitekirjaan
-paina sitä neliönappia josta saa asetuksia esille
-siinä on sellanne mutterin kuva jossa lukee tuo/vie
-paina
-siitä vie yhteystiedot sim-kortille

Mulle soitti puhelinmyyjä. Sanoin sille, että laita sinne sellainen tieto, että teidän firmasta ei tartte mulle enää soitella. Se sanoi, että ei onnistu, vaan kielto täytyy tehdä vaikka robinson-rekisterin kautta. Onko nyt tosiaan näin, että en voi kieltää suoraan noita soittamasta mulle? Jotenkin tuntuu nyt siltä, että tässä on kusetuksen makua. Robinson-rekisterinkin FAQ sanoo näin:

"Voiko asiakasyritykseni edelleen soittaa minulle?
Sinä kuluttajana valitset kenen yrityksen asiakkaana ja asiakastarjousten kohteena haluat olla. Palveluun ilmoittautuminen ei estä tarjontaa sinuun asiakassuhteessa olevalta yritykseltä eli rajoituksesta huolimatta voit edelleen saada asiakkuuteesi sisältyvää tarjontaa ja viestintää puhelimitse. Jos haluat kieltää asiakassuhteenkin tarjonnan, tulee sinun tehdä lain tarkoittama erillinen kielto kyseiselle yritykselle."

Tehdä erillinen kielto kyseiselle yritykselle... Kyllä se musta kuulostaa siltä, että voin todellakin määritellä kuka noista paviaaneista saa mulle soitella ja kuka ei.

Kyllä sulla on oikeus kieltää jotain tiettyä yritystä käyttämästä sun yhteystietoja suoramarkkinointiin, ei vaadi minkään sortin Robinson-rekisteriä vaan ilmoituksen sille kyseisellä firmalle. Jos oikeasti puhelinmyyjät ketuttaa niin suosittelisin silti sitä Robinsonia, Väestörekisterikeskusta ja AKEa. Sen jälkeen ei oo kaupustelijat soitellu.

^ Meen tonne, siinä on vaihtoehtoja "ladattu", "kaikki", "SD-KORTILLA", "käynnissä" ja jos painan vasemman alakulman valikkonappia niin tulee vain vaihtoehdoksi että "lajittele koon mukaan".

Sitten jos otan tosta vaikka "google play myymälä", painan sitä ja tämä menee johki sivulle missä on "poista päivitysten asennus", "poista tiedot" jne. saiskosen jostakin noista napeista?

^toimiko toi meikän yhteystieto ohje?

Sitten jos otan tosta vaikka "google play myymälä", painan sitä ja tämä menee johki sivulle missä on "poista päivitysten asennus", "poista tiedot" jne. saiskosen jostakin noista napeista?

Sori, noita valmiita sovelluksia ei saakaan noin pois(?) Itseltä loppuu osaaminen... Katsoin vain kuinka itse ladatut sovellukset poistetaan, ne menee siis juurikin ylläolevalla tavalla...

Olen 20-vuotias mies 175/76kg ja kävin mitauttamassa testosteronin ihan huvin vuoksi. Lääkäri sanoi että viitearvo on 12.7 (en tiedä mitä), mutta sanoi teston olevan normaali. Viitearvothan S-testolla on 10-33nmol miehillä, joten eikö tuo ole aika alhainen jos tarkoitti nanomoolia per litra? Vai voiko tuo olla milligramma arvo?

Ostin Fast:n omega3-kapseleita - tämän purkin. Avasin purkin ja olin ottamassa kapselia, mutta kapselin sijasta käteeni osui tukku pumpulia. Minkähän takia purkissa on omega3-kapseleiden päällä pumpulia? Aluksi kävi mielessä, että varmaankin hajueriste, mutta ei siinä mitään järkiperäistä syytä tunnu olevan.

Osaisiko joku kertoa syyn omituiselta tuntuvalle löydökselle.

Edit: Kuulin viisaammilta, että pumpuli on varmaankin kuljetusten vuoksi, jottei kapselit purkin täristessä rikkoudu.

Missä ajassa asunto-osakeyhtiön (ylimääräisen) yhtiökokouksen pöytäkirja on viimeistään laadittava ja julkaistava kokouksen jälkeen?

Ostin Fast:n omega3-kapseleita - tämän purkin. Avasin purkin ja olin ottamassa kapselia, mutta kapselin sijasta käteeni osui tukku pumpulia. Minkähän takia purkissa on omega3-kapseleiden päällä pumpulia? Aluksi kävi mielessä, että varmaankin hajueriste, mutta ei siinä mitään järkiperäistä syytä tunnu olevan.

Osaisiko joku kertoa syyn omituiselta tuntuvalle löydökselle.

Yleensä noissa purkeissa on se pumpuli estämässä kapseleiden/pillereiden suurta liikettä. Hauraammat pillerit esimerkiksi olisivat aika jauhona kuljetuksen jälkeen jos ne pääsisivät vapaasti liikkumaan ja heilumaan. Se pumpuli täyttää purkkiin jäävän tyhjän tilan, jolloin ne pysyvät paikallaan eivätkä jauhaudu muruiksi.

Yleensä noissa purkeissa on se pumpuli estämässä kapseleiden/pillereiden suurta liikettä. Hauraammat pillerit esimerkiksi olisivat aika jauhona kuljetuksen jälkeen jos ne pääsisivät vapaasti liikkumaan ja heilumaan. Se pumpuli täyttää purkkiin jäävän tyhjän tilan, jolloin ne pysyvät paikallaan eivätkä jauhaudu muruiksi.

Kuulin hetki sitten saman. Kiitos kuitenkin pikaisesta vastauksesta!

Mulle soitti puhelinmyyjä. Sanoin sille, että laita sinne sellainen tieto, että teidän firmasta ei tartte mulle enää soitella. Se sanoi, että ei onnistu, vaan kielto täytyy tehdä vaikka robinson-rekisterin kautta. Onko nyt tosiaan näin, että en voi kieltää suoraan noita soittamasta mulle? Jotenkin tuntuu nyt siltä, että tässä on kusetuksen makua. Robinson-rekisterinkin FAQ sanoo näin:

"Voiko asiakasyritykseni edelleen soittaa minulle?
Sinä kuluttajana valitset kenen yrityksen asiakkaana ja asiakastarjousten kohteena haluat olla. Palveluun ilmoittautuminen ei estä tarjontaa sinuun asiakassuhteessa olevalta yritykseltä eli rajoituksesta huolimatta voit edelleen saada asiakkuuteesi sisältyvää tarjontaa ja viestintää puhelimitse. Jos haluat kieltää asiakassuhteenkin tarjonnan, tulee sinun tehdä lain tarkoittama erillinen kielto kyseiselle yritykselle."

Tehdä erillinen kielto kyseiselle yritykselle... Kyllä se musta kuulostaa siltä, että voin todellakin määritellä kuka noista paviaaneista saa mulle soitella ja kuka ei.

Tuossahan puhutaan yrityksistä joihin sinulla on jo ennestään olemassa asiakassuhde. Jos sinulla ei ole asiakassuhdetta yritykseen, niin silloin ainut keino lienee tuo robinsson rekisteri.

Kysytääs ny viä tältä sivulta.

Samsung galaxy s plus

Misttä löydän "tietosuoja" asetukset missä puhelimeen voi palauttaa oletusasetukset? Senverran pyydän että selittäkää mahdollisimman tarkkaan..

-Mee siihen päävalikkoon jossa kaikki sovellukset yms näkyy
-paina asetukset kuvaketta
-yksityisyys
-tehdastietojen palautus

Mitenkäs paljon voimia vaaditaan että pystyisi kaatamaan auton? :D Meikäläistä on ruvennut kiinnostamaan kyseinen voimamieslaji ja kiinnostaisi tietää mitäköhän se vaatisi käytännössä. Tarkoituksena ei ole mennä kadulle kaatamaan random-autoja, vaan joku vanha romuauto jossain romuttamolla tai joku vanha peltoauto. Ja kyseessä joku pienempi auto, tyyliin fiat uno tai nissan micra. Yli 300kg maastaveto ainakin?

Olen 20-vuotias mies 175/76kg ja kävin mitauttamassa testosteronin ihan huvin vuoksi. Lääkäri sanoi että viitearvo on 12.7 (en tiedä mitä), mutta sanoi teston olevan normaali. Viitearvothan S-testolla on 10-33nmol miehillä, joten eikö tuo ole aika alhainen jos tarkoitti nanomoolia per litra? Vai voiko tuo olla milligramma arvo?

Pyytelepä oikeudet doping-osastolle ja kirjoita "Kaikki testoarvoista"-threadiin, niin saattaa olla parempi onni.

Noissa testomittauksissa on se ongelma, että joka laboratoriolla tuppaa olemaan omat viitearvot, joten pitää tietää paitsi mittaustulos, myös mitanneen laboratorion viitearvot, ennen kuin mitään päätelmiä oikein voi tehdä.

Onko mun mahdollista nähdä mistää Vuosaari elokuvaa? Haluaisin kattoa sen tänään mut ainakaa pohjanmaalla se ei pyöri elokuvis eikä löydy tiedostoa mitä warettaakkaa. Onko siitä tullu jo dvd jos kävis vuokraamas?

Mitenkäs paljon voimia vaaditaan että pystyisi kaatamaan auton? :D Meikäläistä on ruvennut kiinnostamaan kyseinen voimamieslaji ja kiinnostaisi tietää mitäköhän se vaatisi käytännössä. Tarkoituksena ei ole mennä kadulle kaatamaan random-autoja, vaan joku vanha romuauto jossain romuttamolla tai joku vanha peltoauto. Ja kyseessä joku pienempi auto, tyyliin fiat uno tai nissan micra. Yli 300kg maastaveto ainakin?
Laita Youtubessa hakusanaksi "Pessinen". :)

Back
Ylös Bottom