Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei saakeli, porukoilla saattaa loppua kinkku kesken :lol2: Ne ei ihan laskelmoinut, että oltaisi koko ajan siskon poikaystävän kanssa syömässä niin, että on jalat koko ajan kohti kattoa. Onneksi eri kaloja on vielä reilusti.

Pitäisi lähteä vyörymään autolle, mutta se tuntuu iha ylitsepääsemättömältä tehtävältä. Pakko kai se on kuitenkin tehdä mikäli mielin kotiin täksi yöksi.

VMP ja FML.

Loppuis jo toi saatanan suklaa. Olo on ihan hirveä. Pakko noista on kuitenkin hankkiutua mahdollisimman pian eroon jotta saa alottaa taas normaalin päiväjärjestyksen ja syömisen. Noh, ei siinä, hyväähän toi on silti :D

Loppuis jo toi saatanan suklaa. Olo on ihan hirveä. Pakko noista on kuitenkin hankkiutua mahdollisimman pian eroon jotta saa alottaa taas normaalin päiväjärjestyksen ja syömisen. Noh, ei siinä, hyväähän toi on silti :D

Mä olen syönyt ale levyllisen suklaata koko jouluna! Taitaa olla jonkinsortin henkilökohtainen ennätys.

I'm just asking - Olen vain persekuningas.

Hehe.

Back
Ylös Bottom