Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Byrdi pitäis maalata sillä glitterillä. Piparihommista en tiedä, torttuja mulle on vähän kyllä lupailtu...Se pitäis maalata hopeaglitterillä kauttaaltaan ja kyllä sä voisit parit himmelit sinne nurkkiis hankkia. Silleen niinku sitä tunnelmaa varten kun piparia leivot.
Joulu menee 99% hukkaan koska ei ole lunta.Joulu menee nyt ~ 67-prosenttisesti hukkaan, kun jouluaatto ja -päivä menee viikonlopulle.
Joulu menee nyt ~ 67-prosenttisesti hukkaan, kun jouluaatto ja -päivä menee viikonlopulle.
Mikä läppä tää voihysteriä oikein on?
"En oo kyllä kolmeen kuukauteen tarvinnut,mut JOS nyt sittenkin...."
Lidlissä oli rajoituksena maximi 2 pakettia/asiakas. Lavan vieressä oli vartija vahtimassa, ettei mummot tappele voipaketeista.Saatiin joku pieni kuorma voita niin saatanan mummot syöksyy ostamaan vähintään sen kymmenen pakettia "ettei sitten jää ilman". Jumalauta paljonko yks 150cm mummo kuluttaa voita? Vai onks sekin karppaaja joka syö vaan voita ja kermaa? Jos jokainen ottais vaan yhden paketin, niin niitä riittäis muutamalle muullekin. Sama ku joskus viime keväänä(?) sen jauhelihan kanssa. Ei kukaan oikeesti edes syö jauhelihaa mut ku se meinaa loppua ni sit ostetaan pakkanen täyteen. Mun mielestä tollaisissa tuotteissa vois olla joku ostorajoitus, et maks 2/talous. Loppuis se hordaaminen.
Lidlissä oli rajoituksena maximi 2 pakettia/asiakas. Lavan vieressä oli vartija vahtimassa, ettei mummot tappele voipaketeista.
Pöh ja Pah... Pohjoisessa oli niin ihanan lumisen näköistä ja alkoi olemaan vähän joulufiilistäkin...
kaikkosi hyvin äkkiä saapuessa keski-suomeen kun pitää kumppareita alkaa kaivaa kaapista.
Mä haluun lunta, nyyh :itku:
Särähtää korvaan aina toi "voita ja kermaa". Tiedä sitten miksi![]()
Aivan p*rsiistä...Mä lähdin ton ukon tykö Ylöjärvelle niin ekan päivän jälkeen sai tovin ootella et tennarit kuivu... Jumankauti tota sohjon määrää.
Jotain jauhopää-traumoja?.. :D
Alkopa naurattaan taas toi episodi, kun Matti Uusitupa kerto vielä seuraavan päivän iltalehdessä, että häntä on haukuttu jopa suorassa radiolähetyksessä jauhopääksi :D
Lidlissä oli rajoituksena maximi 2 pakettia/asiakas. Lavan vieressä oli vartija vahtimassa, ettei mummot tappele voipaketeista.