Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mitä hittoo :D Tuu tänne yhtää huutelee! :P

Sen verran, mitä olen noiden kahden peliä tänä kautena seurannut, niin onhan tuo vähän höntsäysmenoa jo. Ja sitä mukaa mietin, että ihan turha katsella lätkää :D Toivottavasti on noiden jengien peli parantunut alkukaudesta.

Wippii ;D perjantaina Tappara-Ilves -peliin :) :) On muute toinen peli vasta mitä meen tällä kaudella kattoo :O omituista.

Se on oikein, että käy lätkäpeleissä! Itse ajattelin käydä viikonloppuna luistelemassa ensimmäistä kertaa ties kuinka moneen vuoteen. Penskat pois alta, tai hanki kutsuu :D

Se on oikein, että käy lätkäpeleissä! Itse ajattelin käydä viikonloppuna luistelemassa ensimmäistä kertaa ties kuinka moneen vuoteen. Penskat pois alta, tai hanki kutsuu :D

Savon hurja kun päästetään irti niin siinä jääkausi kutsuu.

Sen verran, mitä olen noiden kahden peliä tänä kautena seurannut, niin onhan tuo vähän höntsäysmenoa jo. Ja sitä mukaa mietin, että ihan turha katsella lätkää :D Toivottavasti on noiden jengien peli parantunut alkukaudesta.

No sillä paremmalla näyttäs ainaki pelit vähä kohentuneen ;D

Pitää käydä juu :D ääni siel välil lähtee, mutta on se sen arvosta :D
Ja luistelee oon itekki hamuillu täs ny pari vkoo! Vkloppuna joo vois viimistää mennä :) pakko!
Ja varo niitä lapsia ;)

Savon hurja kun päästetään irti niin siinä jääkausi kutsuu.

Sinä ja sinun Savosi perkele :D

Pitää käydä juu :D ääni siel välil lähtee, mutta on se sen arvosta :D
Ja luistelee oon itekki hamuillu täs ny pari vkoo! Vkloppuna joo vois viimistää mennä :) pakko!
Ja varo niitä lapsia ;)

Kyllä, hallissa pitää huutaa! Ja skidit kyllä saavat varoa minua, olenhan isompi :D

Kaveri houkutteli yhteen jenkkifutis tiimiin. Ajatus kyllä houkuttelee erittäin paljon :)

Kannattaa mennä. Vaikka sitä ei jaksaisi katsoa, niin pelaaminen on aivan perhanan hauskaa. Yksi hauskimmista lajeista, mitä olen harrastanut, ja välillä veri vetäisi takaisin nurmelle(tai täällä kotikenttä on kätevästi hiekkapäällystetty tekonurmi). On muuten yksi vaativimmista lajeistakin mitä tiedän. Lätkä jää kauas taakse. Joukkoelajit vie vaan niin pirusti aikaa ja omistautumista, että se on minulta jäänyt.

Terveisin Puolustuksen takakentällä pelannut

Mielenkiintonen ajaa autoa kun alkaa vuotaa nenästä verta :D Pää takakenoon ja nieleskelet sitä verta kunnes käsi hapuilee jostain taskusta jonkin paperin ja sit ajat tuppo nenässä, pää takakenossa kotiin asti.

Ja tukka ei oo sitten pariin vuoteen ollut näin lyhyt. Voi itku.

Moi :D

Parit kaljat näin bastun päätteeks. Nyt on puhtaat mestat ja kohta sohvalle makaamaan hylkeen lailla. Aamulla taas töihin....------> salille siis :D

Huomenta !

Kuorsaan kuulemma kovasti :D .. nukuin silti hyvin..

Back
Ylös Bottom