Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Mun kommentti oli siis tuohon pyr0:n viestiin lähinnä suunnattu. Eli siis suomessa toki harrastetaan vauvauintia, mutta siihen ei kuulu nuo hyvin epäilyttävältä näyttävät "jooga" liikkeet.

Enpä mie sitä väittänytkään.

No tuskin itse tuota lähtisin oman lapseni kanssa harrastamaan, jos sellainen sattuisi olemaan, mutta onko tästä nyt jotain näyttöä tai tarkempaa tietoa että tuollainen hajottaa varmuudella vauvalta paikat ?
Oli asia teoreettiselta kantilta miten tahansa (ei tietoa), on selvää että tossa otetaan suhteettoman suuria riskejä, eikä riskien kohteeksi joutuvalla ihmisellä ole mitään sananvaltaa asiaan. Siinä pitäisi olla jo riittävästi syytä edes suurin piirtein järjissään oleville ihmisille jättää tollaset hommat tekemättä.

Enduroa. Vähän syvä toi spoori:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Videon sälli näyttää olevan luonteeltaan nöyrä ja vaatimaton.

Ihan pienenä huomiona omalta salilta, tummat paahdot rakastavat itseään ihan vitusti enemmän kuin vaaleat suomalaiset. Jokaisen peilin edessä on pakko vilkaista ja rakastella katseella itseään. Hiemanhan se häiritsee kun kikkarapää toljottaa peiliä panokatseella, molo samalla nypyttäen, mutta pakkohan sitä on kestää jos meinaa salilla käydä. Olisi ehkä kuulunut paremminkin salikomediaa -ketjuun, mutta toisaalta videon esimerkki on kutkuttavasti samankaltainen...:dance:

Jackie Chan tekee tunnetusti kaikki stunttinsa itse. Hullu mies. :D

edit: Lopussa Jackie Chan syö vitusti chiliä ja tappelee. :hyvä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun kommentti oli siis tuohon pyr0:n viestiin lähinnä suunnattu. Eli siis suomessa toki harrastetaan vauvauintia, mutta siihen ei kuulu nuo hyvin epäilyttävältä näyttävät "jooga" liikkeet.
yhtä faggyä touhua anyways

Kui ni "tullut"?, eiköhä se oo kumminki vitummoisen duunin tehny et näyttää tolta.

Älä vittu, oikeestikko? Meinaan vaan, että tommosia ei sais salille päästää.

Leviää kulovalkean tavoin facebookissa. Tosin miksipä ei kun hyvän asian takana ollaan.

http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc

Voitko kertoa lyhyesti, mistä tuossa on kyse ja miksi se herättää keskustelua feisbuukissa? Katsoin vain että video on puoli tuntia ja mulla ei ole valitettavasti sellaista aikaa antaa mihinkään, oli asia sitten hyvä tai paha.

Voitko kertoa lyhyesti, mistä tuossa on kyse ja miksi se herättää keskustelua feisbuukissa? Katsoin vain että video on puoli tuntia ja mulla ei ole valitettavasti sellaista aikaa antaa mihinkään, oli asia sitten hyvä tai paha.
Lyhyesti: tuossa tuodaan tietoisuuteen Ugandalaisen sissi kapinallisjohtajan Joseph Konyn tekemiset. Mies on kaapannut ja kaappaa edelleen tuhansia lapsia ja tekee heistä lapsisotilaita. Johtaa siis lapsisotilasarmeijaa. Pakottaa lapset mm. tappamaan vanhempansa yms muuta mukavaa. Video on osa suurta media kampanjaa, jotta miehen tekemiset saataisiin maailmanlaajuisesti tunnetuksi ja ihmiset ottaisivat yhteyttä kansanedustajiin ympäri maailman, jonka kautta saataisiin lisää resursseja saada mies vihdoin Haagiin tuomittavasti. USA on jo aikasemmin lähettänyt Ugandaan erikoisjoukkoja kouluttamaan paikallista armeijaa miehen etsimiseksi, mutta nämäkin joukot tullaan ehkä vetämään jossain vaiheessa pois jos ei tulosta tule.

Back
Ylös Bottom