Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se pitäis maalata hopeaglitterillä kauttaaltaan ja kyllä sä voisit parit himmelit sinne nurkkiis hankkia. Silleen niinku sitä tunnelmaa varten kun piparia leivot.
Byrdi pitäis maalata sillä glitterillä. Piparihommista en tiedä, torttuja mulle on vähän kyllä lupailtu...

Pyykit on koneessa ja lasagne uunissa. Vittu mä olen kyllä varsinainen kodin hengetär.
Joulu menee nyt ~ 67-prosenttisesti hukkaan, kun jouluaatto ja -päivä menee viikonlopulle.
Joulu menee 99% hukkaan koska ei ole lunta.

Ei ole kyllä täälläkään joulunfiilistä. Viikonloppuna oli kun oltiin Jyväskylässä ja siellä oli lunta. Eilen kävin ostamassa joululahjat. Ehkä munkin pitäisi leipoa jotain jouluista niin voisi tulla jouluinen olo. Asiakkailtakin on joulumieli kylla pahasti hukassa.

Sain eilen Vierumäeltä postia, kyllä on hieno kalenteri, silmä lepää.

Joulu menee nyt ~ 67-prosenttisesti hukkaan, kun jouluaatto ja -päivä menee viikonlopulle.

Ensi vuonna on onneksi ihanteellinen jouluaaton ajankohta, nimittäin maanantai.

Edit. Ainiin, mutta maailma loppuu 21. päivä, joten 100-prosenttisesti menee hukkaan sittenkin koko joulu.

Karppaus, karppaajat yms. kuulostaa ihan vitun typerältä sanana. Ja sitten vituttaa kun lehdissä nykyisin siitä koko ajan. Ottaa päähän tosi kovasti. Tekee mieli heittää kännykkä olohuonen ikkunan läpi.

Saatiin joku pieni kuorma voita niin saatanan mummot syöksyy ostamaan vähintään sen kymmenen pakettia "ettei sitten jää ilman". Jumalauta paljonko yks 150cm mummo kuluttaa voita? Vai onks sekin karppaaja joka syö vaan voita ja kermaa? Jos jokainen ottais vaan yhden paketin, niin niitä riittäis muutamalle muullekin. Sama ku joskus viime keväänä(?) sen jauhelihan kanssa. Ei kukaan oikeesti edes syö jauhelihaa mut ku se meinaa loppua ni sit ostetaan pakkanen täyteen. Mun mielestä tollaisissa tuotteissa vois olla joku ostorajoitus, et maks 2/talous. Loppuis se hordaaminen.

Saatiin joku pieni kuorma voita niin saatanan mummot syöksyy ostamaan vähintään sen kymmenen pakettia "ettei sitten jää ilman". Jumalauta paljonko yks 150cm mummo kuluttaa voita? Vai onks sekin karppaaja joka syö vaan voita ja kermaa? Jos jokainen ottais vaan yhden paketin, niin niitä riittäis muutamalle muullekin. Sama ku joskus viime keväänä(?) sen jauhelihan kanssa. Ei kukaan oikeesti edes syö jauhelihaa mut ku se meinaa loppua ni sit ostetaan pakkanen täyteen. Mun mielestä tollaisissa tuotteissa vois olla joku ostorajoitus, et maks 2/talous. Loppuis se hordaaminen.
Lidlissä oli rajoituksena maximi 2 pakettia/asiakas. Lavan vieressä oli vartija vahtimassa, ettei mummot tappele voipaketeista.

Lidlissä oli rajoituksena maximi 2 pakettia/asiakas. Lavan vieressä oli vartija vahtimassa, ettei mummot tappele voipaketeista.

Ihan oikein! Minä voisin mennä lihakirveen ja pihvinuijan kanssa henkilökohtaisesti vartioimaan sitä voiläjää. "Nyt mummot kunnolla tai alkaa allit lätistä!"

Pöh ja Pah... Pohjoisessa oli niin ihanan lumisen näköistä ja alkoi olemaan vähän joulufiilistäkin...
kaikkosi hyvin äkkiä saapuessa keski-suomeen kun pitää kumppareita alkaa kaivaa kaapista.

Mä haluun lunta, nyyh :itku:

Pöh ja Pah... Pohjoisessa oli niin ihanan lumisen näköistä ja alkoi olemaan vähän joulufiilistäkin...
kaikkosi hyvin äkkiä saapuessa keski-suomeen kun pitää kumppareita alkaa kaivaa kaapista.

Mä haluun lunta, nyyh :itku:

Mä lähdin ton ukon tykö Ylöjärvelle niin ekan päivän jälkeen sai tovin ootella et tennarit kuivu... Jumankauti tota sohjon määrää.

Särähtää korvaan aina toi "voita ja kermaa". Tiedä sitten miksi :rolleyes:

Jotain jauhopää-traumoja?.. :D

Mä lähdin ton ukon tykö Ylöjärvelle niin ekan päivän jälkeen sai tovin ootella et tennarit kuivu... Jumankauti tota sohjon määrää.
Aivan p*rsiistä...

Lunta, ei loskaa, jookosta joo...
Alaspäin tullessa Pyhäjärven kohdalla oli vielä valkoista, Jyväskylässä sitten jo aivan mustaa :jahas:

Sama tarina, kaksi eri puolta

Naisen tarina:

Kun tulimme kotiini hän himmensi romanttisesti makuuhuoneen valon
... puolipimeäksi. Sitten hän kiusotteli minua riisumalla vaatteeni todella
hitaasti. Hän ei rynnännyt sisääni vaan käytti kauan käsiään ja suutaan
tyydyttäen minut useaan kertaan. Kun hän lopulta tuli sisääni, hän
työskenteli kauan ja rauhallisesti, kiusaten minua pikku tauoilla ennen kuin
hänkin tuli...

Miehen tarina:

Ei olisi pitänyt vetää kaksin käsin viinaa valomerkkiin asti. En saanut sen
muijan kämpässä edes valoja sammuksiin ja enkä känniltäni meinannut saada
häntä edes riisutuksi. Ja sitten ei ottanut pitkään aikaan eteen, oli pakko
keksiä muita juttuja, ettei hän olisi huomannut noloa tilannetta. Loppujen
lopuksi pääsin pukille, mutta nalli ei meinannut palaa ollenkaan, taisin
jopa torkahtaa kesken aktin ennen kuin sitten loppujen lopuksi sain homman
pelatuksi kotiin...

Alkopa naurattaan taas toi episodi, kun Matti Uusitupa kerto vielä seuraavan päivän iltalehdessä, että häntä on haukuttu jopa suorassa radiolähetyksessä jauhopääksi :D

Hyi sinnuu, oot aiheuttanu Jauhop.. Uusituvalle traumoja :D

Foxy, saa nähä vieläkö perjantaina on lunta tuolla pohjoisemmassa kun sinne pitäis lähtee pariksi päiväksi joulua viettämään...

Mä elän vieläkin lokakuussa. Outo fiilis.

Meillä ei ole onneksi vartijoita tarvittu ja yllättävän hyvin on asiakkaat osanneet rajoitusta noudattaa.. Ja sekin rajoitus taitaa koskea vain sitä yhtä voi laatua. Mutta kun se on se ainoa 500g pienempi määrä ei riitä.

Asiasta toiseen. Meillä tappeli eilen veljekset töissä. Toinen löi toista niin että veri lensi. Kyse oli viidestä eurosta ja siitä kumpi on varastanut kummalta. Toinen huuta hengen hädässä apua. Vasta myöhemmin siis selvisi että kyseessä on veljekset. Ikää siinä 9-11. Koska niin ne asiat kannattaa hoitaa.

Back
Ylös Bottom