Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ton vauvanheittelijä ämmän sais lyödä välittömästi levyks. Voi vittu mitä idiootteeja täs maailmassa sikiää.

T: Kahden pikkupalleron kyrpiintynyt isäukko

Olen joskus Pulkkista katsellut, mutta tämä on mennyt ohi. Ihan silläkin uhalla laitan, että joku tulee kohta kertomaan miten paska tää on.
Tää on vain niin väärin, eikä tällaista voisi enää nykypäivänä tehdä ja siksi tää ehkä onkin niin hauska.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hauska Hissiläppä...:D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ton vauvanheittelijä ämmän sais lyödä välittömästi levyks. Voi vittu mitä idiootteeja täs maailmassa sikiää.

T: Kahden pikkupalleron kyrpiintynyt isäukko

Itse en nähnyt kyllä videossa ainoatakaan heittoa, pitää kattoo jossain välissä tarkemmin uudestaan. Väitän että Suomessakin on tuhansia jotka
kohtelee lapsia huomattavasti huonommin mitä tuossa videossa, itse tuossa en näe mitään väärää taikka tuomittavaa.

Tuosta voi olla jopa oikeesti hyötyä lapselle, lihaksisto ja hermotus tekee töitä varmasti enemmän kuin lattialla makaamalla:puntti:

The Church of the Latter-Day Dude.

[video=youtube_share;2kL_cm7UOAo]http://youtu.be/2kL_cm7UOAo[/video]

Webbisivutkin löytyy: http://dudeism.com/

Itse en nähnyt kyllä videossa ainoatakaan heittoa, pitää kattoo jossain välissä tarkemmin uudestaan. Väitän että Suomessakin on tuhansia jotka
kohtelee lapsia huomattavasti huonommin mitä tuossa videossa, itse tuossa en näe mitään väärää taikka tuomittavaa.

Tuosta voi olla jopa oikeesti hyötyä lapselle, lihaksisto ja hermotus tekee töitä varmasti enemmän kuin lattialla makaamalla:puntti:

Oliskohan hyvä katsoa ennen kuin kommentoi. Varmasti on pahempia tapauksia, mutta se nyt ei liity mihinkään. Moraalisi on kammottava, kun sulle riittää hyväksyntään se, että joku tekee pahemmin.

Lapselle tuollaisesta voi olla hyötyä. Vauvalle tuskin. Normaalit ihmisen vaistot huutavat, että on aivan liian nuori tuollaiseen kohteluun. Tuolta ämmältä ja sulta ne ilmeisesti puuttuvat ja todennäköisesti se on geneettistä ja syystäkin harvinaista.

Mitä vittuaa!!!! Kyllä laitto "BabyJooga" veren kiahuun täälläki..eihä tota pystyny ees kattoo ku pelkää et vauvan raajat irtoo!!!

Kyllä mun pikkuveljet tykkäsivät moisesta riepotuksesta aivan älyttömästi :D Taisi kyllä olla ikää ainakin se reilu vuosi nuorimmalla silloin.

nii persaukista porukkaa ettei oo varaa kahvakuulaan ni nimittävät vauvan riepottelua trendikkäästi sitten "vauvajoogaksi" voi isäkissan vittu.

Mitä vittuaa!!!! Kyllä laitto "BabyJooga" veren kiahuun täälläki..eihä tota pystyny ees kattoo ku pelkää et vauvan raajat irtoo!!!
Mulle tuli ekana mieleen, että jengiä vituttaa se, miten dorkalta toi homma näyttää eikä niinkään se, että vauvaa vähän riepotellaan.

Niin kuin tossa joku jo mainitsikin niin vilkaiseppa video oikeasti loppuun asti ja kommentoi uudelleen.
Jos ei toi sussa mitään vitutusta herätä niin hieno homma. Vauvat kun ei välttämättä osaa tuoda sitä esille miltä niistä tuntuu.
Mua ainakin riipi sydämestä kuunnella ton vauvan parkua ton heittelyn aikana. Siinä olet oikeassa että kyllä täälläkin monet pienokaiset kärsivät kusipäisten vanhempien vuoksi. Ja sen vannon, että jos omin silmin nään lapsia kohdeltavan jossain huonosti, niin mun itsehillintä pettää totaalisesti.

Back
Ylös Bottom