Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

mua vituttaa nää vitun punaset näppylät.
mulla on pari näppylää forkus, pari kaulas, yks korvan takana, pari rinnas, yks kyljes ja yks pohkees.
kooltaan on about o <--- ton kokoisia, ehk vähä isompia.

kutittaa nii vitusti ja raavin ihoa verille... x( no ei ny iha XD mut silti vituttaa!!!

ku ei ne koko aikaa kutita, mut silloin ku kutittaa ni ottaa vitusti päähä x((

edit:
osaisko joku sanoo mistä johtuu? ekaa kertaa huomasin korvan takaa maanantain äikän essee koetta tehtäessä.

^^Jotain nokkosihottuman tyyppistä. En muista mikä oikea termi on mutta aika monella noita nähnyt. Yleensä ilmestyy suihkun jälkeen tai hikoillessa tms. Exä veti muistaakseni jotain allergia voidetta noihin. Meni kyllä yleensä puolessa tunnissa ohi kun maltto olla raapimatta.

Tänään on kyllä oikeen ihme päivä, ei oikeen mikään vituta. Olin muuttamassa pojan muuttoa ja sai rehkiä enemmän ku salilla monasti. Aika siisti päivä eikä mikään vituta, ihmeellistä. Huomenna todennäkösesti sitäki enemmän.

Naapurin huora kuka yskii kaiket yöt.

Jos mulla ois vastaava ongelma niin kävisin pimpottamassa sen ovikelloa.. mulla on tällänen pullo jolla se varmasti hiljenis..

576px-SirEphedrin.webp

Kukko lager maistui ihan saippuavedelle

Toivottavasti menee siis ohi pian. Mulla oli tänään aamulla taas vaan vähä kurkku kipee ja nokka vuotanu tosiaa viikkoja, mut ei muuta sen ihmeempää. Sais kyllä loppua jo nääkin. Kohta tulee sit allergianuhat ym. perään :D Prkl.
Tuo allergia nuha <3 Kohta saadaan alkaa syömään vähä pillereitä taas.. Positiivisena hommana, että lämpö on tippunut 36asteen puolelle..

Ja tuo Karstiksen tarjoama Sir. Ephedrin toimii oikeasti yskään.. Maistuu ihan kauhialle paskalle. Penskana oli pakko juoda jtn mehua perään, ettei tuu bumerangina takas..

Parillakin eri salilla nähnyt uuden kyykky-ilmiön tässä muutaman kuukauden sisään, takakyykyssä niskatuen/pehmusteen/mikävittuonkaan sijaan ollaan pehmusteena käytetty.. paperia!

Jotkut jalkapallojunnut kävi ihan surutta hakee paperia sieltä kraanan vierestä ja asetteli niskaansa ne arkit :D Oon tän saman todistunut tosiaan muuallakin, kekseliästä kerrassaan.

Tuleekohan tästäkin paskamyrsky, kun kyykky-paperin puolustelijat saapuvat paikalle..

Menin juomaan kahvia. Hyi vittu mikä olo. Miksi sitä on aina joskus niin tyhmä, että täytyy ottaa kuppi kahvia, vaikka tiedän ettei se mulle sovi? En tykkää yhtään siitä olosta minkä se mulle tekee.

Vaihoin saabin rutjakkeeseen yhtä vitun syyläriä varmaan 7 tunnin ajan. Jollain on kyllä viirannut aika helvetisti tehtaalla, saa purkaa koko keulan auki että mahtuu helvetin kikkare viimein tulemaan pihalle. Suurin piirtein joka ikinen letku ja kilkutin on jollain tavalla sen verran edessä että on irrotettava. Loppujen lopuksi jäi vielä kouraan jotain muovilipareita joiden alkuperä ei ole lainkaan selvillä. Vittu ihan sama! Jos syyläri korkkaa vielä tuosta autosta niin alkaa välittömästi matka kohti romureiskaa

Nyt kyllä vituttaa ja kovasti! Viime torstaina kelkasta palo vasen mäntä puhki, no ei siinä uuet männän sisään ja menoks. Hintaa rempalle tuli 650€, se jo vitutti ihan tarpeeks. No tänään sitten sama homma, mutta nyt sitten meni oikeanpuoleine mäntä, ja vielä uus sellanen. Siis mikä vittu siinä on, että noi vehkeet ei saatanan pelitä? Nyt tungen ton paskan tallin nurkkaan, ja annna olla sielä siihen asti kunnes huvittaa sille jotain tehdä. Ehkä ens talvena jos jaksaa.

Joku suht laiha jätkä veti tänään jokaikisen sarjan jälkeen hauisposet peilin eessä koko treenin ajan:o
Joskohan sitä olisin vihdoinkin päässyt tänne :D Saattaisi olla jotain muutakin menossa kuin pelkkä posettaminen? Itse vedän usein ennen hauissarjan aloitusta staattisella jännityksellä lihakset kramppiin saakka, venytän muutaman sekunnin ja sitten vasta itse sarjan kimppuun. On sillä kyllä muutaman katseen kerännyt..

Back
Ylös Bottom